لوگو رنوس

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصرطلایی

هتل قصر طلایی مشهد که نزدیک حرم مطهر واقع شده، هتلی نوساز و مجلل در بین هتل‌های شهر مشهد است. در این مطلب می‌خواهیم درباره هتل قصر طلایی مشهد و امکانات آن و اتاق‌های آن بپردازیم.

معرفی هتل قصر طلایی

هتل بین‌ المللی قصر طلایی مشهد هتلی مجلل و لوکس در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع) است. نام گذاری قصر در این هتل برای این است که از سرسرا تا اتاق‌ها و سوئیت‌های آن، معماری کاخ گونه و مبلمان و دکوراسیونی لوکس و گران قیمت دارد. هتل بین المللی قصر مشهد جزو لوکس ترین و باشکوه ترین هتل‌های ایران و خاورمیانه است و به خاطر طراحی سنتی و نمایش هنر اسلامی در جهان نیز کم نظیر است. این هتل‌ پنج ستاره تا حرم امام رضا تنها ده دقیقه فاصله دارد و دسترسی به سایر جاذبه‌ها و جاهای دیدنی مشهد را نیز آسان کرده است. هتل لوکس‌ پنج ستاره بین‌المللی قصر طلایی مشهد به عنوان مکانی منحصربفرد برای مهمانان پنج ستاره حرم رضوی در خیابان امام رضای مشهد قرار دارد. این هتل تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین تجهیزات هتل در مشهد را به مهمانان خود ارائه دهد.

هتل قصر طلایی مشهد

تاریخچه هتل قصر طلایی

پایه گذاری و احداث این بنای اقامتی و مجلل به همت مرحوم حاج محمود سزاواربندی در سال 1386 صورت گرفت و بعد از ایشان اداره و مدیریت هتل به فرزند ایشان امیر سزواربندی واگذار شد. این خانواده تاثیر زیادی در رونق گرفتن صنعت هتلداری در مشهد داشته‌اند چرا که با تجهیز هتل شاخص‌هایی جدید را در این صنعت بنا نهادند. هتل قصر طلایی از بهترین سبک‌ها و طرح های ساختمانی در جهان بهره برده است و نمایی بی نظیر را در 20 طبقه جای داده است. زیربنای این هتل حدود 70 هزار مترمربع است و در آن جدیدترین و لوکس ترین امکانات اقامتی به کار رفته است. همه این عناصر دست به دست هم داده تا تور مشهد هتل قصر طلایی به اقامتی مجلل در قصری باشکوه تبدیل شود.

امکانات هتل قصر طلایی

قصر طلایی مجموعه‌‌ای کامل از امکانات اقامتی با برترین تجهیزات و خدمات است. بسیاری از ثروتمندان شیعه هنگام انتخاب تور مشهد، هتل قصر طلایی را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. نزدیکی این هتل به حرم و کامل بودن امکانات آن، زائران را از دغدغه فکر کردن به ملزومات سفر بی نیاز می‌کند. از امکانات این هتل ترنسفر شبانه روزی به حرم امام رضا است تا افرادی که امکان پیاده روی تا حرم امام رضا را ندارند بتوانند در هر ساعت از شبانه روز خود را به حرم امام رضا برسانند. هتل قصر طلایی مشهد جدیدترین امکانات اقامتی را، حتی بیشتر از یک هتل پنج ستاره در اختیار مهمانانش قرار داده است. مجموعه آبی هتل با خدماتی مثل استخر، سونا، حمام ترکی، سالن ماساژ و جکوزی با طراحی بسیار شیک و لوکس در خدمت مهمانان است. امکانات ورزشی هتل قصر طلایی مثل سالن بدنسازی و سالن بیلیارد نیز به همین شیوه نمایی لوکس و در عین حال مفرح دارد. امکاناتی همچون گیم نت، آرایشگاه و پیرایش زنانه و مردانه، بیزینس سنتر، خدمات لاندری، دفاتر خدمات مسافرتی، خدمات راهنمای مهمان، بانک، کتابخانه، پارکینگ، تاکسی سرویس، و خدمات ترانسفر فرودگاهی و ترانسفر راه‌ آهن همگی با بهترین کیفیت و با شرایطی لوکس و لاکچری ارائه می‌شوند. همچنین این هتل چندین سالن همایش و کنفرانس و اتاق جلسات دارد و امکان پذیرایی از کارکنان شرکت‌‌ها و سازمان‌ها را در قالب تور مشهد فراهم کرده است.

امکانات هتل قصرطلایی

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل قصر طلایی

هتل بین المللی قصر مشهد بنایی 20 طبقه دارای 610 واحد اقامتی به صورت اتاق و سوئیت های متنوع و مختلف است.همچنین هر شخص با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌تواند یکی از این اتاق و سوئیت‌ها را برگزیند. امکانات و تجهیزات متنوع این اتاق‌ها متناسب با تعداد نفرات، نیاز و سلیقه هنری مهمانان تدارک دیده شده و به فضایی امن ودلنشین تبدیل شده است. سوییت‌ها و آپارتمان‌‌های رویال و پرنسس رویال جزو بهترین بخش‌های اقامتی هتل به شمار می‌آیند. اتاق‌‌های دابل نیز به صورت دابل لاکچری، دابل پانوراما و دابل آتریوم طراحی شده است. سوییت‌ پرزیدنت، سوییت آمریکایی، سوییت قاجار، سوییت سنیور، سوییت جونیور و سوییت امپریال هر یک طراحی متفاوتی دارد. اتاق‌های سینگل نیز امکانات متنوع و طراحی زیبایی دارد و مهمانان می‌توانند با توجه به نیاز خود هر یک از این اتاق‌ها را برگزینند. در اتاق‌های این هتل مانند هتل‌های لوکس دیگر دارای امکانات سرویس خواب، موکت هتلی بسیار زیبا، مبلمان شیک و راحت، تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، شبکه‌های پخش فیلم و ماهواره خبری، مینی‌بار، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی ( شامل صابون هتلی، خمیردندان هتلی و مسواک هتلی)، سشوآر، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت بی‌سیم رایگان زمان تحویل اتاق(چک این) در هتل بین المللی قصر طلایی بعد از ساعت 14 و زمان تخلیه اتاق(چک اوت) ساعت 12 است.

اتاق هتل قصر طلایی

رستوران‌ها و کافی شاپ‌های هتل قصر طلایی

از مهمترین امکانات هتل قصر طلایی چندین رستوران، کافی شاپ و مجموعه پذیرایی است. در رستوران ترنم غذاهای ایرانی و بین ‌المللی سرو می‌شود. رستوران پنج قاره زوشا بیشتر به غذاهای ملل و خارجی معروف است. رستوران سنتی ترمه با فضایی کلاسیک غذاهای بومی و محلی و خوراکی‌های سنتی را برای مهمانان سرو می‌کند. دیزی مشهد نیز در این رستوران سرو می‌شود. این هتل یک رستوران تابستانی نیز دارد که دور تا دور آن نمایی از شهر مشهد پیداست و چشم اندازی بی نظیر از گنبد و بارگاه امام رضا را به خود اختصاص داده است. رستوران مجلل پرستیژ و رستوران ضیافت نیز از رستوران‌های هتل قصر طلایی هستند که از شهروندان مشهدی و مهمانان هتل پذیرایی می‌کنند. بوفه صبحانه هتل قصر طلایی از پر و پیمان ترین و شاهانه ترین بوفه‌های صبحانه است که علاوه بر مهمانان،اهالی شهر مشهد هم می‌توانند از آن استفاده کنند. کافی ‌شاپ‌ فرانسیسکو، کافی ‌شاپ‌ آتریوم مینوتا، کافی ‌شاپ‌ لانج، کافی‌ شاپ مجموعه آبی و کافی ‌شاپ لابی نیز علاوه بر ارائه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسر به ارائه غذاهای فست فود نیز مشغول‌اند.

رستوران هتل قصر طلایی

فاصله هتل تا جاذبه‌های مشهد

هتل قصر طلایی مشهد در خیابان امام رضا (ع) قرار گرفته و به میدان بسیج (دارای ایستگاه مترو) و سایر جاذبه‌های مشهد دسترسی آسانی دارد. فاصله این هتل تا حرم با پای پیاده حدود 15 دقیقه است و این فاصله با سرویس‌های رفت و برگشت هتل به حرم کمتر می‌شود. به دلیل این موقعیت مکانی، هتل قصر طلایی به فرودگاه بین ‌المللی شهید هاشمی‌ نژاد، ایستگاه راه آهن مشهد و ترمینال نزدیک است. فاصله هتل تا راه آهن و ترمینال، تنها 15 دقیقه، و تا فرودگاه حدود 20 دقیقه است. برای رفتن از هتل قصر طلایی به ترمینال یا فرودگاه تنها کافی است از ترافیک خیابان امام رضا بیرون بیایید تا از طریق کمربندی در عرض 5 دقیقه به مقصد برسید.

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم