لوگو رنوس

هتل آپارتمان تاوریژ تهران

هتل آپارتمان تاوریژ

هتل آپارتمان تاوریژ هتلی در تهران می‌باشد. در این مطلب می‌خواهیم درباره هتل آپارتمان تاوریژ تهران و امکانات این هتل آپارتمان صحبت کنیم، پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل آپارتمان تاوریژ

هتل آپارتمان تاوریژ هتلی  در خیابان ملاصدرا تهران می‌باشد. هتل آپارتمان تاوریژ در سال 1388 افتتاح شده است و جهت ارتقا سطح کیفی خدماتش در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفته است. اگر هدفتان از سفر به تهران رفتن به جاهای دیدنی آن مانند برج میلاد، برج آزادی، کاخ گلستان، موزه‌های زیبا و متفاوت آن، یا خرید از مراکز تجاری همانند ونک و مراکز خرید غرب تهران است، اقامت در هتل تاوریژ تهران می‌تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد. لازم به ذکر است گروه تجهیزات هتلی رنوس نیز تمامی تجهیزات مورد نیاز این هتل آپارتمان را اعم از ملزومات، کالای خواب، پوشش کف و حوله هتلی برای آن‌ها فراهم می‌نماید.

اتاق‌های هتل تاوریژ

هتل ‌آپارتمان تاوریژ با پنج طبقه و 56 تخت در 16 واحد اقامتی آماده میزبانی از مهمانان خود است. واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان، شامل آپارتمان‌های یک خوابه آماده میزبانی از مهمانان عزیز می‌باشد. اتاق‌ها به زیبایی چیده شده و طراحی و فضای زیبایی دارند. اتاق‌ها 4 تیپ می‌باشند و هر کدام ظرفیت و امکانات متفاوتی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این سعی شده امکانات مورد نیاز مهمانان در تمامی واحدها فراهم شود. رزرو هتل آپارتمان تاوریژ، بصورت هتل آپارتمان یک خواه دو نفره(به همراه یک تخت اضافه) و آپارتمان یک خوابه سه نفره(به همراه یک تخت اضافه) می‌باشد. داخل اتاق‌های هتل امکانات عمومی مانند میزتحریر، کمدلباس، لوازم بهداشتی، یخچال، آباژور، حمام، روم سرویس، مینی‌بار با هزینه، سیستم سرمایش و گرمایش مناسب، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، اینترنت در اتاق، رخت‌آویز، تلویزیون، مبلمان، دمپایی و چای‌ساز، سرویس بهداشتی فرنگی موجود است. در هر واحد اقامتی آشپرخانه‌ایی مجهز همراه با سینک، کابینت، گاز خوراک پزی، ماکروویو، حمام وان، اتاق‌های خواب با امکانات و تخت و میز و صندلی مدرن وجود دارد.

اتاق هتل آپارتمان تارویژ

امکانات هتل آپارتمان تاوریژ

اينترنت در لابی و اتاق‌ها، تلويزيون LCD در لابی، آسانسور و سالن کنفرانس از دیگر امکانات این هتل محسوب می‌شود. با توجه به نبود جای پارک کافی در خیابان، و به منظور رفاه حال بیشتر مهمانان پارکینگی با ظرفیت 10 خودرو نیز در نظر گرفته شده است. علاوه بر امکانات ذکر شده این هتل امکانات دیگری مانند آنتن مرکزی، تلفن، یخچال، مینی بار، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، صندوق امانات، آشپزخانه (برخی از فضاهای اقامتی)، سالن بدنسازی، خشکشویی، کافی شاپ، رستوران، فضای سبز را دارا می‌باشد.

امکانات هتل تارویژ

رستوران هتل تارویژ

رستوران چینی هتل تاوریژ واقع در طبقه همکف با ظرفیت 60 نفر، با سرو انواع غذاهای چینی با روش پخت مخصوص آماده‌ی پذیرایی از مهمانان گرامی می‌باشد. سالن صبحانه خوری نیز هتل تارویژ با ظرفیت 30 نفر از ساعت 7 الی 10 صبح در خدمت مهمانان می‌باشد. همچنین کافه رستوران هتل تاوریژ با گنجایش 30 نفر با سرو انواع غذاهای متنوع و لذیذ ایرانی پذیرای حضور گرم مهمانان خواهد بود.

فاصله هتل تارویژ تهران تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا خیابان ولیعصر: 7 کیلومتر
فاصله تا تله‌کابین توچال: 15 کیلومتر
فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی: 5 کیلومتر
فاصله تا تجریش: 11 کیلومتر
فاصله تا کاخ سعدآباد: 13 کیلومتر
فاصله تا حرم امامزاده صالح: 11 کیلومتر
فاصله تا شاطر عباس: 8 کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری میلاد نور: 6 کیلومتر
فاصله تا مصلی: 5 کیلومتر

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم