لوگو رنوس

هتل آپارتمان وزرا تهران

هتل اپارتمان وزرا

هتل آپارتمان وزرا یکی از هتل آپارتمان‌های تهران است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل آپارتمان وزرا تهران و امکانات این هتل آپارتمان صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل آپارتمان وزرا

هتل آپارتمان وزرا تهران یکی از لوکس ترین هتل آپارتمان‌های تهران است که در سال 1395 افتتاح شده است. این هتل آپارتمان در خیابان وزرا واقع شده است. نزدیکی به ایستگاه متروی شهید بهشتی و مصلا و خطوط اتوبوس امکان خوبی برای جابجایی در شهر را فراهم کرده است. این هتل آپارتمان با ارائه بهترین تجهیزات هتلی در تهران، سعی دارد جزو بهترین هتل آپارتمان‌های پایتخت باشد.

اتاق‌های هتل آپارتمان وزرا

هتل آپارتمان وزرا در 12 طبقه بنا شده است و دارای 25 واحد اقامتی می‌باشد. واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان در طبقات سوم تا هفتم واقع شده اند. از جمله امکانات واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان عبارتند از تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی بار، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی سیم (با حجم ترافیک محدود)، سیستم تهویه مطبوع و… می‌باشد.

اتاق هتل اپارتمان وزرا

امکانات هتل آپارتمان وزرا تهران

از جمله امکانات هتل آپارتمان وزرا عبارتند از: نمازخانه، اتاق مهمانی و جلسات کاری، آسانسور، اینترنت رایگان و محدود در لابی، خدمات تهیه بلیط، جکوزی رایگان، روم سرویس، کافی‌شاپ معمولی‌، کپسول آتش‌نشانی در لابی، استخر رایگان، لباسشویی، رستوران فرنگی، ماساژ غیررایگان، پارکینگ سرپوشیده، اعلام حریق، کافی‌شاپ فضای باز، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سالن بدنسازی رایگان، خدمات خانه‌داری، سونا رایگان، تلویزیون، اتاق چمدان. کافه‌ها و رستوران‌های اطراف هتل آپارتمان وزرا تهران هم انتخاب خوبی برای وقت گذراندن در محدوده هتل خواهد بود. از امتیازات هتل آپارتمان وزرا تهران می‌توان به دسترسی مناسب به اماکن دیدنی و تفریحی پایتخت از جمله پارک آب و آتش، پل طبیعت و مراکز خرید و سفارتخانه بلغارستان و استرالیا اشاره نمود. هتل آپارتمان وزرا با معماری و امکانات خاص و مدرن با کادری مجرب و آموزش دیده فرصت میزبانی از شما را غنیمت شمرده و اقامتی به یادماندنی را برایتان آرزومند است. جالب است بدانید که هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان می‌باشد.

امکانات هتل اپارتمان وزرا

فاصله هتل آپارتمان وزرا تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا ترمینال مسافربری بیهقی تهران: 5 دقیقه با با ماشین
فاصله تا برج میلاد تهران: 16 دقیقه با با ماشین
فاصله تا میدان انقلاب تهران: 18 دقیقه با با ماشین
فاصله تا نمایشگاه بین المللی تهران: 21 دقیقه با با ماشین
فاصله تا کاخ گلستان : 21 دقیقه با با ماشین
فاصله تا میدان آزادی تهران: 23 دقیقه با با ماشین
فاصله تا ایستگاه راه آهن تهران: 25 دقیقه با با ماشین
فاصله تا فرودگاه مهرآباد: 26 دقیقه با با ماشین
فاصله تا باغ پرندگان کرج: 53 دقیقه با با ماشین
فاصله تا پیست اسکی شمشک: 80 دقیقه با با ماشین

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم