لوگو رنوس

دمپایی هتلی چیست؟

دمپایی هتلی

دمپایی‌ هتلی یکی از مدل‌های دمپایی می‌باشد که از آن در مکان‌های عمومی مانند هتل‌ها استفاده می‌شود. دمپایی‌های هتلی گونه‌های متنوعی دارند که هر کدام جنس تشکیل دهنده‌ی متفاوتی دارند.

تعریف دمپایی هتلی

دمپایی هتلی کاربرد‌های فراوانی دارد، به طور مثال شاید شما هم سفر به مناطق جنوبی را در فصل تابستان تجربه کرده باشید در فصل تابستان به دلیل گرما هوا، پوشیدن کفش در طول سفر شما را کلافه خواهد کرد، اما جای نگرانی نخواهد بود دمپایی هتلی مشکل شما را حل کرده است این دمپایی‌ها به دلیل زیبایی که در طراحی آنها وجود دارد و همچنین نرمی و راحتی این دمپایی ها به شما کمک خواهد کرد تا سفری خاطره انگیز داشته باشید. با پوشیدن دمپایی هتلی در طول سفر می توانید به راحتی در مکان های مانند: لابی هتل ها، بازار، پارک های اطراف هتل، محوطه‌های هتل، استخر هتل و … از این دمپایی‌ها استفاده کنید. دمپایی هتلی قیمت فوق العاده و کالایی بسیار مقرون به صرفه است.

این دمپایی‌ها در هتل‌ها و مسافرخانه بسیار پر کاربرد هستند زیرا از نظر بهداشتی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. جنس این دمپایی‌ها معمولا از پارچه اسپان باند است و در مقابل کیفیت عالی آنها قیمت بسیار مناسب دارند. دمپایی هتلی خرید هوشمندانه ای است که توسط خریداران تجهیزات هتلی و مدیران موفق هتل ها انجام می‌شود. یکی از جذابیت‌های این دمپایی‌ها امکان چاپ لوگوی هتل‌ها بر روی آن‌ها است. با انتخاب این دمپایی‌ها راحتی و زیبایی را به پاهایتان هدیه دهید. دمپایی‌های هتلی در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند. در ادامه‌ی تعریف دمپایی هتلی، می‌خواهیم به جنس دمپایی هتلی و انواع آن بپردازیم.

تعریف دمپایی هتلی

 

جنس دمپایی هتلی

دمپایی هتلی معمولا از جنس اسپان باند تولید می‌شوند اما این دمپایی‌ها از جنس‌های مانند: پارچه، اسفنج و … نیز تولید می‌شوند. دمپایی هتلی به صورت یک لایه و چند لایه تولید و در سراسر کشور عرضه می‌شود. از دمپایی‌های هتلی می‌توان در خانه بر روی فرش نیز استفاده کرد. برخی از این دمپایی‌ها از جنس حوله درست می‌شوند، از مزیت این دمپایی‌های حوله‌ای می‌توان به نرمی، لطافت، زیبایی و … اشاره کرد. لطافت، نرمی و راحتی از مهم‌ترین مزیت‌های این محصولات هستند که این ویژگی‌ها باعث شده است که دمپایی هتلی در سال‌های اخیر به یکی از محصولات با کیفیت، محبوب و پرفروش در بین محصولات هتل‌ها تبدیل شود.

انواع دمپایی هتلی

  • دمپایی هتلی حوله‌ای: دمپایی هتلی حوله‌ای، دارای یک لایه از جنس پارچه حوله‌ای بر روی کفی پلاستیکی از جنس فوم است. این دمپایی ها دارای جنس نرم و لطیف هستند. دمپایی‌های حوله به دلیل ضخامت زیادی که دارند از قدرت جذب آب بالایی برخوردار هستند. دمپایی حوله ای هتلی
  • دمپایی هتلی تک لایه: این دمپایی هتلی بسیار سبک و راحت بوده و از یک لایه اسپان باند بر روی یک کفی پلاستیکی از جنس فوم تشکیل شده است. این مدل دمپایی بسیار انعطاف پذیر است و مناسب برای استفاده در اقامتگاه‌هایی همچون هتل‌ها است.
  • دمپایی هتلی سه لایه: این نوع دمپایی هتلی ترکیب سه لایه اسپان باند است که این سه لایه به میزان مقاومت دمپایی می‌افزاید. این سه لایه بر روی کفی پلاستیکی و از جنس فوم دوخته شده است. دمپایی هتلی سه لایه

ویژگی‌های دمپایی هتلی

  1. ضد آب هستند.
  2. نرم و لطیف هستند.
  3. مقاوم هستند و به خوبی از پا محافظت می‌کنند.
  4. ضد بو هستند.
  5. در انواع سایزها تولید می‌شوند.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم