لوگو رنوس

چرا تشک‌های هتلی راحت‌تر هستند؟

اتاق بین الحرمین

تخت های هتل به دلیل راحتی فوق العاده از شهرت فوق العاده ای برخوردار هستند. بیایید با آن روبرو شویم: کسانی که وقتی به تعطیلات می روند یا حتی زمانی که فقط به خاطر کار در سفر هستند، مشتاق نیستند در یک اتاق بخوابند. چیزی در مورد تشک‌ها وجود دارد که تخت‌ها را راحت‌تر می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد یک شب با طراوت بخوابند. این پست به این موضوع می‌پردازد که چرا تخت‌های هتل بسیار راحت هستند و هتل‌ها چه کاری انجام می‌دهند تا مطمئن شوند مهمانانشان هنگام اقامت در هتل راحت بخوابند و شب خوبی را سپری کنند.

چرا تخت‌های هتل اینقدر راحت هستند؟

تشک مهم ترین قسمت تخت است و هتل‌ها برای تجهیز تخت های خود بر روی تشک‌های مرغوب سرمایه گذاری زیادی خواهند کرد. به همین دلیل است که تخت‌های هتل راحت‌تر از تخت‌های استاندارد هستند، اما چندین تخت دیگر نیز وجود دارد. در زیر برخی از اصلی ترین آنها آورده شده است:

هتل ها راحتی را مطالعه می‌کنند

هتل‌ها تجربه خواب را بسیار مطالعه می‌کنند تا بتوانند راحتی را برای مهمانان تا حد ممکن بهبود بخشند. اگر یک مهمان تجربه بدی در هتل خود داشته باشد، واقعاً می‌تواند به کسب و کار آسیب برساند، به خصوص اگر نظر منفی از مهمان باشد و مهمان دیگر برنگردد.

 

 

هتل‌ها بازخوردها را جمع‌آوری می‌کنند و تشک‌های آزمایشی را جمع‌آوری می‌کنند و متوجه می‌شوند که چه چیزی موثر عمل می‌کند و چه چیزی مفید نیست، و آنچه را که از تحقیقات آموخته‌اند برای راحت‌تر کردن تخت خواب‌ها و اقامت کلی مهمانان به کار می‌برند.

تخت های هتل با تخت های خانگی متفاوت است

از آنجایی که تخت‌های هتل «تخت‌های قراردادی» هستند و مورد استفاده بسیار سنگین‌تری قرار دارند، باید استانداردهای خاصی از جمله استانداردهای ایمنی آتش‌سوزی و استانداردهای مقاومت در برابر استفاده مکرر را رعایت کنند.

از جمله، تخت‌ها برای سنجش توانایی آن‌ها در مقابله با افرادی که روی لبه تخت می‌نشینند، کسی که به شدت روی تخت می‌نشیند یا به شدت روی تخت دراز می‌کشند، شخصی که تخت را بلند می‌کند یا حرکت می‌دهد، کسی که در خواب در حال حرکت است و تختخواب آزمایش می‌شود. سقوط از ارتفاع 3 متری! پس از آن خود هتل‌ها می‌توانند مطمئن باشند که تخت خوابی با کیفیت و راحت برای مهمانان خود فراهم می‌کنند.

 

اتاق هتل جوار الملک

 

بعلاوه هتل‌ها از تخت باکس هتلی مخصوص خود استفاده می‌کنند. استفاده از تخت باکس موجب تفاوت در خوابیدن روی تشک است، زیرا حس تشک زمانی که روی صفحه محکمی مثل تخت باکس قرار دارد با زمانی که روی یک کفی با سطح ناهموار قرار گرفته بسیار متفاوت خواهد بود.

هتل‌ها به طور مرتب تشک‌ها را می‌چرخانند

یک هتل خوب تشک را مرتباً می چرخاند مگر اینکه تشک جدیدی باشد و نیازی به چرخاندن آن نداشته باشد. حتی در آن زمان، هتل همچنان به احتمال زیاد آن را تغییر خواهد داد. این به این دلیل است که چرخاندن تشک به ماندگاری طولانی‌تر آن کمک می‌کند و از ایجاد برآمدگی و فرورفتگی به دلیل استفاده منظم جلوگیری می‌کند.

هتل‌ها از رویه تشک و ملحفه راحتی استفاده می‌کنند

از آنجایی که هتل ها می خواهند تخت خوابشان تا حد امکان برای مهمانان راحت باشد، بسیاری از اقامتگاه‌ها یک روکش تشک به تشک اضافه می کنند. این نه تنها راحتی را افزایش می دهد، بلکه به محافظت از تشک نیز کمک می کند تا هدف خود را برای مدت طولانی تری انجام دهد.

استفاده از ملحفه هتلی سفید رنگ با کیفیت بالا نیز در هنگام استفاده تاثیر روانی زیادی در راحتی مهمان خواهد داشت. این ملحفه ها نیز با مطالعه نوع پارچه ملحفه هتلی و بررسی نخ و جزئیات طرح آن مطابق با راحتی شما طراحی شده است.

 

الیاف بالش میکروژل

 

انتخاب نوع بالش

با این حال، وقتی صحبت از راحتی به میان می‌آید، هتل‌ها فقط روی تشک متوقف نمی‌شوند. برخی از هتل‌ها از خدمات VIP استفاده می‌کنند و به مهمانان خود بالش‌های انتخابی ارائه می‌دهند. سفتی صحیح بالش هتلی می‌تواند به تراز ستون فقرات کمک کند و مهمان را قادر می‌سازد تا با هر ناراحتی و دردی کنار بیاید. اغلب، ما به تعویض بالش خود در خانه فکر نمی‌کنیم، در حالی که در صنعت هتلداری، این چیزی است که آنها به طور مرتب در نظر می گیرند (و انجام می دهند).
بالش‌های فوق‌العاده راحت، لوکس بودن تشک هتل را افزایش می‌دهند.

مراقبت از تشک‌ها

هیچ هتلی نمی خواهد یک اظهار نظر منفی بروی وب سایت‌های رزرو هتل داشته باشد. هتل‌ها علاوه بر تلاش برای یافتن بهترین تشک‌های ممکن، مراقب تشک‌هایی هستند که دارند و تمام تلاش خود را برای مراقبت از آن‌ها انجام می‌دهند.

تعویض تشک های هتل

یک هتل خوب با آمار اشغال بالا سعی می‌کند هر سه تا پنج سال یک‌بار تشک‌های خود را تعویض کند، در حالی که هتلی که تلاش می‌کند تا آنجایی که ممکن است هزینه‌های خود را کاهش دهد، ممکن است هر 10 سال یک‌بار تشک‌ها را جایگزین کند. حتی بهترین تشک‌ها با نزدیک شدن به دو رقمی شدن، شروع به ایجاد برجستگی و فرورفتگی می‌کنند و به هر حال زمان تعویض آن می‌رسد.

سیاست تعمیر و نگهداری

هتل‌های خوب یک خط‌ مشی نگهداری خواهند داشت که طبق آن تشک‌ها را حداقل دو بار در سال تمیز، چرخانده و بچرخانند. اگر متوجه شوند که تشک به نحوی پاره شده یا کثیف شده است، از تشک خلاص می‌شوند. البته همه هتل‌ها این کار را نمی‌کنند. برخی سعی می‌کنند عیوب تشک را پنهان کنند، بنابراین وقتی به اتاق هتل خود می‌رسید باید تشک خود را بررسی کنید.

 

تخت خواب

 

استفاده از تخت باکس استاندارد

استفاده از یک صفحه صلب در زیر تشک باعث بالارفتن عمر تشک خواهد شد. تخت باکس ها با پوشش کامل زیر تشک و انتقال نیروی مناسب باعث بالاتر رفتن عمر تشک هتلی می‌شوند.

بازیافت تشک

“تشک های قدیمی چه می شود؟” ممکن است بپرسید برخی از هتل‌ها، مانند هتل‌های هیلتون، آنها را به یک مرکز بازیافت می فرستند. سپس مرکز تشک را کنده تا محصولات دیگری تولید کند. این امر تشک را از کمک به گزینه کمتر دوستدار محیط زیست دفن زباله منحرف می کند.

فوم، الیاف و سایر مواد نرم از تشک می توانند به سمت روکش فرش، عایق، پر کردن بالش و روکش مبلمان بروند. از فلزات و فنرهای جعبه ای می توان برای ابزار، قطعات خودرو و مصالح ساختمانی استفاده کرد. چوب تخت ها را می توان برای ساخت کفپوش، کمپوست یا مالچ بازیافت کرد.

تشک در هتل های پنج ستاره

طبیعتاً، هتل های پنج ستاره سعی در ارائه یک تجربه پنج ستاره دارند. این شامل ارائه لوکس ترین تخت های ممکن می شود تا مهمانان آنها بتوانند از پنج ستاره لذت ببرند.

خرید یک تشک خوب از تولید کننده ای که با بهره گیری از تکنولوژی تشک حرفه‌ای طراحی کرده در کنار استفاده از بهترین مواد اولیه چیزی است که هتل های 5 ستاره انتخاب می‌کنند ما در گروه تجهیزات هتلی رنوس بهترین تجربه‌های هتل‌ها را جمع آوری کرده و سبد متنوع بی نظیری را از برندها و محصولات باکیفیت جمع آوری کرده‌ایم.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم