لوگو رنوس

هتل آپارتمان چهل پنجره اصفهان

هتل آپارتمان چهل پنجره

هتل آپارتمان چهل پنجره یکی از هتل‌های 4 ستاره شهر اصفهان می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل آپارتمان چهل پنجره اصفهان و امکانات این هتل 4 ستاره صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

هتل آپارتمان چهل پنجره

تاریخچه هتل آپارتمان چهل پنجره

هتل آپارتمان چهل پنجره هتلی 4 ستاره در شهر اصفهان است که در سال 1379 افتتاح شده است. این هتل نام خود را از ترانه فولکلور شیرازی گرفته که رویای زنی را توصیف می‌کند که آرزوی ساخت حمامی با چهل ستون و چهل پنجره دارد تا شاه بتواند دقایقی را در این حمام استراحت کرد و آسوده باشد. این هتل در ضلع جنوبی ساحل زاینده‌رود و بوستان سعدی، بین پل مارنون و پل فلزی، واقع شده است. این هتل آپارتمان با ارائه بهترین تجهیزات هتلی در اصفهان سعی دارد بیشترین میزبان و مهمان را به خود جذب نماید.

اتاق‌های هتل آپارتمان چهل پنجره

هتل آپارتمان چهل پنجره در 4 طبقه بنا شده است و دارای 28 واحد اتاق و سوئیت مجهز می‌باشد. اتاق‌های دو تخته کوچک و بزرگ، سوئیت رویال دو تخته، سوئیت مدیر عاملی دو تخته، سوئیت دو خوابه کوچک و بزرگ و سوئیت سه خوابه شش تخته اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل 4 ستاره چهل پنجره اصفهان را تشکیل می‌دهند. تمامی واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای سیستم سرمایش و گرمایش هستند. صندوق امانات نیز در داخل اتاق‌ها قرار گرفته تا مهمانان اشیاء ارزشمند و گرانبهای خود را در صندوق امانات دیجیتالی هتل گذاشته و با خیال راحت به گشت و گذار در شهر و بازدید از جاذبه‌ها بپردازند. کمد لباس، یخچال، مبلمان، تلویزیون، میز تحریر، چای ساز و تلفن برخی دیگر از امکاناتی هستند که در داخل اتاق‌های هتل چهل پنجره اصفهان قرار داده شده اند. سرویس بهداشتی داخل اتاق‌های هتل چهل پنجره اصفهان از نوع فرهنگی بوده و حمام داخل اتاق‌ها مجهز به لوازم بهداشتی مانند حوله، دمپایی یکبار مصرف حوله‌ای و ست کامل شامپو و خمیر دندان هتلی است. همچنین بهتر است بدانید در برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل چهل پنجره وان و جکوزی نیز قرار گرفته است.

اتاق هتل آپارتمان چهل پنجره

امکانات هتل آپارتمان چهل پنجره

هتل چهل پنجره اصفهان فاقد برخی امکانات مانند پارکینگ و استخر است رستوران هتل نیز در دست بازسازی بوده و در حال حاضر از ارائه خدمات معذور است. اما امکانات و خدمات دیگری در هتل جلفا پنجره اصفهان ارائه می‌شود که مهمان را بی نیاز از دیگر خدمات و امکانات شهری می کند. برخی از این خدمات و امکانات عبارتند از: : آژانس مسافرتی صرافی خدمات باربری تاکسی سرویس خدمات برای معلولین خدمات تهیه بلیط کرایه اتومبیل بدون راننده خدمات لاندری و خشکشویی اتاق چمدان خدمات بیدار باش خدمات خانه داری و خدمات CIP یا تشریفات ویژه است. هتل چهل پنجره اصفهان هتلی 4 طبقه است اما مهمانان برای رفت و آمد بین طبقات از پله استفاده نخواهند کرد و برای آسایش و راحتی مهمانان در تمامی طبقات آسانسور تعبیه شده است.

فاصله هتل اپارتمان چهل پنجره تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا پل مارنان: 1 کیلومتر
فاصله هتل تا کوچه پاچنار: 1.5 کیلومتر
فاصله هتل تا محله جلفا: 1.7 کیلومتر
فاصله هتل تا کلیسای وانک: 1.7 کیلومتر
فاصله هتل تا سی و سه پل: 2.2 کیلومتر
فاصله هتل تا پل خواجو: 3.9 کیلومتر
فاصله هتل تا ترمینال مسافربری زاینده رود: 3.1 کیلومتر
فاصله هتل تا برج کبوتر خانه: 5.1 کیلومتر
فاصله هتل تا باغ گلها: 5.4 کیلومتر
فاصله هتل تا منار جنبان: 7.9 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم