لوگو رنوس

امکانات ضروری اتاق هتل مدرن

امکانات هتل لوکس

صنعت مهمان نوازی جهانی دائماً تحت تأثیر روندها و تحولات جدید است. امروزه، امکانات اتاق “کلاسیک” به محیطی مدرن، مشتری پسند، شخصی و هوشمند تبدیل شده است. اما این امکانات رفاهی کدامند که هتل‌های قدیمی و کلاسیک را از املاک مدرن و به روز متمایز می‌کند؟ در این مطلب می‌خواهیم درباره امکانات ضروری اتاق هتل مدرن صحبت کنیم

 

امکانات اتاق‌های هتل لوکس

علاوه بر امکانات کلاسیک اتاق هتل، مانند تهویه مطبوع اتاق، عایق صدا، صندوق امانات، سشوار، یخچال/مینی بار، حوله و ملحفه تمیز، محصولات مراقبت از خود و لوازم آرایش رایگان، دمپایی هتلی، خدمات اتو، کتری، تلفن و تلویزیون، یک اتاق هتل مدرن، برای رقابتی بودن و پیروی از آخرین روندهای صنعت گردشگری، نیاز به امکانات زیر دارد که اکنون برای یک مسافر مدرن ضروری است:

  • اتصال بی سیم سریع (Wi-Fi): مسلم است که هر هتلی باید برای همه مهمانان خود، چه در سفر کاری و چه در تعطیلات، به اینترنت رایگان و سریع دسترسی داشته باشد. چندین مشکل مرتبط با وای فای وجود دارد که می‌تواند بر نظرات مشتریان تأثیر بگذارد، مانند: Wi-Fi باید سریع باشد و قادر باشد حتی با حداکثر ظرفیت هتل، زمانی که تقریباً هر مشتری به شبکه متصل است، کاملاً کار کند. سیگنال باید در همه مکان‌های عمومی و همچنین در همه اتاق‌ها، چه در طبقه همکف یا در طبقه بالای هتل قرار داشته باشد، قوی باشد. آخرین چیزی که می‌خواهید این است که مشتریانی ناامید داشته باشید که نظرات بدی درباره هتل شما بنویسند و دیگر مشتریان بالقوه را از بازدید از هتل شما منصرف کنند، به دلیل چیزی به سادگی اتصال Wi-Fi بد!

وای فای

  • اتاق‌های هوشمند و فناوری هوشمند: خانه‌های هوشمند در حال حاضر بخش بزرگی از زندگی ما را تشکیل می‌دهند و پیشروی خانه‌های آینده ما هستند. با پیروی از این روند، صنعت هتلداری به زودی به نقش اصلی خدمات شخصی همراه با اتاق هوشمند مدرن در رفتار کلی سفر پی خواهد برد. اصطلاح «اتاق هوشمند» به تمام خدماتی اطلاق می‌شود که می‌توان آن‌ها را از طریق یک برنامه تلفن همراه (برنامه) یا دستگاهی که همه این خدمات را کنترل می‌کند، کنترل و مطابق با نیازهای هر مهمان تنظیم کرد. به طور خاص، مهمانان می‌توانند شدت و سایه روشنایی را کنترل کنند، دمای اتاق ترجیحی را تنظیم کنند، برنامه‌ریزی کنند که چه چیزی و چه زمانی در تلویزیون هوشمند خود تماشا کنند، پرده‌ها را بکشند یا ببندند و غیره. گزینه‌های هوشمند جاده جدیدی را باز می‌کنند که نوید امکانات تازه و مفید را می‌دهد. برای مشتری!
  • پورت شارژر USB: یکی از مهم‌ترین امکاناتی که امروزه مسافران به آن نیاز دارند، پورت‌های USB برای شارژ وسایل الکترونیکی مختلف است. گجت‌ها و وسایلی که در سفر با خود می‌‌‌‌‌آوریم گاهی حتی از لباس‌هایمان هم بیشتر است (مخصوصاً زمانی که در یک سفر کوتاه هستیم)! این بدان معناست که یک اتاق هتل مدرن دیگر نمی‌تواند فقط چند دوشاخه برق در مرکز داشته باشد، بلکه با توجه به نیازهای روزافزون فناوری، سوکت‌ها و پورت‌های USB زیادی برای شارژ فوری در مکان‌های مختلف و مهم‌تر از همه در کنار تخت، وجود دارد!
  • تلویزیون هوشمند با کتابخانه فیلم یا نتفلیکس رایگان: هر از گاهی، همه ما در هتل‌هایی اقامت داشته‌ایم که تنها چیزی که می‌توانستیم از تلویزیون تماشا کنیم کانال‌های محلی به زبان‌های محلی بود. چیزی که به طور خودکار حتی این سرویس اتاق بسیار ساده و کلاسیک را لغو کرد. امروزه، نتفلیکس و دیگر پلتفرم‌های دیجیتال به یک عادت روزانه برای بخش بزرگی از جهان تبدیل شده‌اند. در چند مرحله ساده، مهمانان می توانند به حساب کاربری خود در تلویزیون هوشمند اتاق خود وارد شوند و بقیه فیلمی را که در طول پرواز شروع به تماشای کرده اند تماشا کنند یا آخرین قسمت سریال مورد علاقه خود را قبل از خواب تماشا کنند. از طرف دیگر، می‌توانید یک کتابخانه دیجیتالی با دسته‌بندی‌های مختلف فیلم‌ها و برنامه‌ها در اختیار مشتریان خود قرار دهید که از طریق آن می‌توانند آنچه را که می‌خواهند تماشا کنند، انتخاب کنند. این روندی است که در هتل‌ها جایگاه بیشتری پیدا می‌کند و این چیزی است که باید فوراً به دنبال ملک خود باشید.
  • قهوه ساز داخل اتاق: مهم نیست که هتل شما صبحانه ارائه می‌دهد یا نه. در هر صورت، ارائه این امکان به مهمانان خود برای لذت بردن سریع و آسان یک فنجان قهوه با کیفیت از اتاق خود و بدون نیاز به سفارش آن از طریق سرویس اتاق، چیزی است که تجربه کلی آنها را بسیار افزایش می‌دهد. تنها با قرار دادن یک کپسول قهوه و فشردن یک دکمه، مهمانان می‌توانند هر زمان که بخواهند از قهوه مورد نظر خود در اتاق خود لذت ببرند.

قهوه ساز

  • میز مدرن با لپ تاپ یا تبلت: ممکن است فکر کنید “چرا در تعطیلاتم به یک میز نیاز دارم؟” با این حال، علاوه بر سفرهای کاری (که در آن میز تحریر الزامی است)، این یک واقعیت است که مسافران مدرن حتی در طول سفرهای خود برای تفریح به میز نیاز دارند. یک میز دارای چندین کاربرد برای مهمانان است، مانند قرار دادن وسایل یا دستگاه‌های شخصی آنها، پشتیبانی از لپ تاپ یا رایانه لوحی هنگام وبگردی، یا حتی رفتن به فهرست اتاق‌ها برای یافتن کارهایی که می‌توانند در هتل یا اطراف انجام دهند. علاوه بر این، با بسیاری از دستگاه‌های الکترونیکی و تجهیزات عکاسی (به هر حال، ما در عصر تصویر و اینستاگرام زندگی می‌کنیم)، تعداد زیادی از مشتریان وجود دارند که باید تمام تجهیزات هتلی خود را شارژ کنند و تصاویر خود را روی لپ‌تاپ خود آپلود کنند. بنابراین، مهمانان می‌توانند در حین آپلود، لپ‌تاپ خود را روی میز بگذارند، در حالی که از استخر هتل لذت می‌برند.
  • پخش کننده موسیقی با اتصال بی سیم برای تبلت/گوشی های هوشمند: یک پخش کننده موسیقی مدرن نباید در اتاق‌های مدرن هتل غایب باشد. با اتصال آسان به این دستگاه بلوتوث، مهمانان می‌توانند موسیقی مورد نظر خود را مطابق با روحیه خود انتخاب و کنترل کنند، درست مانند نور و دمای اتاق خود.

امکانات اضافی که انتظار می رود به صورت پویا صنعت را متحول کند

جدا از همه موارد فوق، مجموعه ای از امکانات اضافی وجود دارد که بسیاری از هتل‌ها قبلاً در عملیات خود گنجانده اند:

ارائه تلفن همراه به مشتریان در طول اقامت، با مگابایت رایگان و تماس تلفنی با هتل صبحانه شخصی‌شده در اتاق در هر زمانی از روز، خدمات کلاسیک هتل را به تجربه‌ای تخصصی‌تر تبدیل می‌کند که به مهمانان اجازه می‌دهد بدون محدودیت زمانی از صبحانه خود در اتاق خود لذت ببرند. آب رایگان در هنگام ورود، و همچنین در طول اقامت. سرویس مینی بار سفارشی با محصولات روزانه که مشتری از طریق اپلیکیشن مخصوص درخواست کرده است. تلویزیون‌های آینه ای که یک آینه را با نوع خاصی از تلویزیون ترکیب می‌کنند و موفق می‌شوند نقاط بیشتری را در داخل اتاق‌ها مانند حمام تزئین کنند. این فناوری صفحه نمایش‌های لمسی با دسترسی به اینترنت را برای استفاده مستقیم مهمانان شما ارائه می‌دهد.

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم