لوگو رنوس

انتخاب بالش هتلی

انواع بالش هتلی

انتخاب بالش هتلی مناسب یکی از معیارهای مهم انتخاب کالای خواب هتلی به شمار می‌آید. در این نوشته می‌خواهیم به انواع بالش هتلی و ویژگی‌های بالش هتلی برای انتخاب یک بالش هتلی مناسب بپردازیم.

بالش هتلی چیست؟

کالای خواب نقش بسیار مهمی در آرامش هر فردی دارد و استاندارد نبودن آن ممکن است باعث درد در برخی از نواحی بدن شود. بالش یکی از مهم‌ترین اجزای کالای خواب به شمار می‌آید. بالش‌های هتلی دارای ویژگی‌هایی هستند. بالش‌های هتلی نیز یکی از مهم‌ترین کالاهای خواب هتلی به شمار می‌آیند که در راحتی خواب مهمانان هتل تاثیر به سزایی دارد. بالش باید هر دو سال یکبار تعویض شود. بالش محل تجمع باکتری و قارچ‌ها است. بنابراین باید در نظافت و زمان تعویض آن دقت نمود.

 

بالش هتلی نرم و راحت

 

انواع بالش

  • بالش پنبه ای: بالش پنبه‌ای راحت ترین نوع بالش است که در هتل‌ها نیز ازاین نوع بالش استفاده می‌شود. همچنین این نوع بالش قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد که برای خریداران عمده این نوع بالش بسیار مناسب است.
  • بالش طبی ساده: این نوع بالش برای افرادی که از ناحیه گردن مشکل دارند یا آسیبی به ناحیه گردن آن‌ها رسیده است بسیار مناسب است.
  • بالش مموری فوم طبی: این بالش قادر است متناسب با شکل سر و حالت قرار گرفتن سر در راستای ستون‌­فقرات شما تغییر شکل دهد تا شما به مطلوب‌ترین حالت ممکن به خواب فرو‌ روید. دو سر بالش دارای ارتفاع متفاوت می­‌باشد و دلیل نام‌گذاری این بالش این است که دفعات بعدی که سر خود را روی آن قرار می­‌دهید همان شکل را حفظ نموده و به مرور باعث ایجاد احساس راحتی زیادی خواهد شد.
  • بالش پر: این نوع بالش بسیار نرم، سبک و راحت است. این نوع بالش در بعضی هتل‌های لوکس استفاده می‌شود.

جدیدترین بالش‌های هتلی

  • بالش رویا: یکی از بهترین بالش‌های هتلی، بالش رویا است که توسط شرکت رویا تولید و توزیع می‌شود. این بالش از الیاف میکروفایبر پر شده است و وزنی معادل 1400 گرم دارد. این بالش در ابعاد 70 در 50 است و پارچه‌ی آن از پنبه خالص می‌باشد.
  • بالش کانگورو: این نوع بالش هتلی یکی از پرمصرف ترین بالش‌های هتلی می‌باشد. این بالش از الیاف نانوفایبر تشکیل شده است و همچنین یک بالش کوچک ( به ابعاد 50 در 30 ) در داخل آن می‌باشد. به همین علت میتوان بالش را در ارتفاع کمتر تغییر داد. روکش‌های تهیه شده‌ی این بالش از جنس تنسل هستند و قابل شستشو می‌باشند.
  • بالش میکروژل هتلی: این نوع بالش‌های هتلی در ابعاد 50 در 70  و وزن  1400 گرم هستند. همچنین این بالش‌ها پرشده از الیاف ضدحساسیت وآنتی باکتریال می‌باشد. پارچه‌ی بکار رفته در آن ولوت ( velvet ) است که باعث گردش هوا و عدم تعریق فرد می‌شود. طراحی این نوع بالش باعث کاهش فشار روی گردن و متناسب با وزن سرو گردن می‌باشد.

 

بالش هتلی روی تخت هتل

 

ویژگی بالش هتلی مناسب

  1. انعطاف پذیر و راحتی آنها
  2. استاندارد بودن آنها
  3.  با کیفیت و قابل شستشو
  4. ضدحساسیت و ضد آلرژی
  5. رنگ روشن داشته باشند

جنس بالش هتلی

این بالش‌های نرم، از الیاف داخل ویرجین که الیاف حلاجی شده  و دارای قطر الیاف 0.5 دنیر بوده، می‌باشند. پارچه‌ی آن‌ها با بیشترین تراکم بافت معروف به پارچه‌ی هتلی بوده و دارای کتان ضدآلرژی و ضدحساسیت می‌باشد. این بالش‌ها قابل شستشو با ماشین لباسشویی نیز می‌باشند.

درنتیجه انتخاب بالش هتلی مناسب نقش بسیار مهمی در هتل‌ها برای راحتی و رضایت مهمانان هتل دارد.

 

بالش هتلی

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم