لوگو رنوس

هتل آپارتمان تاج محل تهران

هتل اپارتمان تاج محل

هتل آپارتمان تاج محل یکی از هتل آپارتمان‌های لوکس شهر تهران می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل آپارتمان تاج محل تهران و امکانات این هتل آپارتمان صحبت کنیم. پس در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

معرفی هتل آپارتمان تاج محل

هتل آپارتمان تاج محل یکی از هتل آپارتمان‌های تهران است که در شمال تهران و در محدوده خیابان ملاصدرا و بزرگراه همت واقع شده است. این هتل آپارتمان در سال 1380 افتتاح شده است. طراحی این هتل ترکیبی از فرهنگ و سنت ایرانی و هندی است که این سبک خاص در قسمت‌های مختلف این هتل به چشم می‌خورد. هتل آپارتمان تاج محل با بهره گیری از بهترین تجهیزات هتلی در تهران سعی دارد مهمانان و میزبانان زیادی را به خود جذب کند.

اتاق‌های هتل آپارتمان تاج محل

هتل آپارتمان تاج محل در 8 طبقه و دارای 80 واحد اقامتی می‌باشد. اتاق‌های تاج محل شامل آپارتمان یکخوابه یک نفره، آپارتمان یکخوابه یک نفره vip، آپارتمان دوخوابه دو نفره، آپارتمان دوخوابه دو نفره vip است. از امکانات و خدمات اتاق‌های هتل آپارتمان تاج محل می‌توان به این موارد اشاره کرد: تلفن داخل اتاق‌ها، خدمات روم سرویس اتاق، شبکه پخش فیلم، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، میز تحریر، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات داخل اتاق، بالکن، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش. خدمات نظافتی و بهداشتی اتاق‌های هتل، شامل حمام خصوصی به همراه لوازم بهداشتی و دمپایی و سرویس بهداشتی فرنگی در هر اتاق است. امکانات رفاهی هر اتاق شامل مینی بار با هزینه، آب معدنی رایگان، آشپزخانه به همراه یخچال و دستگاه چای ساز است. همچنین صبحانه برای مهمانان هتل تاج محل رایگان است.

اتاق هتل اپارتمان تاج محل

رستوران‌های هتل آپارتمان تاج محل

هتل تاج محل دارای دو رستوران به نام رستوران تاج محل با ظرفیت 90 نفر در طبقه همکف و رستوران ماهی ماهی است که غذاهای گیلانی سرو می‌کند. همچنین یک کافی شاپ و یک چایخانه سنتی در هتل آماده خدمت رسانی است. این کافی شاپ در لابی هتل جای گرفته و باریستاهای حرفه ای در 24 ساعت شبانه روز، آماده ارائه خدمت هستند. طعم خوش قهوه، نوشیدنی‌های خنک، دسرهای لذیذ و … می‌تواند عصری فوق العاده برای شما رقم بزند.

امکانات هتل آپارتمان تاج محل

پارکینگ هتل تاج محل ظرفیت 50 خودرو را دارد که برای مهمانان هتل رایگان است. از دیگر ویژگی‌های مثبت هتل آپارتمان تاج محل قرار گرفتن آن در بیرون از محدوده طرح ترافیک است. همچنین استخر هتل آپارتمان تاج محل نیز برای مهمانان هتل رایگان است. همچنین خدماتی مانند جکوزی، سونا و ماساژ نیز در این مجموعه ارائه می‌شود. از امکانات دیگر هتل تاج محل می‌توان به آسانسور، صندوق امانات مرکزی، نمازخانه، پله اضطراری، کتابخانه، زنگ هشدار، باشگاه بدنسازی، خودپرداز، اتاق چمدان، اتاق سیگار، روزنامه، پذیرش 24 ساعته، صرافی و تبدیل ارز، سالن بیلیارد، شبکه پخش فیلم، خدمات باربری، خدمات بیدار باش، خدمات روزانه نظافت، خدمات خشکشویی و لباسشویی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی اشاره کرد. هتل تاج محل بخشی ویژه ارائه خدمات اداری برای صاحبان کسب و کار مانند کافی نت، فتوکپی، فکس و پرینتر ارائه می‌کند.

امکانات هتل اپارتمان تاج محل

فاصله هتل آپارتمان تاج محل تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل آپارتمان تاج محل تا برج میلاد تهران 7 دقیقه با ماشین
فاصله هتل آپارتمان تاج محل تا نمایشگاه بین المللی تهران 11 دقیقه با ماشین
فاصله هتل آپارتمان تاج محل تا ترمینال مسافربری بیهقی تهران 14 دقیقه با ماشین
فاصله هتل آپارتمان تاج محل تا ترمینال مسافربری غرب تهران 15 دقیقه با ماشین
فاصله هتل آپارتمان تاج محل تا میدان ولی عصر تهران 15 دقیقه با ماشین

از اینکه در این مقاله گردشگری ما را همراهی نمودید بسیار سپاسگزاریم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم