لوگو رنوس

انتخاب مبلمان‌ برای هتل

مبلمان هتلی
انتخاب مبلمان‌ برای هتل تاثیر بسیاری در جذابیت هتل برای مهمانان ما خواهد داشت ما از لابی تا اتاق‌ها نیاز به مبلمان داریم در این نوشته معیارهای انتخاب بررسی خواهیم کرد

انتخاب مبلمان مناسب برای هتل

انتخاب مبلمان مناسب برای هتل کار بسیار دشواری است. سبکی که شما برای مبلمان هتل خود انتخاب می‌کنید، تأثیر مستقیم با سبک حاکم بر فضای داخلی هتل خواهد دارد. این سبک یا استایل می‌تواند نشانه ی هوش و شخصیت هتل شما باشد، بنابراین بهتر است به‌گونه‌ای سبک مبلمان هتل خود را انتخاب کنیدکه بتواند هدف و پیام شمارا به مشتریان منتقل نماید.

مبلمان هتلی (مثلاً مبلمان تجاری) محصولی است که در یک هتل، رستوران یا یک محیط تجاری در مناطق پرتردد پیدا خواهید کرد.

مبلمان هتل‌ها، بر خلاف مبلمان‌ مسکونی، به دلیل توانایی آن در مقاومت در برابر سایش و پارگی در اثر استفاده مداوم برای مدت طولانی شناخته شده است. مهمتر از همه، باید تحت آزمایش پایداری، دوام و وزن قرار گیرد تا استانداردهای درجه تجاری را برآورده کند.مبلمان لابی

مبلمان هتل ها نیز به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی نگهداری شوند و دارای انعطاف پذیری طولانی مدت باشند. بسیاری از برندهای بزرگ در صنعت مهمان‌نوازی صاحبان خود را ملزم می‌کنند که مبلمان هتل خود را هر 8 تا 10 سال یکبار ارتقا دهند (توجه: این نیز اتفاق می‌افتد تا طرح‌های داخل اتاق هتل به‌روز بماند).

یک تولید کننده مبلمان هتلی واجد شرایط می‌داند و می‌تواند به شما در مورد تأثیر این الزامات بر پروژه شما آموزش دهد.

البته مبلمان اولیه اتاق هتل شامل میزهای کنار تختی است که روی آن ها وسایل شخصی قرار می‌گیرد و میز آرایشی که می‌تواند به عنوان میز کناری یا میز استفاده شود که معمولاً با یک آینه زیبا که هم کاربردی و هم بسیار تزئینی است تکمیل می‌شود.

در قسمت های مختلفی از هتل مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد.

  • لابی
  • اتاق ها
  • رستوران
  • کافی شاپ
  • فضای باز

از مهم ترین معیارهای انتخاب مبلمان هتلی رنگ، جنس، مدل و مشخصات دیگر است که برای جذب مشتری کمک زیادی می‌کند.

یکی از قسمت های مهمی که می‌تواند مشتری را جذب هتل شما کند لابی هتل است که با استفاده از مبلمان و دکور متفاوت و شیک و به روز می تواند تاثیر بسزایی در جذابیت هتل شما در بدو ورود مسافر داشته باشد.مبلمان اتاق هتل

مبلمان اتاق هتل معمولا از مدل های راحتی هستند که با پارچه های ضد حساسیت و قابل شستشو ساخته شده اند.

مبلمانی که در اتاق‌های هتل استفاده می شود باید سبک و محکم باشند و مقاوم در برابر ضربه و پارگی باشند.

رنگ در اتاق‌ها بسیار مهم است، می‌تواند حس آرامش، سرزندگی و … را در مهمانان ایجاد کند. یک اتاق علاوه برآن که نباید زیاد شلوغ باشد، باید امکانات کامل را داشته باشد.

در هتل هایی که با کمبود فضا مواجه هستند می توانند از مبل های تخت خوابشو استفاده کنند و همزمان از تخت و مبل بهره ببرند و مقرون به صرفه تر هم هستند .

مبلمان های فضای باز برای کنار استخر و تراس و آلاچیق ها هتل ها بسیار مناسب است.

این محصول به صورت اختصاصی برای فضای بیرون طراحی شدند و در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت بسیار مقاوم هستند.

در هر قسمت هتل باید مبلمان مناسب با موقعیت آن قسمت استفاده شود. مبلی که در رستوران استفاده می‌شود و مبلی که در اتاق استفاده می‌شود، هر کدام باید ویژگی‌های مخصوص به آن مکان را داشته باشد. به طور مثال در رستوران‌ها باید از مبل‌های کوچکتری و سبک تر استفاده کرد.

در فضاهای نشینمن و سوئیت‌های بزرگ باید مبل هتلی به صورت دایره یا نعلی باشند. در این حالت مهمانان حس دور هم بودن و صمیمیت می‌کنند.

امیدواریم از این مطلب بهره کافی گرفته باشید. خوشحال می‌شویم اگر بر اساس تجربه نکات دیگری نیز وجود دارند با ما و دیگر مخاطبان عزیز در بخش نظرها در میان بگذارید. همینطور می‌توانید این مطلب را با دوستان و دیگر همکاران خود به اشتراک بگذارید.

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم