لوگو رنوس

بوتیک هتل نظامیه تهران

بوتیک هتل نظامیه

اقامتگاه سنتی نظامیه تهران قدمتی کهن دارد. در این نوشته می‌خواهیم درباره بوتیک هتل نظامیه تهران و امکانات موجود در این اقامتگاه سنتی صحبت کنیم.

معرفی بوتیک هتل نظامیه

بوتیک هتل نظامیه در قلب تهران، در میدان بهارستان قرار گرفته است. اقامتگاه سنتی نظامیه تهران عمارتی کهن است که قدمتش به سال 1308 می‌رسد. همچنین این اقامتگاه در سال 1392 تحت مرمت و بازسازی قرار گرفت. اقامتگاه نظامیه از نظر موقعیت جغرافیایی نیز در موقعیت خوبی قرار دارد و شما با اقامت در این هتل سنتی به بسیاری از جاهای دیدنی تهران مانند عمارت مسعودیه و موزه مقدم دسترسی آسانی خواهید داشت. گروه تجهیزات هتلی رنوس تمامی تجهیزات هتلی مورد نیاز بوتیک هتل نظامیه را برایشان فراهم می‌کند.

اتاق‌های بوتیک هتل نظامیه

بوتیک هتل نظامیه تهران دارای 5 باب اتاق به صورت 3 اتاق دو تخته دبل، 1 اتاق دو تخته تویین، 1 اتاق کانکت 4 تخته و 1 سوئیت دو تخته دبل می باشد و در مجموع امکان اسکان و پذیرایی از حداکثر 10 گردشگر را دارد. اتاق عالم‌تاج تنها اتاق این عمارت در طبقه همکف است که 3 پنجره رو به حیاط دارد و از این اتاق به خوبی می‌توانید صدای گوش‌نواز فواره‌های آب را بشنوید. بالاخانه دیگر اتاق هتل و لاکچری‌ترین آن‌هاست که پنجره‌هایش رو به میدان بهارستان باز می‌شود. سوئیت بالاخانه با وسیله‌های آنتیکی مبله و تزیین شده‌اند که قدمت برخی از آن‌ها به بیش از 100 سال می‌رسد. گوشواره نام دیگر اتاق عمارت است. همانطور که شاید بدانید در معماری ایرانی اتاق‌های گوشواره در دو سمت اتاق‌های شاه‌نشین ساخته شده و در مواقع لزوم با باز کردن درب آن‌ها به وسعت اتاق شاه‌نشین اضافه می‌شد. اتاق گوشواره عمارت نظامیه نیز تقریبا با همان سبک و حالت تنها اتاق‌ متصل اقامتگاه است که در صورت نیاز جزوی از اتاق خانوم جان می‌شود. اتاق خانوم جون در بخش جنوب غربی عمارت قرار دارد و به ورودی و حیاط اقامتگاه اشراف دارد. در نهایت اتاق کاظم‌خان قرار دارد که دارای 2 پنجره یکی رو به حیاط و دیگری رو به خانه زیبای همسایه باز می‌شود. از امکانات موجود در اتاق‌های این هتل شامل: آباژور، یخچال، چای‌ساز، میزتحریر، کمد‌لباس و رخت‌آویز، تلفن، دوش حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، مسواک، شانه، خمیردندان، حوله و سشوار)، دمپایی و سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون و دسترسی به اینترنت می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است که تمامی اتاق‌ها مبله بوده و مجهز به سیستم مطبوع، سیستم اطفا حریق و امکان شارژ وسایل الکترونیکی هستند.

اتاقهای اقامتگاه نظامیه

 

امکانات بوتیک هتل نظامیه

در طبقه همکف نظامیه لابی نسبتا کوچک هتل با متراژ 20 مترمربع قرار گرفته که مهمانان در این بخش می‌توانند به تلویزیون، اینترنت و سرویس بهداشتی فرنگی دسترسی داشته باشند. خدمات خانه‌داری به صورت روزانه در عمارت انجام می‌شود و خدمات بیدارباش نیز در این هتل برای به موقع بیدار شدن مهمانان در صورت نگرانی آن‌ها از ساعت خوابشان، موجود است. همچنین ترانسفر رفت و برگشت، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق و سیستم تهویه مطبوع از خدمات و امکانات اقامتگاه است. همچنین این اقامتگاه رستوران و کافی‌شاپ دنجی دارد که هردوی آن‌ها تلاش کرده‌اند تا مطابق سبک سنتی هتل غذاها و نوشیدنی‌های اصیل ایرانی را در اختیار مهمانان بگذارند.

فاصله اقامتگاه سنتی نظامیه تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا خیابان امیرکبیر: 1.2 کیلومتر
فاصله تا موزه استاد صبا: 1.3 کیلومتر
فاصله تا بهارستان: 1.5 کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: 1.8 کیلومتر
فاصله تا موزه عبرت: 2.2 کیلومتر
فاصله تا کتابخانه و موزه ملی ملک: 2.6 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم