لوگو رنوس

هتل آپارتمان ستیا تهران

هتل آپارتمان ستیا

هتل آپارتمان ستیا تهران در نزدیکی بلوار میرداماد و بزرگراه حقانی واقع شده است و می‌توان به‌عنوان یکی از هتل آپارتمان‌های نوساز در میان هتل‌های شهر تهران از آن یاد کرد. در این مطلب درباره هتل آپارتمان ستیا تهران و امکانات آن صحبت می‌کنیم.

معرفی هتل آپارتمان ستیا

هتل آپارتمان ستیا یکی از جدیدترین هتل‌های تهران است که در سال 1399 افتتاح شده است و از امکانات جدیدی برخوردار است. این هتل آپارتمان در بلوار میرداماد قرار دارد و دسترسی خوبی به مراکز مهم شهری و جاهای دیدنی تهران دارد. همچنین این هتل به دلیل دسترسی خوب به سیستم حمل و نقل عمومی از گزینه‌های عالی برای اقامت محسوب می‌شود. یکی از ویژگی‌های جذاب این هتل آپارتمان، چشم‌‌انداز بی‌نظیر به تپه‌های عباس آباد و باغ‌های اطراف است.

هتل ستیا

 

اتاق‌های هتل آپارتمان ستیا

این هتل آپارتمان دو ستاره در 7 طبقه و دارای 20 واحد اقامتی لوکس می‌باشد. واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان شامل چندین اتاق و آپارتمان است و شما می‌توانید با توجه به نیاز و تعداد مسافران و مهمانان خود اقدام به رزرو اتاق نمایید. تنوع واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان شامل اتاق یک تخته استاندارد، اتاق دو تخته استاندارد، آپارتمان دو خوابه دو نفره اکونومی، آپارتمان دو خوابه دو نفره نرمال، آپارتمان دو خوابه دو نفره رویال، آپارتمان دو خوابه چهار نفره اکونومی، آپارتمان دو خوابه چهار نفره نرمال، آپارتمان دو خوابه چهار نفره رویال، آپارتمان دو خوابه چهار نفره VIP و آپارتمان دو خوابه چهار نفره سوپر رویال است. داخل واحدهای اقامتی امکاناتی از قبیل روم سرویس، صبحانه، یخچال، مینی‌بار با هزینه، آب رایگان، پاورسوئیچ، مبلمان، درآور، آباژور، رخت‌آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، تلویزیون، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، دمپایی، لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی فرنگی قرار دارد.همچنین آپارتمان‌ها دارای بالکن نیز هستند.

اتاق هتل ستیا

 

امکانات هتل آپارتمان ستیا

امکانات بسیار مدرنی در هتل آپارتمان ستیا تهران گنجانده شده است و مهمانان با استفاده از آن‌ها می‌توانند اقامت جذاب را تجربه کنند. از امکانات اصلی هتل می‌توان به رستوران، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. امکانات دیگری از جمله لابی، آسانسور، نمازخانه، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، روزنامه، بازی ویدیویی، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات قرار گرفته است. توجه داشته باشید که سیگار کشیدن در نواحی مشترک ممنوع است و به منظور رفاه حال مهمانان اتاق سیگار در نظر گرفته شده است. برای گردش در شهر و بازدید جاذبه‌های تهران می‌توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید و یا از خدمات کرایه اتومبیل هتل استفاده نمایید. خدمات دیگری از جمله تشریفات ویژه، بیدار باش، خانه‌داری و لاندری به مهمانان ارائه می‌شوند. کارکنان بسیار حرفه‌ای هستند و در جهت ایجاد محیطی آرام و راحت برای مهمانان تلاش می‌کنند. لازم به ذکر است که با پرداخت هزینه می‌توانید از ترانسفر رفت و برگشت هتل آپارتمان ستیا استفاده کنید.همچنین اقامت کودکان زیر 2 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است و 3 الی 12 سال نیم‌بها محاسبه می‌شود. گروه تجهیزات هتلی رنوس تمامی منسوجات مورد نیاز هتل آپارتمان ستیا را فراهم می‌کند.

رستوران هتل آپارتمان ستیا

برای صرف غذا می‌توانید به رستوران هتل واقع در طبقه همکف مراجعه کنید. این رستوران گنجایش پذیرایی از 60 مهمان دارد. انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود در این رستوران سرو می‌شوند. البته رستوران‌های معروفی هم در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید آنها را انتخاب کنید. رستوران کلبه ایران و کافه رستوران خان‌کوک به ترتیب در 900 متری و 1.5 کیلومتری هتل قرار دارند. برای صرف نوشیدنی‌‌های سرد و گرم و انواع دسرهای خوشمزه به کافی شاپ هتل مراجعه کنید.

رستوران هتل اپارتمان ستیا

فاصله هتل آپارتمان ستیا تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا پارک آب و آتش: 2.1 کیلومتر
فاصله تا پارک اقاقیا: 2.2 کیلومتر
فاصله تا بوستان زمرد (پایداری): 2.3 کیلومتر
فاصله تا پارک شریعتی: 2.7 کیلومتر
فاصله تا پل طبیعت: 3.9 کیلومتر
فاصله تا دریاچه هنر: 5.3 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم