لوگو رنوس

دلایل سفید بودن ملحفه های هتلی چیست؟

ملحفه راه راه هتلی
ملحفه‌های هتل طبقه‌بندی گسترده ای دارد و ممکن است در هتل‌‌ها با انواع مختلفی از ملحفه‌ها روبرو شوید.
  • هر زمان که وارد اتاق هتل می‌شوید می بینید که تقریباً همه چیز عالی ، منظم ، لوازم ‌خوب ، نور مناسب و دمای اتاق مناسب به نظر می‌رسد اما آنچه واقعاً تأثیر بسزایی دارد وقتی به تخت نگاه می‌کنید و تصور می‌کنید که چقدر راحت و تمیز است .
  • ورود به یک اتاق هتل که بوی آن تمیز است ، همه چیز مرتب است، حمام‌ها بی عیب و نقص هستند ، میزها بدون گرد و غبار، تختخواب‌خوب ، دکوراسیون دنج و مدرن است ، همه اینها برای احساس راحتی و ارزیابی مثبت مهم است. اما آنچه تفاوت ایجاد می‌‌کند یافتن ملحفه‌های سفید هتلی و شسته و رفته‌ای است که می توانید تمام شب را با آرامش بخوابید.
  • معمولاً به این دلیل است که رنگ سفید می‌تواند به راحتی تمیز شود و به درجه حرارت بالا برود بدون اینکه به رنگ آن آسیب برساند اما جالبترین داستان در مورد آن این است که ثروتمندترین افراد در قرن بیستم قادر به استفاده از ملحفه و حوله سفید بودند آن را بسیار گران در نظر می‌گرفتند.
  • در واقع، تا دهه 1990، هتلداران از ملحفه‌های رنگی استفاده می‌کردند زیرا قابل کنترل‌تر و تمیزتر بودند و بهترین قسمت این بود که می توانند لکه‌های غیرممکن را از بین ببرند. رنگ سفید فقط به افراد ثروتمند اختصاص داشت ، زیرا آنها تنها کسانی بودند که می‌توانند لباس سفید در شرایط عالی داشته باشند.
  • تا اواخر دهه 80 بود که هتلداران از ملحفه و حوله‌های رنگی استفاده می‌کردند، اما در دهه 90 بود که چندین هتل زنجیره‌ای در حال کار بر روی ایجاد یک مفهوم جدید با تمرکز بر افزایش تجربه تختخواب در هتل‌ها بودند. پس از چندین مطالعه و نظرسنجی از مشتری، آنها دریافتند که استفاده از رنگ‌های سفید احساس راحتی و راحتی را نیز ایجاد می کند.
  • در آن زمان ، هتل Westin Hotels & Resort یک تخت باکس هتلی کاملاً سفید پیشگام بود. طراحان این شرکت آزمایشاتی را انجام دادند تا بررسی کنند که احساس تمیز و تازه رنگ سفید نیز احساس تجمل می‌دهد، حتی باعث می‌شود مهمانان فکر کنند که اتاق اخیراً بازسازی شده است. او چنان تأثیری داشت که هتل‌های دیگر ایده او را تا به امروز کپی کردند. و این یکی دیگر از دلایلی بود که چرا ملحفه هتل سفید رنگ است.
  • ملحفه سفید هتلی
  • و در صورت بازسازی و تغییر لوازم جانبی ، ملحفه های سفید با همه ترکیب می شوند ، از مد نمی افتند و تمیز کردن آنها بسیار آسان تر است.
  • ملحفه‌های هتل طبقه‌بندی گسترده ای دارد و ممکن است در هتل‌‌ها با انواع مختلفی از ملحفه‌ها روبرو شوید. در حالی که ملحفه‌های تنسل ، کتان و پلی‌استر همه با موفقیت در هتل‌ها استفاده می‌شوند، ملحفه‌های هتل بیشتر از مخلوط پنبه یا پلی‌استر پنبه ساخته می‌شوند.ملحفه‌های پنبه‌ای با کیفیت خوب علاوه بر نرم بودن ، بسیار بادوام هستند ، مزیتی است  که آنها را برای استفاده در هتل‌ها ایده آل می‌کند. کیفیت پنبه بیشتر توسط طول الیاف آن تعیین می‌شود ، که به عنوان مواد اصلی شناخته می‌شود. در حالی که کشت آنها گران‌تر است ، گیاهان پنبه ای با طول بیشتر قادر به تولید نخ‌های محکم‌تر و نازک‌تر هستند که ملحفه‌های قوی‌تر ، نرم‌تر و تنفس پذیرتر می‌شوند.

    به طور کلی، ملحفه‌های هتل به گونه‌ای ساخته می‌شوند که از دوام بالایی برخوردار بوده و می توان آنها را برای تعداد بیشماری از مهمانان در هتل استفاده کرد، پس باید بتوانند سالها استفاده خانگی را تحمل کنند. برای اطمینان از خرید ملحفه با طول عمر بالا، جزئیات مانند تعداد نخ، بافت و اندازه را بررسی کنید. لزوماً به این معنا نیست که تولیدکنندگان روی ملحفه‌ها ضمانت نامه ارائه می‌دهند، بنابراین مطمئن شوید که تحقیقات خود را زودتر انجام دادید.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم