لوگو رنوس

انواع مختلف صلاحیت های مدیریت هتل چیست؟

صلاحیت های مدیریت هتل

مدیران هتل‌ها معمولاً در عملیات روزانه مؤسسات هتلی، که می‌توانند متل‌های کوچک‌تر و همچنین استراحتگاه‌های بزرگ‌تر باشند، درگیر هستند. در این نوشته می‌خواهیم درباره انواع مختلف صلاحیت‌های مدیریت هتل صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

صلاحیت‌های مدیریت هتل

مسئولیت های خاص بسته به اندازه و الزامات شرکت در نوسان است، و بنابراین، صلاحیت‌های دقیق مدیریت هتل نیز متفاوت است. با این حال، به طور کلی، مدارک تحصیلی در مدیریت هتل شامل مدرک یا گواهی در مدیریت هتلداری و همچنین تجربه در این صنعت است. بسیاری از هتل‌ها نیز برنامه های آموزشی مدیریتی و فوق تخصصی خود را دارند. اندازه و سبک هتل‌ها، متل‎‌‌ها و استراحتگاه‌ها بسیار متفاوت است. برخی مانند متل‌های کنار جاده ای که دارای مالکیت خصوصی هستند، بسیار کوچک هستند و یک یا دو مدیر کل دارند که همه عملیات را انجام می‌دهند. سایرین، مانند هتل‌های زنجیره ای بزرگ، دارای موقعیت‌های مدیریتی هستند که به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند، مانند خدمات مهمان، خانه داری و مدیران رویدادها. در نتیجه، صلاحیت‌های قابل قبول مدیریت هتل اغلب متفاوت است. با توجه به شرایط لازم برای هتل‌های زنجیره‌ای و استراحتگاه‌های بزرگ‌تر، بسیاری از مدیران خود می‌خواهند که مدرک دانشگاهی در مدیریت مهمان‌نوازی داشته باشند. کالج‌‎ها و دانشگاه های متعددی برنامه های کاردانی، کارشناسی و حتی کارشناسی ارشد را در این زمینه ارائه می دهند. این دوره های تحصیلی معمولاً شامل کلاس های مدیریت بازرگانی، حسابداری و اقتصاد است. آنها همچنین ممکن است شامل کلاس‌های تخصصی در زمینه‌هایی مانند خدمات غذا و نگهداری عمومی و تامین تجهیزات هتل مورد نیاز مهمانان باشند. در حالی که بسیاری از هتل‌های بزرگتر نیاز به مدرک دانشگاهی دارند، تعداد کمی از هتل‌ها و متل‌های کوچکتر گواهینامه مدیریت هتل را می‌پذیرند. برخی از کالج‌ها و مدارس تجاری این نوع برنامه های گواهی را هم به صورت آنلاین و هم حضوری ارائه می دهند. مدت زمانی که فرد طول می کشد تا یک برنامه گواهینامه را تکمیل کند معمولاً بسته به مکان و زمان گذراندن دوره متفاوت است. مانند دوره‌های مدرک دانشگاهی، این برنامه‌های گواهی بر مهارت‌های مدیریت کسب‌وکار در ارتباط با صنعت هتلداری تمرکز می‌کنند. اغلب اوقات، صلاحیت‌های مدیریت هتل شامل مقداری تجربه در صنعت می‌شود. در واقع، برخی از هتل‌ها ممکن است کمتر به تحصیلات دانشگاهی توجه کنند و بیشتر به تجربه عملی و عملی در هنگام ارزیابی مدارک مدیریت هتل یک فرد توجه کنند. مجدداً، میزان تجربه بسته به نیازهای خاص هتل متفاوت است، اما اکثر آنها انتظار دارند که یک مدیر حداقل یک تا سه سال در زمینه هتل یا هتلداری در برخی ظرفیت‌ها کار کند.

صلاحیت مدیریت هتل

آموزش صلاحیت

صرف نظر از اینکه یک فرد چه نوع صلاحیت مدیریت هتل دارد، بسیاری از هتل‌ها به مدیران بالقوه نیاز دارند تا برنامه های آموزشی مدیریت داخلی را طی کنند. در حالی که آموزش، آموزش و تجربه بیرونی مفید است، هر هتل به طور کلی سیاست‌ها و رویه‌های خاص خود را دارد که هر مدیری برای مؤثر بودن باید با آن‌ها آشنا باشد. علاوه بر این، از آنجایی که بسیاری از هتل‌های بزرگ‌تر مسئولیت‌های مدیریتی را بر اساس بخش تقسیم کرده‌اند، ممکن است فرد نیاز به آموزش وظایف خاص مرتبط با موقعیت خاص خود داشته باشد.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم