لوگو رنوس

بررسی بالش میکروژل هتلی

بالش میکروژل هتلی

بالش‌های زیادی در بازار موجود هستند که بر اساس فاکتورهایی مانند قیمت، شکل ظاهری و الیاف به کار برده شده درون آن طبقه بندی می‌شوند. دراین مطلب می‌خواهیم به بررسی بالش میکروژل هتلی، مزایای آن و الیاف استفاده شده در آن صحبت کنیم.

تعریف بالش میکروژل هتلی

بالش میکروژل، بالشی است که با وجود اینکه از پر ساخته نشده و درون آن الیاف است در همه طبقه بندی‌ها جزو بهترین قرار می‌گیرد و می‌تواند همه نیازهای کاربر را تامین نماید. مرغوب‌ترين و راحت‌ترين نوع بالش هتلی كه در تمام هتل‌های لوكس استفاده مي‌شود از نوع الياف ميكروژل بوده كه به علت نرمي وقابل انعطاف بودن خواب بسيار راحت تری را براى مصرف كننده ايجاد می‌كند و به همين دليل تمام افراد بعد از استفاده و خوابيدن در هتل‌ها هنگام صبح نشاط بيشترى دارند. این بالش از الیاف شبیه ابریشم ساخته شده است که این الیاف ضدحساسیت هستند و برای افرادی که آلرژی دارند یا در محلی زندگی می‌کنند که گرد و خاک زیاد دارد، مناسب است.برای پی بردن به خوب بودن بالش‌های میکروژل، کافی است نیازهای خودتان را در نظر بگیرید و این بالش را با دیگر بالش‌های موجود در بازار مقایسه کنید.

بالش میکرو هتلی

الیاف بالش میکروژل هتلی

این نوع بالش از الیافی شبیه ابریشم پر شده است. بالش های پر شده با الیاف میکروژل، برای افرادی که دارای حساسیت هستند به شدت پیشنهاد می‌شود چرا که این الیاف کاملا ضد حساسیت هستند.
جنس این الیاف به گونه ای است که اجازه جمع شدن خاک در بالش را نمی‌دهد که این اتفاق باعث حداقل شدن حساسیت زا بودن آن می‌شود. الیاف میکروژل به نوعی از الیاف مصنوعی مورد استفاده در بالش می‌باشد، که به دلیل ظرافت و لطافت بسیار بالایی که دارد، در تماس با دست حس ژله‌ای و سر بودن الیاف را به انسان القا می‌کند. به همین دلیل است که به این نوع الیاف مصنوعی، الیاف میکروژل گفته می‌شود.
ترکیب رویه نخ و الیاف میکروژل خواب راحتی را برای افرادی که از آلرژی رنج می‌برند، تضمین می‌کند. همچنین در اطراف این بالش نوار شیار مانند وجود دارد که بخاطر منافذی که دارد باعث می‌شود هوا تو این منافذ عبور کند.

الیاف بالش میکروژل

ویژگی‌های بالش میکروژل

از جمله ویژگی‌های بالش میکروژل هتلی عبارتند از:

  • ضد حاسیست بودن و ضد آلرژی بودن
  • نرم و راحت بودن آن‌ها
  • قابل شستشو بودن این نوع بالش‌ها
  • رویه نخی آن‌ها
  • در سایز و ارتفاع استاندارد
  • پفی مطلوب
  • این الیاف کاملا بهداشتی هستند.
  • ضد قارچ و کپک
  • عدم جذب آلودگی‌های محیط

لازم به ذکر است که قیمت این نوع بالش‌ها از بالش‌های دیگر گران‌تر می‌باشد.

الیاف میکرو چیست؟

به نوعی از الیاف مصنوعی که در کارخانه از مواد اولیه‌ی درجه یک با مرغوبیت بالا تولید می‌شود، الیاف میکرو گفته می‌شود. الیاف میکرو از دنیر بسیار پائینی تولید می‌شود. به همین دلیل است که می‌گوییم مواد اولیه‌ی این نوع الیاف موادی درجه یک و مرغوب می‌باشد. زیرا تولید الیافی با این ظرافت و تارهای صد برابر نازک‌تر از موی انسان با استفاده از مواد اولیه‌ی ضعیف به هیچ عنوان امکان پذیر نمی‌باشد. الیاف میکرو سفید رنگ و شفاف می‌باشند، و دارای نرمی و لطافت قابل توجهی است. این الیاف خواصی نزدیک به پر نیز دارد، با این تفاوت که این الیاف آنتی باکتریال و ضدحساسیت می‌باشد.

الیاف میکروژل هتلی

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم