لوگو رنوس

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر

هتل الغدیر یکی از هتل های 4 ستاره شهر مشهد می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل الغدیر مشهد و امکانات هتل الغدیر صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل الغدیر

هتل الغدیر در سال 1388 در شهر زیارتی و سیاحتی مشهد افتتاح شده است. همچنین این هتل در سال 1394 به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات بازسازی شده است. . این هتل دارای موقعیت مکانی بسیار عالی و دسترسی آسان به مکان های سیاحتی می‌باشد. هتل الغدیر با بهره گیری از بهترین امکانات و تجهیزات هتلی در مشهد سعی دارد بهترین هتل 4 ستاره در میان هتل‌های هم رده خود باشد.

اتاق‌های هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر در 10 طبقه واقع شده است و دارای 300 واحد اقامتی می‌باشد. همچنین ظرفیت این واحدهای اقامتی 750 نفر است. این واحدهای اقامتی دارای اتاق های دوتخته، سه تخته، چهارتخته، کانکت می‌باشد. اتاق‌های دو تخته هتل الغدیر مشهد برای مهمانانی که دونفر هستند مناسب است. اتاق‌های سه تخته هتل الغدیر دارای یک تخت دونفره و یک تخت سینگل می‌باشد و برای مهمانانی که سه نفر هستد طراحی شده است. اتاق‌های چهارتخته هتل الغدیر دارای یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره می‌باشد که برای میهانانی که 4 نفر هستند طراحی شده است. واحدهای اقامتی این هتل دارای امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، صندوق امانات، تهویه مطبوع، چای ساز، حمام، مبلمان، میز، لوازم بهداشتی،ملزومات بهداشتی نظیر صابون و شامپو هتلی و… می‌باشد.

اتاق هتل تالغدیر

امکانات هتل الغدیر

هتل الغدیر دارای امکانات نظیر اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، نمازخانه، خشکشویی، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، آسانسور، استخر، سونا و جکوزی، کافی نت، تاکسی سرویس، کافی شاپ، رستوران (با گنجایش 200 نفر)، بازارچه الغدیر می‌باشد. خدمات تهیه بلیط، لاندری، کافی نت، خدمات تور، صرافی و پذیرش 24 ساعته از دیگر امکانات و خدمات این هتل به شمار میروند. هتل الغدیر مشهد برای صرف غذا رستورانی بزرگ و مجهز را طراحی نموده است که با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با منو بوفه سلف سرویس آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد. مهمانان مقیم در هتل می‌توانند با هر سلیقه و یا ذائقه ای که دارند غذای مورد علاقه خود را در داخل هتل صرف نمایند.

فاصله هتل الغدیر تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا باغ نادری: 0.3 کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر رضوی: 1 کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی مشهد: 1.1 کیلومتر
فاصله تا گنبد خشتی: 1.5 کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: 1.9 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم