لوگو رنوس

راهنمای خرید صابون کوچک هتلی

صابون-هتلی

شکی نیست که مهمانان در هتل‌ها یا مهمانسراها انتظار کیفیت بالایی از محل اقامت خود دارند. مارک‌ها و کیفیت لوازم آرایشی هتل که شما انتخاب می‌کنید می‌تواند تأثیر زیادی بر مهمان و کیفیت محل اقامت مهمان داشته باشد. انتخاب صحیح محصولات بهداشتی هتلی با کیفیت بالا به راحتی به شما کمک می‌کند که سطح کیفیت هتل خود را افزایش دهید. یکی از مهم‌ترین ملزومات هتلی، صابون کوک هتلی است. در این مطلب درباره راهنمای خرید صابون کوچک هتلی، بررسی صابون هتلی و ویژگی‌های آن صحبت می‌کنیم.

صابون هتلی چیست؟

هتل‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز اقامتی رفاهی دیگر نظیر سوییت‌ها، کلینیک‌های پزشکی و زیبایی، استخرها، مدارس و … همه از جمله مراکزی هستند که به دلیل تردد بالای افراد و اقامت آن‌ها، اهمیت به بهداشت اهمیت فراوان داشته است. یکی از متداول‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین ملزومات بهداشتی در این حوزه، انواع صابون و شامپو هتلی یکبار مصرف و یا تک نفره می‌باشد که در گرماژ و ابعاد کوچک تولید و عرضه می‌شوند. صابون هتلی همان صابون‌هایی هستند که ما در روزمره برای نظافت دست‌هایمان استفاده می‌کنیم. تنها فرق صابون هتلی با صابون‌هایی که در روزمره استفاده می‌کنیم این است که ابعاد صابون کوچکتر می‌شود و مورد استفاده برای تک نفر می‌باشد.

صابون هتلی

انواع صابون هتلی

مهمانان هتل‌ها و مهمانسراها علاقمندان اصلی صابون‌های کوچک هتلی هستند. طیف گسترده‌ای از مارک‌های صابون در بازار ملزومات هتلی موجود است،که در حال حاضر  معروف‌ترین برندهای در ایران شامل:

  • صابون هتلی پیروز
  • صابون هتلی طراوت
  • صابون هتلی شکوه
  • صابون هتلی پژمان
  • صابون هتلی لسبوس
  • صابون هتلی ایوان
  • صابون هتلی سیو
  • صابون هتلی کرشمه

تمامی این صابون‌ها در گرماژ 12 ،15، 16 و 20 گرمی بوده و با بسته بندی سلفونی یا پلیسه عرضه می‌شوند. در کنار انواع صابون یکبار مصرف و تک نفره، شامپو تک نفره از جمله محبوب ترین محصولات بهداشتی یکار مصرف می‌باشد که در انواع شامپو سر و بدن تولید و عرضه می‌شوند. همه صابون‌ها برابر نیستند. آن‌ها معمولا از ترکیبات مختلفی ساخته شده‌اند که تأثیرات متفاوتی بر بدن می‌گذارد. صابون‌های مختلفی برای انواع مختلف پوست ساخته می‌شود. صابون ملایم از نظر طبیعت ملایم است و پوست را صاف و شاداب می‌کند.

نکاتی درباره خرید صابون هتلی

راهنمای زیر به شما در انتخاب بهترین برند در بین تولیدکنندگان داخلی مختلف کمک می‌کند:

  1. ظاهر صابون: با باز کردن سلفون صابون، رنگ آن را به طور واضح مشاهده خواهید کرد. معمولا رنگ سفید بیشتر مورد استفاده مهمانان هتل است. برخی از صابون‌های با کیفیت کم ممکن است بعد از مدتی زرد شوند. در همان زمان،ممکن است متوجه شوید برخی ناخالصی‌ها در صابون شوید. همچنین با اندازه گیری حجم صابون و وزن خالص می‌توانید کیفیت آن رامتوجه شوید. به عنوان مثال: برای دو صابون، با حجم مساوی، صابونی که وزن خالص کمتری دارد با کیفیت تر است.
  2. بوی صابون: مهم‌ترین مواد افزودنی موجود در صابون‌های پریمیوم روغن‌های اسانسی هستند که عصاره گیاه خالص تقطیر شده هستند صابون‌های اسانسی روغن دارای روغن‌هایی مانند پاتولی ، رزماری ، مریم گلی و اسطوخودوس هستند که بوی بسیار خوبی می‌دهند و همچنین برای پوست مهمانان شما فواید خوبی دارند. عطر و بوی اضافی گیاه طبیعی بوی نرم و ملایم دارد ، با این وجود روغن‌های معطر شیمیایی موجود در صابون‌های با کیفیت پایین می‌توانند بوی تند یا غیر طبیعی داشته باشند.
  3. لمس کردن: هنگام بررسی صابون، آن را باز کرده و آن را آزمایش کنید. صابون با کیفیت خوب از ویژگی‌های حباب کمتر ، و نرم کنندگی برخوردار است. هرچه ماده چربی کل بیشتر  باشد(TFM)، رطوبت بهتری به دست می‌آید. این امر باعث می‌شود که مهمانان هتل نرمی و لطافت بیشتری بر روی پوست خود احساس کنند.

هتلی صابون

ویژگی صابون هتلی

در هر هتل باید انواع صابون هتلی متناسب با مصرف کننده آن موجود باشد. نوزادان و کودکان از صابون هتلی متفاوتی نسبت به بزرگسالان استفاده می‌کنند. معمولا مسافران صابون‌های کوچک‌تر را ترجیح می‌دهند. در انتخاب صابون‌های هتلی، برای اطلاع از کیفیت آن می‌توان از عطر صابون، ویژگی‌های سطحی صابون و ظاهر صابون کمک گرفت. صابونی که تغییر رنگ در برخی نقاط داشته باشد، کیفیت مناسبی ندارد. رایحه صابون هتلی باید مورد پسند اکثر مردم باشد تا برای تمام مهمانان دلپذیر باشد. همچنین صابون هتلی نباید حاوی هیچگونه مواد حساسیت زا باشد چرا که ما شناختی از مهمانان نداریم و هر فرد ممکن است حساسیت مختلفی داشته باشد. برخی صابون‌های هتلی، ویژگی خنک کنندگی نیز دارند که هزینه بالاتری نیز دارند. همچنین بو و عطر صابون‌های هتلی باید رایحه ای مانا داشته باشند. انواع بی کیفیت تر پس از مدتی رایحه خود را از دست می‌دهد.  بهترین صابون هتلی اندازه کوچکی دارد و برای هر فرد، صابون جداگانه ای وجود دارد، بنابراین افراد از صابون‌های همدیگر استفاده نمی‌کنند و بهداشت بطور ایده آل رعایت می‌شود. صابون‌های هتلی به این علت که فقط برای یک فرد طراحی می‌شوند، اندازه ای کوچک دارند تا هدر داده نشوند. تنوع بالای صابون‌های هتلی از دیگر مزایای این صابون‌ها می‌باشد. بطور کلی انواع صابون هتلی شامل صابون جامد و مایع می‌باشد که صابون جامد بیشتر در اتاق‌های هتل‌ها و صابون‌های مایع در استخر و اسپا و … استفاده می‌شوند. انواع صابون هتلی به لحاظ اسیدی یا بازی بودن هم موجود هستند که پیشنهاد ما این است که صابون‌های بازی خریداری شوند تا از پوست صورت محافظت شود.

صابون های هتلی

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم