لوگو رنوس

هتل آوینا قشم

هتل آوینا قشم

هتل آوینا قشم یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره این جزیره گردشگری می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل آوینا قشم و امکانات این هتل چهار ستاره صحبت کنیم. در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

معرفی هتل آوینا قشم

هتل چهار ستاره آوینا در سال 1399 در جزیره قشم افتتاح شده است. به دلیل نزدیکی این هتل به خلیج فارس و مجتمع‌های تجاری و قلعه پرتغالی‎‌‌ها مورد استقبال گردشگران زیادی در همین بازه زمانی کم قرار گرفته است. این هتل در بلوار باهنر قرار دارد و یکی از نوسازترین هتل‌های جزیره زیبای قشم محسوب می‌شود. هتل آوینا با ارائه بهترین تجهیزات هتلی در قشم مهمانان و گردشگران زیادی را برای اقامتشان به خود جذب می‌کند.

اتاق‌های هتل آوینا

هتل آوینا دارای 7 طبقه و در مجموع 56 باب اتاق و سوئیت می‌باشد. این هتل با اتاق‌های 2 تخته و 3 تخته و همچنین سوئیت‌های یک خوابه و دو خوابه توانسته است که نیازهای مسافرین را برطرف نماید. اتاق‌های دو تخته دبل اکونومی در هتل اتاق‌هایی هستند که یک تخت دو نفره دارند و شخص دیگری را نمی‌توانند به آن اضافه کنند این اتاق‌ها در طبقات 4 تا 7 با پنجره‌هایی که رو به پاسیو باز می‌شوند، هستند. اتاق دو تخته دبل موجود در هتل نیزشامل تختی دو نفره است و ظرفیت نفرات اضافه را ندارد. اتاق 3 تخته در این هتل شامل تختی 2 نفره به علاوه یک تخت یک نفره است. سوئیت یک خوابه دو نفره که در طبقات 4 تا 7 هتل آوینا قرار دارند ظرفیت پذیرش 3 نفر را دارد و علاوه بر یک اتاق خواب از فضای نشیمن نیز برخوردار است. سوئیت‌های یک خوابه ای در این هتل وجود دارد که نما و ویوی قلعه پرتغالی‌ها را دارا می‌باشد. سوئیت‌های دوخوابه 4 نفره ای که در هتل است واحدهای بزرگی هستند که دارای 2 خواب و نشیمن می‌باشند. خدمات و امکاناتی که تمام این اتاق‌ها و سوئیت‌ها دارا هستند شامل: مینی بار، ماکروویو، یخچال، سشوار، فن کویل، مبل تخت خواب شو، رخت آویز، مبلمان، میز تحریر، چای ساز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، آب رایگان، آباژور، تلفن، حمام، حوله، تلویزیون، پنجره، اینترنت در اتاق و دمپایی است. کف اتاق‌های این هتل چهار ستاره، موکت هتلی شده‌اند و دیوارهای آن کاغذ دیواری است.

اتاق هتل اوینا

امکانات هتل آوینا

از امکانات ارائه شده در این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، کافی شاپ، رستوران، اتاق چمدان، خدمات تور، خدمات باربری، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه و جاذبه‌های دیدنی با هزینه اضافی، آسانسور، کافی نت، سرویس بهداشتی ایرانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، فروشگاه صنایع دستی و سوغات، جعبه کمک‌های اولیه و اینترنت رایگان و نامحدود در لابی است. ظرفیت پذیرش لابی حدودا 30 نفر می‌باشد که امکانات رفاهی برای استراحت دستگاه واکس کفش و تاکسی سرویس و پارکینگ مسقف با ظرفیت 15 ماشین اشاره کرد. برای معلولین نیز در این هتل خدمات ویژه و مناسبی تدارک دیده شده است. توجه داشته باشید که بردن حیوانات خانگی و استعمال سیگار در داخل این هتل ممنوع است.

رستوران هتل آوینا

رستوران موجود در این هتل با ظرفیت 50 مهمان غذاهای ایرانی و سنتی و دریایی سرو می‌کند و بهتر است بدانید که این جزیره محل بی نظیری برای صرف غذاهای جدید و خوشمزه است. همچنین علاوه بر رستوران، در این هتل کافی‌ شاپ زیبایی دایر است و انواع نوشیدنی‌‌های سرد و گرم در مکانی دنج ارائه می‌دهند که می‌توانید برای رهایی از خستگی‌های روزمره و گردش و خرید به این محل بروید. با اینکه رستوران موجود در این هتل خوب است اما شاید دلتان غذاهای فست فودی و جنوبی بخواهد که در این صورت باید به رستوران‌های موجود در خارج از هتل به رستوران‌های سی رول و فست فود لبنانی فطایر با 10 دقیقه پیاده روی سر بزنید.

رستوران هتل اوینا

فاصله هتل آوینا تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا غار نمک:  240 متر
فاصله هتل تا قلعه پرتغالی ها: 350 متر
فاصله هتل تا بازار قدیم قشم: 400 متر
فاصله هتل تا ساحل قشم: 3.3 کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز غواصی و تفریحات دریایی نگین ساحل قشم: 3.3 کیلومتر
فاصله هتل تا غارهای خربس: 13.8 کیلومتر
فاصله هتل تا دره ستارگان: 23 کیلومتر

از این که در ادامه این مطلب ما را همراهی نمودید بسیار سپاسگزاریم. امیدواریم از خواندن این مقاله گردشگری لذت برده باشید.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم