لوگو رنوس

بهترین نکات و ترفندها برای خانه داری و نظافت هتل

خانه دار ی هتل

آیا به راهنمایی‌هایی در مورد چگونگی ارتقاء سطح هتل خود برای حفظ مشتریان خود نیاز دارید؟ اگر بله  در اینجا نکاتی درباره ی ترفندهای خانه داری و نظافت هتل در سال 2019 آمده است. بخشی از آنچه مهمان در ارزیابی کیفیت هتل استفاده می‌کند نحوه چیدمان اتاق است. این مساله تا حد زیادی نشان می‌دهد که کسانی که مسئولیت خانه داری هتل را بر دوش گرفته اند باید دارای صلاحیت و وظیفه باشند. حقیقت این است که اگر می‌خواهید از مشتریان مکرر در هتل خود استقبال کنید، پس همه اتاق‌های هتل شما باید در همه نتایج دارای درجه یک باشند.

نکات درباره خانه داری هتل

  • تختخواب‌ها به طور مناسب و شیک مرتب شده باشند: تخت‌ها اجزای اصلی در هر اتاق هتل هستند و یکی از مواردی که افراد در رتبه بندی هتل شما استفاده می‌کنند ، سبک چیدمان است. اگر می‌‎خواهید هنگام رزرو هتل شما تأثیر مثبتی در قلب مهمانان خود بگذارید ، باید اطمینان حاصل کنید که تخت‌های اتاق‌های هتل شما به درستی و شیک مرتب شده اند. ملحفه‌ها و بالش هتلی باید مرتب باشند. خانه داران هتل شما باید سبک منحصر به فردی را انتخاب کنند که همیشه جذابیت هر یک از مهمانانی را داشته باشد که در اتاق‌های هتل شما اقامت می‌کنند.

خانه داری هتل

  • تخت های اتاق هتل شما باید راحت باشند: مردم برای استراحت در هتل‌ها اقامت می‌کنند و تختخواب بخشی از آن است که اقامت آنها را لذت بخش خواهد کرد. بنابراین بخشی از نکات و ترفندهای خانه داری هتل که باید به آن توجه کنید این است که اطمینان حاصل کنید که تخت های هتل شما برای مهمانان شما بسیار راحت است. می‌توانید تخت آب را در برخی از اتاق‌ها، تشک‌های ارتوپدی و تشک‌های نرم و را در اتاق‌های دیگر نصب کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما هنگام رزرو خود مطلع می‌شوند.
  • پنجره را باز کنید و اجازه دهید هوای تازه وارد شود: وقتی پنجره‌های هر اتاق را وقتی خالی هستند باز می‌کنید، تهویه متقابل را فعال می‌کند، و شاید این یکی از راه‌های مطمئن برای از بین بردن هرگونه بوی بد از اتاق هتل باشد. این نکته ای است که طراوت را به اتاق‌های هتل شما می‌آورد و خانه داران هتل باید راهنمایی شوند تا همیشه این نکته را رعایت کنند.
  • از دستگاه جاروبرقی استفاده کنید: یکی دیگر از نکات مهم خانه داری هتل که باید به آن توجه کنید این است که اطمینان حاصل کنید هنگام تمیز کردن اتاق هتل از دستگاه جاروبرقی استفاده می‌شود. هنگامی که از دستگاه جاروبرقی هنگام تمیز کردن استفاده می‌شود، گرد و غبار و خاک را در هر گوشه و گوشه اتاق می‌مکد.
  • حوله ها باید مرتب عوض شوند: حقیقت این است که اگر می‌خواهید از رقبای خود در صنعت هتلداری پیشی بگیرید، باید به جزئیات جزئی توجه کنید و بخشی از نکات و ترفندهایی که باید در امر خانه داری هتل رعایت کنید این است که اطمینان حاصل کنید که همه حوله‌ها اتاق‌ها/حمام‌های هتل شما باید به طور مرتب تغییر داده شود چه استفاده شود یا نه. در حقیقت، اگر مهمانی در یک اتاق دارید، حوله هتلی باید بین دو تا سه بار در روز تعویض شوند. وقتی حوله تازه چیده شود، برای مهمان شما جذاب خواهد بود.

تعویض حوله

  • از محافظ تشک استفاده کنید:  یکی دیگر از نکات مهم خانه داری هتل که اگر می‌خواهید برای کسب و کار هتل خود عالی باشید ، باید از آن استفاده کنید این است که اطمینان حاصل کنید که از محافظ تشک برای همه تشک‌های خود استفاده می‎‌کنید. یک نکته خوب در مورد محافظ تشک این است که به شما کمک می‌کند تا تشک‌های خود را نه تنها از مایعات و لکه‌ها، بلکه از گرد و غبار و آلرژی ها محافظت کنید. طول عمر تشک‌های شما را افزایش داده و در نهایت به شما در هزینه تعویض تشک در فواصل کوتاه کمک می‌کند.
  • از محافظ بالش استفاده کنید: مشابه محافظ تشک هتلی، محافظ بالش است. اگر می‌خواهید بالش‌های خود را طولانی کنید، باید اطمینان حاصل کنید که همه بالش‌های شما با محافظ بالش محافظت می‌شوند. استفاده از محافظ بالش به شما کمک می‌کند تا طول عمر همه بالش‌های خود را افزایش دهید و به شما در هزینه تعویض بالش در فواصل کوتاه کمک می‌کند.
  • روتختی، لحاف و روبالشی را به طور مرتب بشویید: نیازی نیست که ملحفه‌ها، لحاف و روبالشی‌ها را فقط در صورت کثیف بودن بشویید. اگر می‌خواهید به نظر برسد که رعایت بهداشت را رعایت می‌کنید، باید هر چند وقت یکبار ملحفه‌های تخت، لحاف و روبالشی را در اتاق فروشگاه برای شستشو بیرون بیاورید. برای تازه نگه داشتن آنها و آماده استفاده در کوتاه ترین زمان، راه زیادی پیش خواهد رفت.
  • رنگ سفید باید برای همه پارچه ها رنگ ترجیحی باشد:  توصیه می‌شود حوله ها و ملحفه‌های شما سفید باشند. حقیقت این است که اگر آنها سفید و درخشان هستند ، سیگنالی به مهمان شما می‌رساند که هتل شما مرتب است و بهداشت را جدی می‌گیرد. اگر می‌خواهید جزو برترین هتل‌های شهر خود باشید، سعی کنید از این ترفند و نکات خانه داری هتل استفاده کنید.

رنگ سفید پارچه های باالش و حوله

لازم به ذکر است اگر می‌خواهیید درباره خانه داری هتل بیشتر بدانید، مقاله خانه داری هتل را مطالعه بفرمایید.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم