لوگو رنوس

چگونه پارچه ملحفه مناسب برای هتل انتخاب کنیم؟

پارچه ملحفه هتلی

هتل‌ها مکان‌هایی هستند که پارچه‌ها باید با آزمایش‌های تقریبا سختی روبرو شوند. آسیب‌ها، لکه‌ها، مواد پاک کننده یا سایر عوامل خارجی می‌توانند اثر خود را بر روی پارچه بگذارند. انتخاب پارچه‌های هتلی بسیار حائز اهمیت است تا مهمانانمان را برای طولانی ترین زمان ممکن مجذوب خود کنند و در عین حال به نقش هایشان خدمت کنند؟ هنگام انتخاب پارچه هتلی باید روی چه جنبه‌هایی تمرکز کرد؟ در این مطلب می‌خواهیم درباره چگونه پارچه ملحفه مناسب برای هتل انتخاب کنیم صحبت می‌کنیم.

پارچه‌های هتل و ایمنی

هتل‌ها به عنوان امکانات عمومی در نظر گرفته می‌شوند. بنابراین، آنها باید تمام هنجارهای امنیتی، از جمله هر گونه مقررات ایمنی آتش سوزی را رعایت کنند. این هم به خود ساختمان و هم به هر نوع مصالحی از جمله پارچه مربوط می‌شود. تمام پرده‌ها، پوشش‌های کف مانند موکت هتلی و سایر مواد باید معیارهای بسیار دقیق را رعایت کنند. به همین دلیل از پارچه‌های ضد حریق در هتل‌ها استفاده می‌شود. آنها معمولا از الیاف طبیعی یا مصنوعی ساخته می‌شوند. آنها همچنین اغلب آغشته می‌شوند که خواص آنها را بهبود می بخشد. بنابراین اولین معیاری که در انتخاب پارچه ملحفه هتلی باید رعایت کنیم ایمنی است. باید از پارچه‌های ضد حریق با علامت B1 استفاده کنیم. چنین مواردی که دارای تاییدیه‌ها و گواهی‌های ایمنی ویژه هستند.

پارچه در هتل

چه پارچه‌هایی را برای هتل انتخاب کنیم؟

می‌دانیم که ایمنی مهمترین جنبه است. اما آیا ارزش‌های ایمنی و زیبایی شناختی در کنار هم وجود دارند؟ زیرا، در میان چیزهای دیگر، در بازگشت مهمان یا اولین و آخرین دیدار او نیز تأثیر دارند. آنچه در درجه اول مهم است کیفیت است. به سراغ پارچه‌های صرفا ارزان نروید، بلکه به سراغ پارچه‌های هتلی با کیفیت بروید. آنها نه تنها تصویر بهتری از هتل شما را تضمین می‌کنند، بلکه در برابر مشکلات استفاده روزمره نیز مقاومت بیشتری خواهند داشت. این منجر به این واقعیت می‌شود که ما مجبور خواهیم شد آنها را با دفعات کمتری مبادله کنیم. هنگام انتخاب پارچه‌های هتلی، ارزش آن را دارد که وزن، مقاومت در برابر تغییر رنگ، ساییدگی یا تمیز کردن آنها را در نظر بگیرید. موضوع دوم مربوط به رنگ هاست. پارچه‌ها باید به گونه ای انتخاب شوند که با ویژگی یک تسهیلات خاص مطابقت داشته باشند. بهتر است آنها با پس زمینه ترکیب شوند و عنصر متضادی را تشکیل ندهند. نکته سوم جذب صدا است. در یک هتل، مهمان می‌خواهد استراحت کند، به خصوص پس از یک سفر طولانی. به همین دلیل مهم است که پارچه‌ها به درستی صداها را خاموش کنند. و در نهایت چیزی که همیشه باید در نظر داشته باشیم، توانایی سیاه کردن فضای داخلی است.

اغلب از دو نوع پارچه استفاده می شود:

  1. یک پارچه تزئینی به عنوان لایه بیرونی
  2. یک پارچه خاموشی به عنوان لایه زیرین

آنچه مهم است این است که ما به شدت و کورکورانه از روندها یا مدها پیروی نکنیم. آنها اغلب تغییر می‌کنند و اگر بخواهیم همیشه به روز باشیم، ممکن است به ورشکستگی ما ختم شود. ما فضای داخلی جهانی ایجاد می‌کنیم مطابق با سبک هتل. همچنین اگر با معضلی روبرو هستیم و نمی‌دانیم که چگونه پارچه‌های هتلی را انتخاب کنیم، اجازه دهید در درجه اول روی ایمنی تمرکز کنیم. پارچه‌های ضد حریق را با رعایت هنجارهای ایمنی آتش بخرید. پارچه های دارای نشان B1 بهترین خواهند بود. علاوه بر این، اجازه دهید از مد و روند فعلی پیروی نکنیم. سعی کنید و فضای داخلی منحصر به فرد و در عین حال جهانی ایجاد کنید. هنگام انتخاب پارچه‌های هتلی، کیفیت و مقاومت آنها در برابر عوامل خارجی (نور، آب، مواد شوینده) را نیز در نظر داشته باشید. همچنین وزن، مقاومت در برابر سایش و سطح جذب صدا را در نظر بگیرید. هنگامی که مطابق با این دستورالعمل ها عمل می‌کنید، پارچه‌های هتلی عالی را انتخاب خواهید کرد. اما مهمتر از آن، مهمانان ما نه تنها احساس راحتی می‌کنند، بلکه مطمئناً باز خواهند گشت.

پارچه هتلی

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم