لوگو رنوس

هتل ارم قشم

هتل ارم قشم

هتل ارم هتلی 4 ستاره در جزیره قشم می‌باشد. در این مطلب می‌خواهیم درباره هتل ارم قشم و امکانات این هتل 4 ستاره صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل ارم

هتل ارم قشم هتلی 4 ستاره است که در سال 1395 در بلوار آزادگان جزیره قشم افتتاح شده است.  هتل ارم با مساحت 10000 متر مربع و زیربنای حدود 8000 متر مربع یکی از سازه‌های اصیل ایرانی به شمار می‌رود که توسط معماران به سبک معماری ایرانی طراحی شده است. با اقامت در این هتل می‌توانید از بهترین تجهیزات هتلی در قشم استفاده کنید.

اتاق‌های هتل ارم

هتل ارم قشم در ساختمانی 5 طبقه بنا شده است و دارای 98 باب اتاق و سوئیت مجهز به تمامی امکانات یک هتل چهار ستاره می‌باشد. تمام این واحدهای اقامتی این هتل 4 ستاره به 4 کلاس متفاوت طبقه بندی شده اند. اتاق‌هایی که می‌توان در چشم‌اندازهای زیبای دریای نیلگون غرق شد، در کلاس «ویو دریا» دسته‌بندی شده‌اند و بقیه اتاق‌ها در کلاس‌های A ، B و C که اتاق‌ها و سوئیت‌های کلاس B و C در لابی 1 و 2 واقع هستند. کلیه این واحدهای اقامتی دارای امکاناتی نظیر: تلویزیون، تلفن، میز آرایشی، یخچال، حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی، چای ساز، صندوق امانت، مینی بار، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و همچنین لوازم بهداشتی هستند ولی متاسفانه نبود بالکن چهره دلگیری به اتاق‌ها داده است.

اتاق هتل ارم

امکانات هتل ارم

از امکانات موجود در این هتل می‌توان به این موارد اشاره نمود: سالن کنفرانس، پارکینگ، خدمات تهیه بلیط، لاندری، فتو کپی، خدمات تور، تاکسی سرویس، نمازخانه، فضای سبز، اتاق ماساژ، دستگاه ATM بانک سامان، کافی شاپ، کانال‌های مجاز ماهواره‌ای و کانتر گردشگری و صنایع دستی. از دیگر خدمات موجود در این هتل نیز شامل: سالن بازی‌های کامپیوتری، باشگاه ورزشی و سالن مجهز بدن‌سازی، آلاچیق‌های دنج، زمین تنیس و سالن بیلیارد با امکانات پیشرفته در داخل هتل می‌باشد. در کنار این امکانات، هتل ارم قشم با ارائه رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مدرن و باکیفیت، غذاهای خوش‌طعم و نوشیدنی‌های اصیل ایرانی را به نمایش می‌گذارد. همچنین لازم به ذکر است که در لابی هتل ارم مبلمانی وجود دارد که طوری چیده شده است که مهمانان برای استراحت و همچنین هنگام انتظار خود را چند لحظه ای در این مبلمان بنشینند و ظرفیت 70 نفر مهمان و میزبان را دارد.

بیلیارد هتل ارم قشم

 

رستوران هتل ارم

رستوران‌های هتل ارم قشم با ارائه منوی غذایی ایرانی با آیتم‌های جنوبی و خلاقانه، سفری دل‌انگیز را برای شما رقم خواهند زند. مهمان این فرصت را دارند تا هم از خدمات صبحانه در اتاق استفاده نمایند و هم با مراجعه سالن صبحانه واقع در طبقه همکف هتل، از خدمات بوفه صبحانه بهره‌مند شوند. در رستوران هتل ارم قشم می‌توانید تا در کنار صرف غذاهای خوش‌طعم و لذیذ از چشم انداز زیبای دریا نیز بهره‌مند شوید یا برای صرف چای و قهوه‌های تازم دم و نوشیدنی‌های مبتکرانه به کافی‌شاپ محبوب هتل ارم قشم سر بزنید. همچنین، با وجود آیتم‌های متنوع و رنگارنگ موجود در منوی غذای رستوران، مهمانان قادر هستند تا برای صرف وعده‌های غذایی به رستوران‌های محبوب اطراف هتل، از جمله رستوران مادر بزرگ یا کبابی یوسف مراجعه نمایند.

فاصله هتل ارم تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا بازار سنتی قدیم قشم: 1.2 کیلومتر
فاصله هتل تا غار نمکدان: 2.4 کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه پرتغالی‌ها: 3.4 کیلومتر
فاصله هتل تا بازار بزرگ بین‌المللی ستاره: 4.2 کیلومتر
فاصله هتل تا پارک زیتون: 5.3 کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: 5.4 کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری خلیج فارس: 5.4 کیلومتر
فاصله هتل تا غارهای خوربس: 15 کیلومتر

 

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم