لوگو رنوس

پارچه راه راه هتلی

بافت ملحفه ژاکارد هتلی
اگر به دنبال پارچه هتلی می‌گردید و به این صفحه رسیدید مطمئن باشید به جای درستی آمده‌اید. در این مطلب به بررسی پارچه راه راه هتلی می‌پردازیم و سپس به شما می‌گوییم که میتوانیم بهترین پارچه‌ها را با بهترین قیمت برایتان تامین کنیم. با ما در اراتباط باشید.

همه ما ملحفه های هتلی را به خوبی می‌شناسیم. سفید رنگ بودن ملحفه اولین شاخصه ملحفه اتاق هتل است و بعد از آن باید انتخاب کنیم که ملحفه ساده و بدون طرح را انتخاب کنیم یا طرحدار ؟!

ملحفه طرحدار از کی و کجا وارد هتل ها شد به صورت دقیق مشخص نیست ولی در حال حاضر از پرطرفدارترین و انتخاب شده توسط برترین هتل‌ها در ایران و جهان است. حالا همان پارچه های سفید راه راه در رنگهای مختلف نیز برای مصرف کنندگان خانگی عرضه می شود واین دلیلی ندارد جز پسندیده شدن!

پارچه راه راه هتلی

پارچه راه راه هتلی چیست؟

پارچه راه راه که به پارچه راه راه هتلی  نیز مشهور است یک پارچه با بافت ژاکارد است. عرض هر راه میتواند متفاوت باشد اما در ایران بیشتر راه 1 سانتیمتری تقاضا می‌شود اما 2، 3 و 5 سانتی هم طراحی و تولید شده است. جنس نخ به کار رفته در این پارچه ها تعیین کننده کیفیت آن است.

پارچه راه راه ملحفه ای

برای ملحفه هتلی ما معمولا از پارچه های با عرض 3 متر استفاده می کنیم. اما عرض 2.5 متر هم میتوان براساس نیاز تامین کرد. برای ملحفه بهتر است از پارچه هایی که درصدی پنبه دارند استفاده بشود تا پارچه جذب رطوبت داشته باشد. همچنین هتل ها برای اتو خوری بهتر و دوام پارچه هایی که درصدی پلی استر داشته باشند را بیشتر ترجیح می دهند. بنابراین پارچه های راه راه پلی استر پنبه در هتل ها بیشترین تقاضا را دارند اما کیفیت پارچه های پنبه پنبه بیشتر بوده و در کنار چروک شدن از طول عمر کمتری نیز برخوردار هستند. در هتل های 5 ستاره در دنیا تنها از پارچه های پنبه ای استفاده می شود اما در ایران باید قبل از اینکه به سراغ انتخاب پارچه بروید، توانایی خود در لاندری را برای نگداری از این پارچه ها سنجیده باشید.

پارچه ملحفه راه راه هتلی

انواع پارچه راه راه هتلی

پارچه های راه راه هتلی را براساس معیارهای زیر میتوان انتخاب کرد:

  • نوع و جنس نخ
  • وزن پارچه
  • عرض پارچه
  • عرض راه پارچه ( 1 سانتی یا 2 یا 5 سانتیمتری)

براساس مصارف مختلف، توانایی لاندری، درجه هتل و بودجه میتوانیم برای شما انواع پارچه راه راه هتلی را تامین کنیم. کافیست با ما در رنوس تماس بگیرید تا بدون دغدغه برای شما انواع پارچه و ملحفه هتلی را تامین کنیم.

روبالشی پاکتی ساده هتلی

قیمت پارچه راه راه هتلی

قیمت پارچه راه راه هتلی براساس عرض پارچه، نوع و جنس نخ و وزن پارچه مشخص می‌شود. ما همیشه پارچه راه راه هتلی را در انبار موجود داریم. می‌توانید برای استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

خرید پارچه راه راه

خرید پارچه برای هتل، حالا بیش از پیش راحت شده است. خوشحال میشویم شما را ملاقات کنیم همچنین میتوانید انواع پارچه هتلی را در دفتر شرکت در کنار هم ببینید، لمس کنید و انتخاب کنید. ما برای شما در سریعترین زمان ممکن پارچه هتلی را برای شما تامین خواهیم کرد.

 

خوشحالیم که شما این مطلب را تا پایان مطالعه کردید. امیدواریم اطلاعات لازم را بدست آورده باشید. خوشحال میشویم سوالات و یا نظرات خود را با ما در دیدگاه های این مطلب را در رسانه های اجتماعی با ما در میان بگذارید.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم