لوگو رنوس

راهنمای خرید حوله هتلی

راهنمای خرید حوله هتلی

غلبه بر احساس بیرون رفتن از یک حمام طولانی مدت یا یک آبکشی با طراوت زیر دوش و با یک حوله گرم، نرم و دنج دشوار است. اگر تا به حال در هتلی اقامت کرده اید که سعی دارد همه چیز را با کمی تجملات انجام دهد، بدون شک یک حوله هتلی با کیفیت بالا را تجربه کرده اید که می‌خواهید برای استفاده شخصی خود در خانه داشته باشید. بنابراین، چه در حال خرید برای یک هتل یا خانه خود هستید، ایده خوبی است که قبل از خرید، حس استفاده از حوله را دریابید. هنگام خرید آنلاین نمی‌توانید حوله را از نظر فیزیکی لمس کنید، اما راه‌های زیادی برای اطمینان از خرید بهترین‌ها وجود دارد. در این نوشته می‌خواهیم درباره راهنمای خرید حوله هتلی صحبت کنیم.

روش تشخیص حوله هتلی با کیفیت

نمی‌خواهید حوله‌ای داشته باشید که روی پوست شما زبر باشد، اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که کیفیت حوله درجه یک است و نرم می‌شود؟ برای ایمن بودن، بهتر است به سراغ حوله‌های 100 درصد نخی بروید، زیرا این حوله‌ها هم نرم و هم جاذب هستند و با افزایش سن نرم‌تر و نرم‌تر می‌شوند. آنها همچنین اگر پوست نرمی دارید بهترین هستند زیرا خیلی خشن به نظر نمی‌رسد. یک حوله پنبه ای صددرصد شانه شده شرط خوبی است، زیرا پنبه شانه شده دارای الیاف کوتاه تری برای محکم نگه داشتن حوله و جلوگیری از پرز شدن حوله هتلی در آینده است. مواد مصنوعی، مانند پلی استر، ارزان تر هستند، اما نرم و جاذب نیستند. این نوع معمولاً برای حوله‌‌‌‌های دست یا اهداف تمیز کردن استفاده می‌شود. اگر حوله‌ای می‌خواهید که روی پوست احساس راحتی کند، بهتر است از این حوله‌ها دوری کنید، زیرا مهمانان هتل از آن استقبال نمی‌کنند. با این حال، اگر بودجه مشکل است، حوله‌هایی با ترکیب پنبه و پلی استر (همچنین به عنوان “پلی استر پنبه” شناخته می‌شود) یک شرط مطمئن هستند زیرا بهترین مواد هر دو را ترکیب می‌کنند. اگر حوله‌ای را در یک فروشگاه حضوری لمس می‌کنید، توجه داشته باشید که تولیدکنندگان اغلب روی حوله‌های خود روکش می‌کشند تا در اولین لمس نرم‌تر به نظر برسند، اما پس از آن این روکش در اولین شستشو جدا می‌شود. بهتر است به برچسب نگاه کنید تا ببینید از چه ماده ای ساخته شده است.

حوله هتلی

چند نکته درباره نگهداری حوله‌های هتلی

تمام حوله‌های نخی تا دمای 60 درجه قابل شستشو هستند. اطمینان حاصل کنید که تمام حوله‌ها را قبل از استفاده با مواد شوینده بشویید، زیرا این کار از کشیدن نخ جلوگیری می‌‎کند. حوله‌های سفید را با هم و حوله‌های رنگی را جداگانه بشویید. سعی کنید حوله‌ها را به تنهایی بشویید، زیرا شستن حوله‌ها با لباس‌هایی که زیپ دارند می‌تواند باعث گرفتگی شود. اگر این اتفاق افتاد، قبل از بدتر شدن آنها را با قیچی قطع کنید. حوله‌های هتلی را قبل از قرار دادن آنها در ماشین لباسشویی تکان دهید زیرا این کار باعث می‌شود مواد شوینده داخل آن فرو برود. از نرم کننده‌های پارچه هتلی به مقدار کم استفاده کنید و از استفاده از آن در اولین شستشوی حوله جدید خودداری کنید، زیرا الیاف را چرب کرده و جذب آن را کاهش می دهد. می‌توانید از خشک‌کن برای خشک کردن حوله‌ها استفاده کنید، اما آن‌ها را بیش از حد خشک نکنید، زیرا می‌تواند منجر به ظاهری کدر و خاکستری شود. چه به دنبال حوله‌های حمام ضخیم و مخملی سفید باشید یا به دنبال حوله‌های بادوام سریع خشک شونده برای استفاده منظم باشید، ما انواع حوله هتلی را در  گروه تجهیزات هتلی رنوس عرضه می کنیم که شامل حوله حمام و حوله دست و صورت می‌شود.

مواد بکار رفته در حوله هتلی

حوله‌ هتلی در مواد مختلفی تولید می‌شوند، که آشناترین آن‌ها 100% پنبه است. اما تفاوت بین نخ‌های 100% پنبه حلقه‌ای و نخ‌های پنبه ای 100% شانه شده مصری چیست؟ ترکیب پنبه / پلی استر از 86% نخ پنبه و 14% پلی استر نخ ریسیده شده با حلقه ساخته شده است. نرم و در عین حال برای استفاده مکرر بادوام است. برای مشاغل با بودجه زیاد، عالی است. پنبه انتهای باز ترکیبی از آرایش 100% پنبه ای با قیمتی مقرون به صرفه است. عالی برای مناطق با استفاده زیاد 100% پنبه نسبت به بسیاری از پارچه‌های پنبه ای بسیار جاذب، شاداب و نرم تر است. مناسب برای هر محیطی پنبه حلقه تابیده از 100% پنبه با حس ابریشمی فوق العاده ساخته شده است. این یک انتخاب طولانی مدت برای هتل‌های معمولی تا لوکس است. پنبه تاب خورده صفر از نظر وزن 30 درصد سبک تر از پنبه تابیده معمولی است تا احساس نرمی داشته باشید. نیاز به تولید پنبه کمتری نسبت به انواع دیگر دارد، برای محیط زیست مفید است و پارچه برای صرفه جویی در مصرف انرژی سریع‌تر خشک می‌شود.

حوله هتلی مواد بکاررفته

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم