لوگو رنوس

دلایل استفاده از محافظ تشک و محافظ بالش هتلی

محافظ تشک

محافظ تشک‌های ضد آب و محافظ‌های بالش که مخصوص هتل‌ها طراحی شده اند مدتی است که در بازار موجود است. در ابتدا ممکن است فکر کنید که چرا یک هتل حتی به آن محصولات نیاز دارد؟ محافظ تشک و محافظ بالش پرهزینه است و برای یک هتل بزرگتر ممکن است هزینه یکباره قابل توجهی را به همراه داشته باشد. در این نوشته می‌خواهیم دلایل استفاده از محافظ تشک و محافظ بالش هتلی را بررسی کنیم. پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

به چه دلیلی هتل‌ها از محافظ تشک و محافظ بالش استفاده می‌کنند؟

چهار دلیل وجود دارد که یک هتل از استفاده محافظ تشک و محافظ بالش سود می‌برد. این دلایل عبارتند از :

  • صرفه جویی در وقت کارکنان هتل
  •  صرفه جویی در هزینه‌های شستشو
  • طول عمر بیشتر تشک و بالش
  • محافظت در برابر کنه های گرد و غبار، یک بستر ضد حساسیت

محافظ بالش

 

بررسی دلایل استفاده از محافظ تشک و محافظ بالش هتلی

در این قسمت می‌خواهیم به بررسی دلایل استفاده از محافظ تشک و محافظ بالش هتلی بپردازیم.

1) صرفه جویی در وقت کارکنان هتل: محافظ تشک هتلی و محافظ بالش هتلی از دو لایه تشکیل شده است: لایه نساجی جاذب آب در بالا و یک لایه پلی اورتان 100% ضد آب در زیر. اگر در اتاق هتل حادثه ای رخ دهد و مقداری مایع به تخت بیفتد، تشک و بالش تمیز می‌مانند. اگر محافظ تشک یا محافظ بالش وجود نداشته باشد، تشک یا بالش کثیف باید برای تمیزکننده ها ارسال شود. اگر تشک دارای روکش پارچه ای قابل جابجایی است، باید آن را برداشته و به پاک کننده‌ها فرستاد. برداشتن روکش یک کار خسته کننده و زمان بر است. چیزی که حتی زمان‌برتر است، بازگرداندن روکش پارچه‌ای روی تشک است، زیرا اغلب روکش در حین شستشو جمع می‌شود و مجبور کردن مجدد محتویات تشک (مانند پلی فوم) به داخل روکش ممکن است تلاش زیادی بکند. اگر روکش نساجی تشک قابل جدا شدن نباشد، تمیز کردن تشک ممکن است بسیار پیچیده و گران باشد و قطعاً باید کمی به آن فکر کرد. یکی دیگر از فعالیت‌های وقت گیر برای کارمندان، انتقال روکش یا بالش لکه دار تشک از هتل به نظافتچی است، زیرا هر دو مورد فضای زیادی را اشغال می‌کنند و جابجایی آنها زمان و تلاش می‌برد. عدم نیاز به حمل و نقل روکش تشک یا بالش مطمئناً زندگی خانه داری هتل را آسان تر می‌کند.

2) صرفه جویی در هزینه‌های شستشو: هنگام ارسال روکش تشک یا بالش کثیف برای نظافتچی‌ها، هتل باید هزینه‌های زیر حمل و نقل به نظافتچی و شستشو را در نظر بگیرد.اگر هزینه زمانی کارکنان هتل را اضافه کنید، این تعداد می‌تواند چندین برابر افزایش یابد. قیمت شستشوی محافظ تشک و محافظ بالش فقط کمی بالاتر از قیمت متوسط ​​شستشوی ملحفه‌های تخت است که به این معنی است که هنگام شستن منظم آنها حداقل هزینه اضافی وجود دارد.

3) طول عمر بیشتر بالش و تشک: اگر تشک هتلی یا بالش هتلی دائماً به گونه‌ای لکه‌دار باشد که تمیزکننده نتواند محصول را تمیز کند، هتل باید یک بالش هتلی جدید خریداری کند. یک بالش جدید ممکن است آنقدر گران به نظر نرسد، اما یک تشک جدید یا یک روکش پارچه‌ای تشک ممکن است بسیار گران باشد. برخی از هتل‌ها نیز از بالش‌های گران تری (پایین و سایر بالش‌های مخصوص) استفاده می‌کنند و در این مورد قیمت آنها نیز عامل مهمی است و ارزش محافظت از آنها را دارد. شستشو در پاک کننده‌ها همیشه بر کیفیت محصول تأثیر می‌گذارد. پاک کننده‌ها سعی می‌کنند تا حد امکان با محصولات با ظرافت برخورد کنند، اما وقتی صحبت از لکه‌های سنگین تر می‌شود، باید از دمای بالاتر برای تمیز کردن محصول استفاده شود. برای مثال ، در مورد بالش‌ها اغلب اتفاق می‌افتد که پس از مراجعه به پاک کننده‌ها، بالش فرسوده به نظر می‌رسد و مانند قبل راحت نیست. دلیل این امر این است که سازنده بالش نیاز هتل به شستن بالش را در نظر نگرفته است. محتوای الیاف پلی استر این بالش‌ها منقبض می‌شود و توپ‌های محکمی را تشکیل می‌دهد که به وضوح هنگام خواب احساس می‌شوند و راحت نیستند. محتوای الیاف پلی استر نیز خالی می‌شود و بالش بسیار صاف می‌شود. خوابیدن روی بالش 5 تا 8 سانتی متری مطمئنا راحت نیست. هنگام شستن بالش‌ها کیفیت آنها تغییر می کند و در صورت بی کیفیتی بالش‌ها نیاز به تعویض دارند. عمر کوتاه یک بالش را می‌توان با پوشاندن بالش با محافظ بالش به میزان قابل توجهی افزایش داد.

4) محافظت در برابر کنه های گرد و غبار، یک بستر ضد حساسیت: لایه زیرین محافظ بالش و محافظ تشک هتلی، ساخته شده از 100% پلی اورتان ضد آب، به اندازه کافی متراکم است که کنه‌های گرد و غبار از آن عبور نکنند. کنه‌های گرد و غبار از سلول‌های مرده پوست و ضایعات بیولوژیکی تغذیه می‌کنند که همچنین نمی‌توانند از محافظ تشک و محافظ بالش عبور کنند. این بدان معنی است که هنگام شستن منظم محافظ تشک و محافظ بالش، تمام کنه های گرد و غبار موجود در رختخواب نیز از بین می‌روند. با توجه به افزایش روزافزون مسئله آلرژی، هتل می‌تواند از این موضوع به عنوان یک نقطه فروش استفاده کند و نشان دهد که تخت‌هایش خالی از کنه‌های گرد و غبار و ضد حساسیت هستند. همچنین بسیار مهم است که محافظ‌های تشک و محافظ‌های بالش را می‌توان در دمای بالا شستشو داد که باعث از بین رفتن مؤثر گرد و غبار و سایر باکتری‌ها می‌شود. طبق دستورالعمل محصول، محافظ تشک‌ها و محافظ‌های بالش را می‌توان در دمای 70 درجه شست، اما در حقیقت به راحتی در دمای 90 درجه قابل شستشو هستند. حتی بزرگترین لکه ها را می توان با استفاده از دمای بالا شست. شما نمی‌توانید یک بالش معمولی را در چنین دمای بالا بشویید، بلافاصله بالش را خراب می‌کند.

محافظ تشک هتل

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم