لوگو رنوس

خرید بهترین تشک هتلی

خرید بهترین تشک هتلی

تشک هتلی یکی از مهم‌ترین تجهیزات هتلی به حساب می‌آید، زیرا در راحتی و آرامش خواب مهمانان هتل تاثیر زیادی دارد. در این مطلب می‌خواهیم درباره خرید بهترین تشک هتلی و نکاتی درباره افززایش طول عمر تشک هتلی صحبت کنیم.

تشک هتلی چیست؟

تشک هتلی یا تشک خوشخواب هتلی، تشکی است که برروی سرویس خواب یا تخت باکس هتلی انداخته می‌شود. تشک‌هایی که در هتل استفاده می‌شود باید به دقت انتخاب و خریداری شوند زیرا که درگیر با سلایق زیاد مهمانان متنوع خود است. همچنین برای  یک هتلدار توقع دارد محصول به  نسبت گرانی مثل تشک برایش با دوام باشد. همچنین قیمت نیز عامل مهمی برای تصمیم گیری برای یک خرید است و خیلی طبیعی است که برندهای زیادی در زمینه تولید و عرضه تشک فعالیت می‌کنند اما همه آن‌ها فقط تشک تولید می‌کنند و ایده‌ای نسبت به هتل و آنچه نیاز واقعی یک هتل است ندارند. بنابراین وظیفه مسئول خرید این است که دنبال محصولی با معیارهای مورد نیاز هتل خود بگردد. همچنین برای افزایش طول عمر تشک هتل خود باید نکاتی را رعایت کرد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

تشک هتلی

عوامل موثر در افزایش طول عمر تشک هتلی

برای افزایش طول عمر تشک باید یکسری از موارد را رعایت کنید که عبارتند از:

  • یکی از موارد مهمی که باید در هنگام خرید تشک خواب  به آن توجه کرد این است که وزن فرد چقدر است و متناسب با وزن فرد تشک مناسب را تهیه کرد که در برابر وزن فرد مقاوم باشد. ( اگرقرار است تشک هتلی برای مهمانان هتل تهیه کنید بهتر است وزن متعادل را تهیه کنید.)
  • بعد از خرید بهترین تشک هتلی نکته ای که حتما باید به آن توجه داشته باشید این است که تشک مورد نظر را در سطح هموار قرار دهید و از جذب رطوبت به تشک جلوگیری کنید.
  •  اسفنج خاصیت ارتجاعی خود را بعد از مدتی از دست می‌دهد و با گذشت زمان ضخامت آن کم می‌شود. این اتفاقاتی که برای اسفنج رخ می‌دهد باعث می‌شود که راحتی خواب افراد کم شود. برای اینکه تشک خواب شما بعد از مدتی دچار فرورفتگی و تغییر شکل و پوسیدگی پارچه نشود باید هر سه ما یکبار تشک خود را پشت و روکنید و همین طور هر شش ماه یکبار آن را سر و ته کنید. علاوه بر این اقدامات با ضربه زدن به تشک می‌توانید حالت اولیه‌ی تشک خواب یا تشک هتلی را برگردانید.
  • بعد از مدتی در تشک تعدای سلول مرده و آلودگی و باکتری قرار میگیرد که موجب ایجاد آلرژی‌های متفاوت در افراد می‌شود به همین منظور بهتر است به طور منظم روی آن جارو بکشید و تمیز کنید.
  • نکته‌ی دیگری که باید به آن توجه کنید این است که در هنگام جابجایی و بلند کردن تشک خواب، از روی تخت به هیچ عنوان خم نکنید.
  • به هیچ وجه تشک هتلی را شستشو نکنید زیرا در آن لایه‌هایی وجود دارد که از جنس و ترکیبات گوناگون است و موجب آسیب رساندن به آن می‌شود. می‌توانید از روکش‌های موجود استفاده کنید تا در صورت کثیف شده به راحتی روکش‌ها را شست و شو دهید.
  • امکان دارد بر اثر اتفاقی تشک هتلی توسط مهمانان خیس شود بهتر است برای خشک شدن تشک، آن را در هوای آزاد قرار دهید و تا خشک نشدن کامل آن از آن استفاده نکنید.

بهترین تشک هتل

نکاتی درباره خرید تشک هتلی

در هنگام خرید بهترین تشک هتلی باید چند نکته رعایت شود که این نکات شامل موارد زیر می‌شود:

  1. تشک هتلی باید با کیفیت و با دوام باشد.
  2. تشک هتلی باید به گونه ای باشد که  برای هر فردی با هر وزنی متناسب باشد.
  3. این که چه فنری در تخت بکاررفته و از چه موادی برای آن استفاده شده است تا بتواند وزن شما را تحمل کند، باید بررسی شود.
  4. این که تشک هتلی تا چه حد از استقامت و استحکام برخوردار است نیز در انتخاب بهترین تشک به شما کمک می‌کند.
  5. در هنگام خرید حتما باید نوع دوخت، نحوه ی بسته بندی، گارانتی و مراحل آماده سازی آن را مورد بررسی قرار دهید. اگر تشک انتخابی شما هر یک از این ویژگی‌ها را نداشته باشد، نمی‌تواند به عنوان تشک هتلی مناسب انتخاب شود.
  6. برای خرید تشک هتلی باید به این نکته دقت کرد که ضدحساسیت و ضد آلرژی باشد. بنابراین تشک‌هایی که دارای روکش‌های لطیف هستند را خریداری کنید.
  7. عمر مفید تشک‌ها بین 7 تا 10 سال است. بنابراین باید حداکثر تشک هر 10 سال یک بار تعویض شود.
  8. همچنین در انتخاب بهترین تشک هتلی درنظر داشتن ارتفاع مناسب آن بسیار مهم است. معمولا ارتفاع تشک از روی زمین نباید کمتر از 25 سانتی متر باشد.
  9. قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد. دقت داشته باشید که تشک ارزان نیز خریداری نکنید زیرا ارزان بودن آن دلیل بر خوب بودن کیفیت آن نیست.

تشکهای هتلی

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم