لوگو رنوس

هتل آپارتمان هالیدی پارک رامسر

هتل آپارتمان هالیدی پارک

هتل آپارتمان فوق لوکس هالیدی پارک در شهر رامسر استان مازندران واقع شده است. در این مطلب می‌خواهیم درباره هتل آپارتمان هالیدی پارک رامسر و امکانات این هتل آپارتمان صحبت می‌کنیم.

معرفی هتل آپارتمان هالیدی پارک

هتل آپارتمان هالیدی پارک رامسر در سال 1397 فعالیت خود را شروع کرد. هتل اپارتمان هالیدی پارک یکی از بهترین و شیک‌ترین مجتمع‌های گردشگری شهر رامسر در استان مازندران است. هتل آپارتمان هالیدی پارک رامسر در ارتفاعات رامسر با چشم اندازی باورنکردنی واقع شده است تا به شما تجربه اقامت بر روی ابرها در دل جنگل را اهدا کند. هتل هالیدی در حال حاضر یکی از بهترین هتل‌های رامسر شناخته می‌شود که سالانه میزبان گردشگران بسیاری با چشم انداز به ارتفاعات البرز و جنگل است. این هتل از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار بوده و با توجه به بهترین امکانات استاندارد روز جهانی ساخته شده است.

اتاق‌های هتل آپارتمان هالیدی پارک

این هتل آپارتمان مشتمل بر 5 طبقه می باشد که در هر طبقه دو واحد اقامتی قرار گرفته است. هتل هالیدی پارک 28 اتاق VIP با بهترین امکانات روز دارد.واحد‌های دو خوابه دارای تیپ یک و تیپ دو هستند که امکانات رفاهی یکسانی را دارند. واحد‌های دوخوابه تیپ دو دارای تعداد پنجره‌های بیشتری نسبت به واحدهای تیپ یک هستند از همین رو چشم انداز بیشتری نسبت به واحدهای تیپ یک دارند. واحدهای دو خوابه دارای امکانات میز و صندلی، فرش، کمد و رخت‌آویز، مبلمان، سرویس فرنگی، وعده غذایی صبحانه، تلویزیون، یخچال و اجاق گاز است. همچنین هتل آپارتمان فاقد سرویس بهداشتی ایرانی هست و فقط سرویس فرنگی در واحدها تعبیه شده است. واحدهای دو خوابه برای سفرهای گروهی، مهمانی‌ها، دورهمی و تولد مناسب است. تفاوت واحدهای تیپ یک و تیپ دو در ویوی آنان و تعداد پنجره‌ها است. اتاق‌های هتل هالیدی پارک رو به چشم انداز ارتفاعات البرز و جنگل‌های بکر غرب مازندران قرار گرفته و تمامی اتاق‌ها مجهز به اسپیلت هستند. تجهیزات هتلی رنوس تمامی منسوجات و اقلام هتلی مورد نیاز این هتل آپارتمان را برای آن‌ها تهیه می‌کند.

اتاق هتل هالیدی پارک

امکانات هتل آپارتمان هالیدی پارک

امکاناتی چون روم سرویس و خدمات خانه داری به صورت 24 ساعته در اختیار مهمانان است. از سوی دیگر گردشگران از امکانات لاندری و خشکشویی، صندوق امانات و اتاق چمدان هتل نیز می‌توانند به راحتی استفاده کنند. استخر روباز روی بام مجتمع گردشگری هالیدی پارک رامسر قرار گرفته است و هزینه استفاده از استخر هر سانس دو ساعته به صورت خصوصی و خانوادگی 500 هزار تومان بر قیمت اجاره اضافه می‌گردد. میز فوتبال دستی، بیلیارد، کافه و رستوران در طبقه همکف مجموعه واقع شده است. همچنین لازم به ذکر است که اینترنت فقط در لابی و کافی شاپ قابل استفاده است.

امکانات هتل هالیدی پارک

رستوران و کافی شاپ هتل آپارتمان هالیدی پارک

هتل هالیدی پارک دارای یک کافی شاپ در فضای باز است که از ساعت 9 صبح تا ساعت 23 از مهمانان پذیرایی کرده و دارای منوی مخصوص است. گردشگران می‌توانند برای قهوه و انواع نوشیدنی گرم، آبمیوه، کوکتل‌های میوه و دیگر نوشیدنی‌های سرد، بستنی و انواع دسر، اسنک و وعده‌های غذایی سبک سری به کافی شاپ این هتل در فضای باز بزنند.
رستوران مجموعه نیز 70 نفر ظرفیت داشته و از ساعت 9 تا 11 برای صبحانه میزبان مهمانان است. این رستوران با منوی غذاهای سنتی ایرانی و غذاهای شمالی در دو وعده نهار و شام میزبان گردشگران است.

کافی شاپ هتل هالیدی پارک

 

اماکن نزدیک به هتل آپارتمان هالیدی پارک

فاصله تا قلعه‌مارکوه: 14 دقیقه با ماشین
فاصله تاسد میجران: 19 دقیقه با ماشین
فاصله تا پایانه‌ مسافربری ایران پیمان رامسر: 21 دقیقه با ماشین
فاصله تا فرودگاه رامسر: 23 دقیقه با ماشین
فاصله تا موزه‌ شمال: 25 دقیقه با ماشین
فاصله تا موزه‌ تاریخ طبیعی: 25 دقیقه با ماشین
فاصله تا هتل قدیم، موزه‌ عاج و کاخ مرمر: 25 دقیقه با ماشین
فاصله تا جنگل دالخانی و تله‌کابین : 36 دقیقه با ماشین

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم