لوگو رنوس

همه چیز درباره مدیریت هتلداری

همه چیز درباره مدیریت هتلداری

چه تازه در صنعت مهمان‌نوازی شروع کرده‌اید، چه به‌دنبال تغییر شغل هستید، یا فقط می‌خواهید بیشتر بیاموزید، اکنون زمان خوبی برای رشد آنچه می‌دانید است. در این نوشته، توضیح می‌دهیم درباره همه چیز در مدیریت هتلداری، برخی از انواع مشاغل موجود را فهرست می‌کنیم (به‌علاوه میزان پرداختی که می‌پردازند)، یک فرآیند سه مرحله‌ای ساده برای نحوه کار در صنعت و بسیاری موارد دیگر ارائه می‌کنیم.

مدیریت مهمان نوازی چیست؟

مدیریت مهمان‌نوازی یک مسیر شغلی است که معمولاً در زیر مجموعه هتل‌ها، استراحتگاه‌ها و صنعت اقامتگاه قرار می‌گیرد. حرفه ای‌ها در این زمینه جنبه‌های زیادی از تجربه مهمان را ایجاد و اجرا می‌کنند. آنها همچنین اغلب تیم‌هایی را مدیریت می‌کنند که شامل کارکنان میز جلو، خانه داری و فروش می شود. مدیران بزرگ مهمان‌نوازی به این موضوع اهمیت می‌دهند که مشتریانشان چقدر از تجربه‌شان لذت می‌برند و به دنبال راه‌های جدیدی برای بهبود هر جنبه‌ای از بازدید در صورت امکان هستند. انواع اصلی املاکی که مدیران مهمان‌نوازی اغلب در آن کار می‌کنند شامل هتل‌ها، متل‌ها، استراحتگاه‌ها و آپارتمان‌ها می‌شود. اما مدیران مهمان‌نوازی را نیز خواهید یافت که در کازینو، حمل‌ونقل خصوصی، خرده‌فروشی، غذا و نوشیدنی و غیره کار می‌کنند. برخی از فعالیت‌های روزانه عمومی شامل برقراری ارتباط بین بخش‌ها، پیگیری بودجه و هزینه‌ها و استخدام کارکنان جدید است. اما اینها و هر مسئولیت اضافی، متفاوت است. برای مثال، مدیران مهمان‌نوازی در هتل‌های بزرگ یا زنجیره‌ای ممکن است برنامه‌های شغلی ایجاد کنند تا به سایر کارمندان کمک کنند تا به جایی که هستند برسند، درست مانند دستیار مدیر کل هیلتون، مگان مکولی. دو هدف اصلی متخصصان مدیریت مهمان نوازی، خوشحال کردن مشتریان و ماندن در یک بودجه معین است. این اهداف اغلب با هم تضاد دارند، مانند زمانی که یک مهمان برای اقامت چند شبه خود به طور کامل بازپرداخت می‌خواهد. این به مدیر مهمان‌نوازی بستگی دارد که بفهمد دارایی چه چیزی می‌تواند بپردازد، چگونه می‌تواند آن را با مشتری جبران کند، و افرادی که مستقیماً این شکایات را مطرح می‌کنند چگونه باید برای حل آنها اقدام کنند.

مدیریت

تفاوت بین مدیریت هتلداری و هتلداری چیست؟

بزرگترین تفاوت دامنه است. مدیریت مهمان نوازی همه چیز از اقامتگاه گرفته تا سرگرمی و خرده فروشی را پوشش می‌دهد. اما همانطور که از نام آن پیداست، مدیریت هتل به طور معمول به هتل‌ها محدود می‌شود. با این حال، این بدان معنا نیست که هنوز تنوع گسترده ای از انواع ملک هتل، سبک‌های برند و فرصت‌ها در این زمینه وجود ندارد.

با مدرک مدیریت هتلداری چه شغل‌هایی می‌توانید بدست آورید؟

از آنجایی که مدیریت مهمان‌نوازی اصطلاح گسترده‌ای است، خوب است قبل از ادامه تحصیلات پیشرفته، در مورد برخی از انواع مشاغلی که برای آنها واجد شرایط هستید، بیاموزید. در اینجا نمونه‌ای از چند نقش مدیریت مهمان‌نوازی، میزان درآمدی که می‌توانید انتظار داشته باشید و برخی از کارهایی که ممکن است در حین کار انجام دهید، آورده شده است.

  1. مدیر کل هتل: میانگین دستمزد پایه 89 هزار دلار است. فعالیت‌های روزانه آن‌ها: بر میز پذیرش و کارکنان خانه داری نظارت کنید، شبکه با تامین کنندگان اجرای رویه‌های مالی از جمله هزینه‌ها، حقوق و دستمزد و پیش بینی.
  2. مدیر عملیات املاک: میانگین دستمزد پایه 83 هزار دلار است. فعالیت روزانه آن‌ها شامل: سرنخ‌های سفر گروهی و فرصت‌های تجاری جدید، کمک به خرید ملک و همچنین مدیریت روزانه، بهبود و حفظ سطح بالایی از رضایت مهمان.
  3. مدیر رستوران: میانگین دستمزد پایه 45 هزار دلار است. فعالیت‌های روزانه آن‌ها شامل: استانداردهای ایمنی و کیفیت مواد غذایی را حفظ کنید، برای استفاده کارمندان و مشتریان، لوازم مورد نیاز خود را سفارش دهید و سطح موجودی آن منابع را حفظ کنید، با فروشندگان ارتباط برقرار کنید و در مورد فرصت‌های جدید تحقیق کنید

نحوه تبدیل شدن به یک حرفه ای مدیریت مهمان نوازی

اگر هر یک از این سه مورد را بررسی کنید، خود را در موقعیت خوبی قرار خواهید داد تا شغلی پیدا کنید و نسبت به سایر متقاضیان برتری رقابتی داشته باشید.

  • مدرک مهمان نوازی و گواهینامه‌های مناسب را دریافت کنید: مدرک یا گواهینامه درست برای همه متفاوت است. اما به طور کلی باید یکی از مواردی باشد که بتوانید از عهده آن برآیید، دوره‌های تخصصی را در حوزه ای که می‌خواهید کار کنید ارائه می‌دهد و فرصت‌های شبکه ای با ارزش بالایی دارد که می‌تواند شما را در جایی که می‌خواهید قرار دهید. اگر مدرک برای شما مناسب نیست، هزاران گواهینامه و برنامه نیز وجود دارد، مانند دوره مدیریت مهمان نوازی AHLEI، گواهی شبکه تامین کننده Cvent، و گواهی مدیریت هتلداری Cornell.
  • مهارت های خود را در حین پیشرفت تحصیلی توسعه دهید: راه‌های زیادی برای بهبود مهارت‌هایتان با تماشای ویدیوهای مرتبط، تعامل با رهبران فکری در رسانه‌های اجتماعی و گوش دادن به پادکست‌های صنعتی وجود دارد. فارغ از اینکه مدرک داشته باشید یا نداشته باشید، باید به شدت این منابع را به لیست توسعه مهارت های خود اضافه کنید.
  • شبکه با مارک‌های هدف آنلاین: یکی از بهترین راه‌ها برای شبکه‌سازی مؤثر از خانه، کاوش در ارتباطات رسانه‌های اجتماعی و اجازه دادن به ارتباطات مستقیم در صنعت است که به مدیریت مهمان‌نوازی علاقه‌مند هستید. ارتباطات آنها را نیز جستجو کنید و از آنها بخواهید که برای هر کسی که در صنعت مهمان نوازی کار می‌کند معرفی کنند.

مدیریت هتلداری

نکاتی که باید برای کار در مدیریت هتلداری بدانید

در اینجا چند راه برای تحت تاثیر قرار دادن مدیران استخدام در یک مصاحبه شغلی مدیریت مهمانداری، یا برتری در موقعیت فعلی خود در دراز مدت آورده شده است. با زیر و بم هر بخشی که مدیریت می‌کنید آشنا شوید. به عنوان مثال، اگر در یک هتل کار می‌کنید، باید با کیترینگ، برنامه ریزی رویدادها، عملیات پذیرش و غیره آشنایی کامل داشته باشید. آخرین اخبار سازمان بهداشت جهانی و دپارتمان گردشگری کشورتان را دنبال کنید تا از آخرین اخبار در مورد نحوه ایمن نگه داشتن کارکنان و مشتریان خود مطلع شوید. با نرم افزارهای پیشرفته بازاریابی و هوش تجاری آشنا باشید تا بتوانید در هنگام کار کارآمدتر باشید. برای کارهای روزانه که هر بخش مسئولیت آنها را بر عهده دارد، الگوهایی را ایجاد یا جمع آوری کنید تا بتوانید گردش کار را در همه زمینه‌ها استاندارد کنید و سریعتر به استخدام‌های جدید آموزش دهید.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم