لوگو رنوس

چگونه از صندلی های غذاخوری یک نیمکت در فضای باز بسازیم

نیمکت در پارک‌ها

یک جفت نیمکت پارکی قدیمی را تصور کنید که به یک نیمکت در فضای باز تبدیل شده اند که می‌توانید برای سال‌‎های آینده از آن لذت ببرید. فقط با برخی مهارت‌های اولیه نجاری، می‌توانید یک جفت صندلی قدیمی را به یک نیمکت در فضای باز تبدیل کنید که سال‌ها از آن لذت خواهید برد. صندلی‌هایی را انتخاب کنید که پشتی و پایه‌های عقب کاملاً سالم و بدون ترک هستند، مانند این صندلی‌های پشتی چنگ که در یک فروشگاه دست دوم پیدا کردیم. و نیازی به سر و صدا در مورد روکش یا اثاثه یا لوازم داخلی نخواهید داشت، زیرا پس از ساخت، صندلی‌ها را جدا کرده و کل نیمکت را رنگ می‌کنید. در این مطلب می‌خواهیم درباره چگونه از صندلی های غذاخوری یک نیمکت در فضای باز بسازیم، صحبت کنیم.

نیمکت پارکی

مراحل ساخت یک نیمکت در فضای باز از روی صندلی های غذاخوری

نیمکت‌ها و صندلی‌ها نیز نوعی مبلمان شهری به حساب می‌آیند. مراحل ساخت نیمکت به شرح زیر هستند:

  • پیدا کنید و آماده کنید: صندلی‌های پشتی چنگ در فروشگاه‌های مبلمان مستعمل و بازارهای کثیف پیدا می‌شوند که برای یک اختراع مجدد آماده هستند. این نیمکت به سبک سورتمه‌ای از پشتی‌های منحنی برازنده صندلی‌ها بهره می‌برد و چارچوب صندلی جدید خود را از ابعاد استاندارد و تخته‌لایه‌های مرکزی خانگی دریافت می‌کند. چند لایه رنگ لاتکس بیرونی (ما از گلدفینچ بنجامین مور به صورت نیمه براق استفاده کردیم)، به اضافه روکش پارچه ای مقاوم در برابر آب و مقاوم در برابر محو شدن، و شما یک سکوی آماده برای ایوان دارید. میله متقاطع زیر صندلی، ثبات از بین رفتن پایه‌های جلویی صندلی‌ها را افزایش می‌دهد.
  • صندلی‌ها را بردارید: صندلی‌ها را برگردانید و سخت افزار مورد استفاده برای چسباندن صندلی و اثاثه یا لوازم داخلی را روی قاب قرار دهید. از یک پیچ گوشتی برای باز کردن پیچ‌ها و جدا کردن قسمت‌های بالای صندلی استفاده کنید. با استفاده از اره برش، دو طرف صندلی را به دقت از هر صندلی جدا کنید، جایی که دو طرف به پشت می‌رسد. این نوع اره بر روی حرکت کشش بریدگی دارد، بنابراین هر برش را از نزدیک دسته شروع کنید و محکم به سمت خود بکشید. برای قطع تکیه گاه‌های متقاطع نزدیک پای هر صندلی این کار را تکرار کنید.
  • قاب را بردارید: یک صندلی را به صورت وارونه روی یک سطح کار بزرگ قرار دهید، به طوری که پشت آن در کنار محل کار قرار گیرد. پشتی صندلی را نگه دارید و از یک پتک چوبی یا لاستیکی برای جدا کردن قسمت جلوی صندلی استفاده کنید و اتصالات را در نزدیکی گوشه‌های صندلی جدا کنید، همانطور که در شکل نشان داده شده است.
  • پلتفرم را جمع آوری کنید: 1x4s و تخته سه لا را طبق لیست برش برش دهید. پنج سوراخ پایلوت را در قطعات انتهایی 1×4 صنوبر (مانند شکل) دریل کنید و از پیچ‌های چوبی بیرونی 1¼ اینچی استفاده کنید تا انتهای نیمکت‌ها را به داخل پشتی هر صندلی ببندید، جایی که صندلی قبلاً به قاب بسته شده بود. 1x4s را برای قسمت‌های جلو و عقب قاب صندلی در جای خود ببندید و آن‌ها را با بریس‌های گوشه‌ای با روکش روی محکم کنید. این بریس‌ها قاب را کنار هم نگه می‌دارند و سوراخ‌هایی ایجاد می‌کنند تا بتوانید بعداً صندلی را به بالای نیمکت ببندید.
  • قاب را تقویت کنید: در قسمت زیرین قطعات قاب جلو و عقب، سوراخ‌های خلبانی ¼ اینچی را با زاویه 45 درجه از هر انتها و به پشتی صندلی دریل کنید. با پیچ های چوبی بیرونی 2 اینچی ببندید. انتهای تکه تکیه گاه متقاطع را با چسب چوب آغشته کنید و با یک چکش آن را در وسط قاب نیمکت بچسبانید.
  • سطح را برای رنگ آمیزی آماده کنید: هر شکاف یا شکاف پشتی یا پاهای صندلی را با پرکننده چوب پر کنید و بگذارید خشک شود. آن نقاط را با کاغذ 150 صاف کنید. از کاغذ 60 گریت برای برداشتن هر گونه برآمدگی که قبلاً یک تکیه گاه متقاطع به پشتی هر صندلی وصل شده است، استفاده کنید. کل نیمکت را با سمباده زدن با کاغذ 220 برای نقاشی آماده کنید. با دستمال تمیز کنید تا گرد و غبار پاک شود.
  • نیمکت را رنگ کنید: پرایمر لاتکس را روی تمام نیمکت بمالید، مطمئن شوید که هر گونه دانه یا لکه چوب را روی پشتی صندلی پنهان کنید. بسته به روکش اصلی صندلی، ممکن است لازم باشد چندین لایه اعمال شود. قاب نیمکت را با دو لایه رنگ لاتکس بیرونی رنگ کنید و بگذارید خشک شود.

رنگ نیمکت

  • فوم را روی صندلی بچسبانید: کف صندلی تخته سه لایه را با چسب اسپری اسپری کنید و فوم صندلی را روی آن قرار دهید و لبه‌ها را به دقت تراز کنید تا همسطح شوند. اجازه دهید در جای خود خشک شود.
  • پارچه روکش را به اندازه مناسب برش دهید: اگر پارچه شما دارای طرح است، قبل از برش پارچه باید آن را روی صندلی تراز کنید. پنبه پلی استر، سپس پارچه ضد آب در فضای باز را روی تخته پوشیده شده با فوم قرار دهید، طوری تنظیم کنید که الگوی مورد نظر شما باشد. کل چیز را برگردانید و پارچه را به اندازه مناسب برش دهید و 4 اینچ اضافی در تمام طرف‌های صندلی باقی بگذارید.
  • صندلی را روکش کنید: از مرکز یک ضلع بلند شروع کنید، پارچه و چوب پلی استر را تا کنید، لبه های خام را در آن فرو کنید و مواد را با یک تفنگ منگنه در جای خود قرار دهید. این کار را در سمت مقابل اولین منگنه تکرار کنید، قبل از منگنه کردن پارچه را محکم بکشید اما خیلی نرم نباشید. همین کار را با دو انتهای کوتاه انجام دهید، سپس قسمت‌های باقیمانده را با منگنه‌هایی به اندازه یک اینچ یا بیشتر از هم پر کنید. برای ایجاد گوشه‌های تمیز، پارچه را تا کنید و مانند هنگام بسته‌بندی کادو بکوبید، مواد اضافی را جدا کنید تا گوشه‌ها مربع و مرتب باشند، سپس در جای خود منگنه کنید.
  • صندلی را وصل کنید: صندلی روکش شده را در بالای نیمکت قرار دهید، به طوری که هر انتهای آن با جلو و پشت همسطح باشد. سوراخ‌های پیلوت ⅛ اینچی را از طریق بادبندهای گوشه‌ای روی قاب نیمکت و در چارچوب صندلی چوبی دریل کنید. صندلی را با پیچ های چوبی ⅝ اینچی در جای خود ببندید.

وصل نیمکت

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم