لوگو رنوس

هتل آپارتمان وستا تنکابن

هتل آپارتمان وستا

هتل آپارتمان وستا یکی از هتل آپارتمان‌های نزدیک به تنکابن است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل آپارتمان وستا تنکابن و امکانات این هتل آپارتمان صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل آپارتمان وستا

هتل وستا یکی از هتل آپارتمان‌هایی است که در 13 کیلومتری مرکز شهر تنکابن در روستای نعمت آباد، یکی از توریستی‌ترین و زیباترین روستاهای ایران واقع شده است. این موقعیت مکانی مزیت ویژه ای به هتل وستا داده است، به این صورت که در عین نزدیکی به شهر و جاذبه‌های اطراف فاصله مناسبی هم از آن‌ها دارد و در نتیجه مهمانان اقامت آرام و به دور از هیاهویی را تجربه می‌کنند. این هتل آپارتمان، اولین ویلا هتل در ایران است. این هتل آپارتمان سعی دارد بهترین امکانات و تجهیزات هتل را به مهمانان حود ارائه می‌کند.

اتاق‌های هتل آپارتمان وستا

هتل وستا در دو طبقه واقع شده است و دارای 21 باب ویلا و سوئیت می‌باشد. همه اتاق‌ها و واحدهای اقامتی این هتل 3 ستاره خدمات روم سرویس و صبحانه را دریافت خواهند کرد. همچنین تنها صبحانه سرد به صورت رایگان ارائه می‌شود. سرویس بهداشتی اتاق‌ها فرنگی و سرویس حمام و اتاق‌ها دارای وان و دوش است. لوازم بهداشتی مانند صابون، شامپو، مسواک، شانه و خمیردندان هتلی در تمامی اتاق‌ها قرار گرفته است. همه واحدهای اقامتی هتل وستا مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای تلویزیون ال ای دی با شبکه پخش فیلم هستند.
برخی از واحدها بالکن و آشپزخانه با وسایل پخت و پز و ظروف پذیرایی دارند‌. یخچال، چای ساز، آباژور، مینی بار با هزینه و مبلمان از دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها هستند. مهمانان در تمامی واحدهای اقامتی هتل امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان و نامحدود هتل را خواهند داشت. اتاق‌های هتل وستا فاقد امکاناتی مانند صندوق امانات، پاورسوئیچ، میز تحریر و سرویس ایرانی می‌باشد.

اتاق هتل وستا

امکانات هتل وستا تنکابن

هتل نه تنها در محیطی سرسبز و خوش آب و هوای قرار دارد بلکه خودش هم دارای فضای سبز اختصاصی است. مهمانانی که به دنبال بازدید از جاذبه‌ها هستند می‌توانند از خدمات تهیه بلیط و خدمات تور هتل استفاده کرده و بدون ایستادن در صف‌های طولانی جاذبه‌ها بلیط ورودی آن‌ها را در دست داشته باشند. از ویژگی های خوب هتل استخر روباز و چهار فصل آن است که دو سانس مجزا برای خانم ها و آقایان دارد.
مهمانان ورزشکاری که حتی در سفر هم به دنبال ورزش و سلامتی هستند می‌توانند در سالن ورزشی مجهز هتل برنامه ورزشی خود را دنبال و کالری بسوزاند و یا در سالن بیلیارد هنرهای بیلیارد بازی خود را به نمایش بگذارند. هتل وستا برای سرگرمی و تفریح کودکان اتاق بازی مخصوص آن ها ایجاد کرده تا این نور چشمان در کنار بزرگسالان از سفر و اقامت خود در این هتل لذت ببرند. از دیگر خدمات و امکانات این هتل می‌توان به کافی شاپ، ترانسفر رفت و برگشت، پارکینگ، پذیرش 24 ساعته و خدمات تشریفات ویژه اشاره کرد.

فاصله هتل وستا تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا باغ خوشنویس: 11.5 کیلومتر
فاصله هتل تا آبشار کوهسار: 16.5 کیلومتر
فاصله هتل تا آبشار سوتراش: 29.3 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم