لوگو رنوس

10 لوازم اساسی در اتاق هتل

تجهیزات

در گذشته هتل را مکانی برای گذراندن شب می دانستند. یک تخت و حمام برای جلب رضایت مشتری کافی بود. اما امروزه خواسته های مسافران امروزی تغییر کرده است. یک مطالعه توسط شرکت مشاوره PwC نشان می دهد که مسافران تجاری و تفریحی به طور یکسان کیفیت اتاق را به عنوان یک معیار تعیین کننده در انتخاب هتل در نظر می گیرند. به عنوان یک هتلدار باید انتظارات مشتریان خود را درک کنید. در این نوشته درباره 10 لوازم اساسی در اتاق هتل صحبت می‌کنیم.

تجهیزات برتر در اتاق هتل

در اینجا به 10 مورد از تجهیزات و امکانات ضروری که هتل شما به آن نیاز دارد اشاره می‌کنیم:

1. کیفیت ملحفه

وقتی یک مسافر یک اتاق هتل رزرو می کند، انتظار دارد که یک خواب راحت داشته باشد. کیفیت ملحفه هتلی نقش اساسی دارد. یک هتل “میان رده” ورق های پلی استر ناراحت کننده را فراهم می کند. بنابراین، بیشتر روی ورق های ساخته شده از الیاف طبیعی (پنبه، کتان، کنف…) شرط بندی کنید. همچنین به دلایل بهداشتی پیشنهاد می‌شود به جای پتوی پشمی سنتی از لحاف استفاده شود.

ملحفه هتلی

2. وای فای

طبق گفته های Coach Omnium، تقریباً نیمی از مسافران آماده هستند که اگر مؤسسه ای اتصال Wi-Fi را ارائه نمی‌دهند، انتخاب نکنند. این مشاهده با نسلی که به طور فزاینده ای به هم متصل می‌شوند، توجیه می‌شود، از هر 10 نفر، 9 نفر با تلفن هوشمند/لپ تاپ یا تبلت سفر می‌کنند. ارائه یک اتصال پهن باند قابل دسترسی در تمام نقاط هتل در سال 2019 ضروری است.

3. تلویزیون

امروزه همه مسافران یک صفحه تلویزیون با کیفیت بالا در خانه دارند. بنابراین آنها انتظار دارند که این سرویس را در یک اتاق هتل پیدا کنند. به همین دلیل است که هتلدار از نصب صفحه‌های تخت با کانال‌های متعدد به زبان‌های مختلف بسته به مشتری دریافتی حمایت می‌کند.

4. دوش گرفتن

با کمال تعجب، نزدیک به 90 درصد از مسافران ترجیح می دهند دوش در حمام به جای وان حمام پیدا کنند. بنابراین توصیه می‌شود یک دوش بزرگ در حمام اتاق خواب نصب کنید. همچنین توصیه می‌شود به جای پرده حمام سنتی و غیربهداشتی، یک صفحه دوش نصب کنید.

5. حوله

حوله یک عنصر ضروری است که در تمام اتاق های هتل وجود دارد. با این حال، برای برخی از موسسات، کیفیت وجود ندارد. هتل‌های کوچک، خشن و میان رده، حداقل‌ها را فراهم می کنند. به عنوان یک هتلدار، به یاد داشته باشید که در یک مجموعه حوله هتلی را ارائه دهید.

حوله هتلی

6. ذخیره سازی

طبق مطالعه ای که توسط Coach Omnium انجام شده است، برای 86 درصد از مسافران، وجود مبلمان در اتاق هتل یک عنصر مهم است. برای مسافران طولانی مدت، حتی ضروری است. قفسه، کمد، کمد، هتلدار در چیدمان اتاق حق انتخاب دارد.

7. سینی نذری

پس از یک پرواز طولانی یا سفر با ماشین، مسافران خوشحال می شوند که به محض ورود به اتاق هتل، نوشیدنی‌های رایگان را پیدا کنند. امروزه بسیاری از هتل‌ها این خدمات را به صورت مینی بار در اختیار شما قرار می‌دهند. مسافران باید برای هر مصرف پرداخت کنند. یک سینی زیورآلات (چای، قهوه، کتری…) به محض رسیدن مسافر، حال او را خوب می‌کند.

8. دفتر

برای مسافران تجاری، داشتن یک فضای کاری در اتاق هتل ضروری است. بنابراین، مؤسسه ای که معمولاً این نوع مشتریان را دریافت می‌کند، نیاز به نصب دفاتر در اتاق‌ها دارد.

9. آینه تمام قد

هتلداران لزوماً به آن فکر نمی‌کنند، اما یک آینه تمام قد در اتاق هتل در بین مسافران بسیار محبوب است. حمام نباید تنها جایی برای یافتن آینه باشد.

10. نورپردازی

سیستم روشنایی نقش مهمی در راحتی اتاق هتل دارد. هتلدار به جای چراغ های سقفی بزرگ و بیش از حد تهاجمی، به استفاده از لامپ های کوچک روی می آورد. چراغ های مطالعه کنار تخت نیز در بین مسافران بسیار محبوب است. نور حمام و کمد را نباید نادیده گرفت.

نورپردازی

در مواجهه با انبوهی از سبک ها و متریال های مختلف، انتخاب مبلمان می تواند یک دردسر واقعی برای هتلدار باشد. امروزه اکثر موسسات بدون شناسایی نیازهای واقعی مشتریان، تجهیزات اولیه را ارائه می دهند. هتلداری که نسبت به مشتریان خود حساس است متعهد است که فراتر از انتظارات آنها عمل کند. به لطف فناوری، هتلداران اکنون می توانند امکانات مدرن تری را برای متمایز کردن خود از رقبای خود و جذب نسل جدید مسافران فوق العاده متصل ارائه دهند.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم