لوگو رنوس

هتل الماس عباس آباد

هتل الماس عباس آباد

هتل الماس عباس آباد یکی از هتل‌های 3 ستاره این شهر می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل الماس عباس آباد و امکانات این هتل 3 ستاره صحبت کنیم. پس در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

معرفی هتل الماس

الماس عباس آباد از هتل‌های میان رده استان مازندران است که در حد فاصل عباس آباد و نشتارود قرار گرفته و حدود 11 کیلومتر با متل قو فاصله دارد. هتل الماس در سال 1391 افتتاح شده است. هتل الماس به دلیل موقعیت مکانی، محلی مناسب برای اقامت آن دسته از مهمانانی است که قصد بازدید از دریاچه ولشت و روستای دیدنی و تاریخی کندلوس و روستاهای ییلاقی و همچنین منطقه کلاردشت و جاده عباس آباد را دارند. هتل الماس سعی دارد با ارائه بهترین تجهیزات هتلی جزو بهترین هتل‌های 3 ستاره این شهر باشد.

اتاق‌های هتل الماس

هتل الماس عباس آباد در 4 طبقه بنا شده است و دارای 34 باب اتاق و سوئیت می‌باشد. همچنین هتل الماس برای کسانی که برای ماه عسلشان این هتل را برای اقامت خود برگزیدند، اتاق مخصوص ماه عسل برایشان در نظر گرفته است. بقیه واحدها به صورت سوئیت های یک خوابه و دو خوابه ارائه می‌شوند که برخی از آن‌ها رو به دریا هستند، به طوری که نسیم دریا به خوش خواب‌های اتاقتان راه پیدا می‌کند. واحدهای بالکن دار طبقه بالا نیز گزینه مناسبی برای عاشقان دریا هستند. اتاق‌ها به غیر از تخت، کاناپه‌های تخت شو هم دارند و کمد و تلویزیون از امکاناتی است که در همه آن‌ها گنجانده شده است.

اتاق هتل الماس عباس آبااد

امکانات هتل الماس

از امکانات عمومی این هتل می‌توان به پارکینگ آن اشاره کرد که به صورت مسقف و غیر مسقف در محوطه هتل قرار دارد و تا 40 خودرو ظرفیت دارد. روزنامه هم به صورت روزانه در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و باید گفت که اتاق‌های هتل الماس اینترنت ندارند و برای استفاده از اینترنت باید کمی در لابی هتل وقت بگذرانید. در این هتل هزینه ای برای اقامت کودکان زیر 7 سال دریافت نمی‌شود. برای سرگرمی در هتل الماس عباس آباد می‌توانید به سالن بیلیارد آن بروید. حمام ترکی و ماساژ نیز برای تجدید قوای مهمانان و خستگی در کردن آن‌ها در ساختمان هتل وجود دارند. سالن چندمنظوره این هتل نه تنها برای همایش‌ها و جلسات بلکه برای مراسم‌های مختلف نیز قابل رزرو است. از این‌ها گذشته، پرسنل هتل مهمانان را در امور تهیه بلیط، فکس، فتوکپی و لاندری راهنمایی می‌کنند.

رستوران هتل الماس

هتل الماس عباس آباد دارای یک سالن غذاخوری، یک رستوران و کافی شاپ است. سالن صبحانه خوری آن فضای نسبتا بزرگی دارد و در طبقه همکف واقع شده است، سرو صبحانه تا ساعت 10 صبح انجام می‌شود. برای وعده‌های دیگر باید به رستوران هتل که در محوطه قرار دارد،‌ بروید یا از خدمات روم سرویس استفاده کنید. این رستوران با ظرفیت 150 نفر از مهمانانش پذیرایی می‌کند. کافی شاپ هتل نیز در محوطه واقع شده و از صبح تا ساعت 23 دایر است.

فاصله هتل الماس تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا ساحل گیلماز:‌ 1 کیلومتر
فاصله تا استراحتگاه ساحلی لمکده:‌ 2.2 کیلومتر
فاصله تا پلاژ ساحلی عباس آباد: 3.9 کیلومتر
فاصله تا متل قو: 11 کیلومتر

ممنون که در ادامه این مطلب با ما همراه بودید. امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم