لوگو رنوس

بررسی حوله هتلی

حوله های هتلی

حوله هتلی یکی از اقلام پر مصرف و پر طرفدار هتلی می‌باشد که برای هر اتاق هتل لازم و ضروری است. در این مطلب می‌خواهیم به بررسی حوله هتلی، ویژگی‌های آن و انواع آن بپردازیم.

حوله هتلی چیست؟

معمولا بسیاری از افراد پس از طی مسیرهای طولانی در مسافرت‌ها و اقامت گزیدن در هتل‌ها در اولین فرصت جهت استحمام اقدام می‌نمایند. یکی از مهترین لوازم بهداشتی حوله‌ها می‌باشند. حوله‌‌ هتلی یکی از محصولات هتلی بهداشتی می‌باشد. استفاده از حوله هتلی برای خشک نمودن و آب گیری سر و بدن می‌باشد که مهم‌ترین موضوع دراین رابطه جنس حوله است. حوله‌های هتلی یکی از پر مصرف‌ترین محصولات در زمینه حوله می‌باشد. حوله هتلی بیشتر در رنگ سفید تولید می‌شود. مقدار تراکم و جنس نخ استفاده شده در این حوله‌ها از مرغوب‌ترین آن‌ها استفاده شده است. برای اینکه مسافران راضی و خشنود از اقامت در یک هتل باشند باید وسایل بهداشتی که در هتل استفاده می‌شود، از بهترین وسایل باشد تا مسافران اقامتی به‌یاد ماندنی را تجربه نمایند.

حوله هتلی

ویژگی حوله هتلی

  • جنس الیاف به کار رفته در حوله‌های هتلی باید سازگار با پوست بدن باشد و هیچ گونه حساسیت و آلرژی ایجاد نکند.
  • حوله هتلی از قدرت جذب و آبگیری بسیاری برخوردار است و همچنین ضد بو می‌باشد.
  • قابلیت شستشو و استفاده چند باره از این محصول یک ویژگی مورد توجه برای مصرف کنندگان است.

انواع حوله هتلی بر اساس جنس

  1. پنبه: حوله از جنس پنبه یکی از رایج ترین انواع حوله است. حوله‌های پنبه ای با کیفیت قیمت مناسبی هم دارند. به همین خاطر اگر دنبال قیمت مناسب و کیفیت خوب هستید به دنبال حوله‌های هتلی پنبه‌ای بروید. این نوع حوله‌ها ضد حساسیت برای هر نوع پوست بدن می‌باشد.
  2. پنبه مصری: این حوله یکی از پر طرفدارترین انواع حوله هتلی است. این حوله بر خلاف پنبه معمولی، الیاف بلندی دارد، بنابراین نرمی و لطافت بیشتری هم دارد. دوام این نوع حوله‌ها بسیار بالا است. این نوع حوله از جنس پنبه مصری در فهرست خرید حوله بسیاری از هتل‌های بین المللی است.
  3. بامبو: بامبو قابلیت بازیافت و استفاده مجدد دارد، برای همین است که خرید حوله بامبو انتخاب خوبی برای کسانی که به بیعت علاقه دارند، است. این حوله آنتی باکتریال نیز هست.
  4. پنبه ترکی: الیاف پنبه ترکی هم مانند پنبه مصری بلند مدت هستند، به همین علت انواع حوله ازاین جنس نرم و بادوام هستند. از آنجا که این الیاف بلند هستند، محکم‌تر به هم بافته می‌شوند، در نتیجه انواع حوله از پنبه ترکی بسیار جذاب هستند. پنبه ترکی‌ها کمی درخشندگی هم دارند که به همین علت به حوله زیبایی می‌دهد. انواع حوله هتلی

انواع حوله هتلی بر اساس اندازه و کاربرد

  • حوله حمام: حوله حمام از اندازه 68 در 133 سانتی‌متر تا 76 در 147 سانتی‌متر وجود دارد. این حوله‌ها مناسب حمام‌های کوچک در هتل‌ها، حمام ویژه کودکان و حمام مهمان در خانه‌ها هستند. حوله حمام استاندارد برای بیشتر فرایند خشک‌کردن پس از حمام ایده‌آل است، از گرفتن آب بدن گرفته تا پیچیدن دور موهای خیس و حتی خشک‌کردن بچه‌ها بعد از حمام مورد استفاده می‌باشد.
  • ملحفه حوله ای: حوله ملحفه‌ای یا ملحفه حوله ای از اندازه 88 در 152 سانتی‌متر تا 101 در 177 سانتی‌متر است. این حوله‌ها مناسب حمام‌های بزرگ و حمام اتاق‌خواب‌های مستر در خانه‌ها هستند. ملحفه‌های حوله‌ای همان حوله حمام هستند، اما اندازه بزرگ‌تری دارند و راحت‌تر دور بدن پیچیده می‌شوند. این بهترین حوله هتلی است و حس خاصی به مهمان‌های هتل شما می‌دهد. ضمن آنکه بسیار مناسب افرادی هستند که جثه بزرگی دارند.
  • حوله انگشتی: حوله انگشتی معمولا در اندازه 27 در 45 سانتی‌متر عرضه می‌شود. این حوله مناسب حمام‌های کوچک و دست‌شویی مهمان در خانه‌هاست. حوله‌های انگشتی نسخه‌های کوچک‌تر حوله دست هستند. فضای کمتری می‌گیرند و علاوه بر آن، برای تزئین محیط حمام و دست‌شویی هتل هم عالی هستند. این حوله‌ها را می‌توانید به شکل‌های مختلف تا کرده و روی سطوح مختلف حمام و دست‌شویی یا در سبد بگذارید. مهمان‌های هتل عاشق این حوله‌ها می‌شوند.
  • حوله دست: حوله دست از اندازه 30 در 60 سانتی‌متر تا 45 در 90 سانتی‌متر وجود دارد.
  • این حوله‌ها مناسب همه حمام‌ها و دست‌شویی‌های مهمان در خانه‌ها هستند. هر اتاق هتلی به حوله دست هم نیاز دارد. این حوله‌ها اندازه مناسبی برای دردست ‌گرفتن دارند. حوله‌های دست بسیار کاربردی، ارزان‌قیمت و البته ضروری هستند.

اما سایز استاندارد و پر کاربرد حوله دست هتلی امروزه 40 در 80 سانتیمتر هستند.

  • حوله صورت: حوله صورت معمولا اندازه 30 در 30 سانتی‌متر عرضه می‌شود. این حوله‌ها مناسب خشک کردن صورت و دست هستند. این حوله‌ها، کمی با حوله‌های دست فرق دارند. از این حوله‌ها بیشتر برای شست‌وشوی صورت در روشویی استفاده می‌شود. خرید صورت را هم می‌توان در فهرست تجهیزات هتلی مهم قرار داد.

راهنمای خرید حوله هتلی

در خرید حوله هتلی باید به معیارهای خرید حوله هتلی توجه کرد. باید به چند نکته در خرید این حوله‌ها توجه کرد:

  1. حوله های هتلی هم رنگ بخرید: اگر انواع حوله هم رنگ برای هتل بخرید که بهتر است سفید باشد، دیگر به سازگار کردن رنگ‌ها فکر نمی‌کنید. نگهداری و شست وشوی حوله‌های هم رنگ برای هتل‌ها هم راحت‌تر است. بهترین حوله برای هتل‌ها، حوله‌ی سفید است.
  2. حوله با دوبار دوخت بخرید: بهترین حوله آن‌هایی هستند که لبه‌هایشان به داخل برگشته و دوبار دوخته شده اند.این حوله‌ها دوام بیشتری دارند نسبت به حوله‌هایی که یکبار دوخته شده‌اند. این حوله‌ها مناسب هتل‌ها وخوابگاه‌ها هستند که زیاد مهمان دارند.
  3. حوله را به صورت کلی بخرید: پیش از اینکه بخواهید حوله را بخرید به تعداد مورد نیاز فکر کنید. حوله را بر اساس تعداد اتاق‌ها و تعداد مهمان‌هایتان بخرید تا در مواقع اوج کار، برای تامین حوله مناسب به مشکل برنخورید.
  4. حوله ها باید ضد باکتری باشند: همانطور که قبلا گفتیم جنس حوله باید طوری باشد که باکتری زا نباشد وجنس مرغوبی داشته باشد. پس به اینکه جنس حوله چگونه است و باکتری زا نبودن آن باید مطمین شویم. بهترین حوله هتلی

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم