لوگو رنوس

روش نگهداری ملحفه هتلی

بافت ملحفه ژاکارد هتلی

آیا تا به حال تعجب کرده اید که چگونه ملحفه های هتل تا این حد حسادت آمیز و درخشان سفید باقی می مانند؟ با استفاده مکرر از آنها، عجیب است که چگونه هتل ها می توانند ظاهر ملحفه های خود را حفظ کنند.

خوب، دیگر جای تعجب نیست: ما در مورد اینکه چگونه هتل ها ملحفه های خود را سفید نگه می دارند، در ادامه صحبت میکنیم:

تمیز کردن نقطه

هتلی یا نه، تمیز کردن نقطه ای برای جلوگیری از لکه دار شدن دائمی ملحفه ها – به خصوص ملحفه سفید هتلی – ضروری است. هیچ مقدار از تجهیزات حرفه ای یا مواد شوینده نمی تواند لکه ها را به اندازه تمیز کردن نقطه ای از بین ببرد. به همین دلیل است که پرسنل لاندری هتل برای بازرسی و جداسازی ملحفه‌های لکه دار برای تمیز کردن نقطه وقت می گذارند. به جای ریختن آن‌ها با بقیه لباس‌ها، توجه خاصی به آن‌ها می‌شود. استفاده از لکه برهای تخصصی خود یک تخصص است. ما در رنوس در تلاش هستیم بهترین تجربه ها را در خصوص لکه بر ها برای شما جمع آوری کنیم و در یک مقاله دیگر در اختیار شما قرار خواهیم داد.

شستشوی ملحفه

تجهیزات حرفه ای

استفاده تجاری به طور طبیعی، مصرف خانگی به ملحفه ها هم بیشتر آسیب می رساند. به علاوه، حجم کار نیز بسیار بیشتر است. به همین دلیل است که هتل‌ها روی تجهیزات لباس‌شویی حرفه‌ای با ظرفیت بالا سرمایه‌گذاری می‌کنند که می‌تواند مطابق با تقاضا و استانداردهای نظافت باشد.استفاده از تجهیزات حرفه ای در بالا بردن عمر ملحفه ها می تواند بسیار مفید باشد.

استفاده از مواد شوینده سفید کننده و پراکسید

یکی از شناخته شده ترین رازهای صنعت هتلداری در نگهداری از ملحفه هتلی آنها، شوینده های مبتنی بر پراکسید هستند. سفید کننده نیز به مخلوط اضافه می شود. در حالی که این مواد شیمیایی واقعاً در جلوگیری از خاکستری شدن یا زرد شدن کتانی سفید موثر هستند، اما نیاز به سطحی از تخصص دارند. آنها در صورت استفاده نادرست می توانند اثرات نامطلوبی بر کتانی شما داشته باشند. استفاده از سفید کننده مخصوصاً مشکل است زیرا نسبتاً خشن است. استفاده نادرست می تواند الیاف ملحفه های شما را ضعیف کند و کتانی های شما را در برابر پاره شدن و پاره شدن آسیب پذیر کند. بهترین مواد شوینده برای شستن ملحفه ها، تمیز کننده هایی است که در آب با دمای پایین فعال می شود که بر پایه کلر نباشند. این شوینده ها هم در با رفتن عمر الیاف پارچه هتلی و حوله و هم در بالا رفتن کیفیت و نرمی الیاف آنها بسیار کمک می کند. بعلاوه محیط زیست نیز آسیب کمتری در این استفاده خواهد خورد.

خشک کردن و نگهداری مناسب

بسیاری از لباسشویی های آماتور نقش مهمی را که خشک کردن مناسب در سفید و تمیز نگه داشتن ورق ها ایفا می کند را فراموش می کنید. هر اثری از رطوبت باقیمانده روی کتانی در انبار، منبع شگفت انگیز زرد شدن و لکه شدن است. روش‌های حرفه‌ای شست‌و‌شوی هتل شامل فرمول دقیق خشک کردن منسوجات می‌شود، به طوری که نه مرطوب، نه بیش از حد گرم یا بیش از حد خشک می‌شوند، که می‌تواند بر یکپارچگی الیاف ورق‌ها تأثیر بگذارد.

ریسندگی نخ پنبه

آنها یک ارائه دهنده خدمات لاندری هتل حرفه ای استخدام می کنند

همه هتل‌ها نمی‌توانند هزینه راه‌اندازی یک مرکز خشک‌شویی داخلی و حرفه‌ای را که می‌تواند بهترین نتایج را به دست آورد، بپردازند. دیگران می‌خواهند با سپردن گرانبهاترین کتانی‌هایشان به متخصصان واقعی، خود را از زیر بار شستشوی عمده لباس‌هایشان رها کنند: ارائه‌دهندگان خدمات کتانی هتل!

ارائه دهندگان خدمات لاندری هتل – حداقل آنهایی که خوب هستند – دارای امکانات، نیروی انسانی و تخصص برای مقابله با سخت ترین و چالش برانگیزترین جنبه های نگهداری کتانی هتل هستند.

امروز با کتانی های برتر نتایج بهتری برای شستن لباس ها برای کسب و کار خود دریافت کنید!

کسب‌وکارها، صرف نظر از اندازه یا ظرفیت، می‌توانند از یک ارائه‌دهنده خدمات کتانی و لباس‌شویی حرفه‌ای – مانند خدمات کتانی برتر، کمک و تقویت کنند. با امکانات پیشرفته و تیم مراقبت از نساجی درجه یک، ما سفیدهای شما را تمیز، نرم، بادوام و همیشه آماده استفاده نگه می داریم!

 

ملحفه هتلی مناسب

 

آیا ملحفه های هتلی برند کیفیت خوبی دارند؟

به طور خلاصه هر شهرتی نتیجه یک عملکرد است. برندها نیز حاصل یک خوشنامی هستند اما تنها در صورتی که کیفیت و قیمت متناسبی داشته باشند. بیشتر ملحفه‌های هتلی پنبه‌ای باکیفیت هستند، اگرچه گاهی اوقات ملحفه‌های هتلی از کتان پیدا می‌کنید. به دنبال بهترین پارچه و ملحفه  نباشید!!!

با توجه به هتل و پروژه خود تصمیم بگیرید بعلاوه تجهیزات لاندری نقش مهمی در تصمیم شما برای خرید ملحفه دارد. نگهداری از پارچه های 100% پنبه بهترین تجهیزات لاندری را نیاز دارد زیرا اتو کردن آنها خود یک پروسه مهم است.

همچنین به‌دنبال تمیز کردن ملحفه‌ها و تخت‌خواب خود باشید تا اتاق خوابتان مانند یک هتل لوکس باشد.

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم