لوگو رنوس

هتل الماس نوین مشهد

هتل الماس نوین مشهد

هتل الماس نوین هتلی چهار ستاره و تازه تاسیس در شهر زیارتی مشهد است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل الماس نوین مشهد و امکانات این هتل 4 ستاره و هر آنچه لازم است درباره هتل الماس نوین بدانیم، صحبت کنیم.

معرفی هتل الماس نوین

هتل الماس نوین مشهد در سال 1396 افتتاح شده است. هتل الماس نوین در مجاورت حرم مطهر امام رضا واقع شده است. هتل الماس جزو هتل‌هایی است که در خیابان امام رضا و در فاصله یک کیلومتری با حرم امام رضا واقع شده است. این هتل که یکی از بزرگترین هتل‌های مشهد است، با ارائه بهترین تجهیزات هتلی در مشهد به مهمانان خود، سعی در جلب رضایت بیشتر مسافران و مهمانان دارد.

اتاق‌های هتل الماس

هتل الماس نوین در 15 طبقه بنا شده است و دارای 123 باب اتاق و سوئیت مجهز به تمامی امکانات می‌باشد. این 123 واحد اقامتی شامل: 14 اتاق دبل، 70 اتاق تریپل(سه تخته)، 9 اتاق توئین، 9 آپارتمان یکخوابه، 3 اتاق امپریال، 2 اتاق کانکت 5 نفره، 1 سوئیت گاردن و 16 اتاق چهارتخته می‌شود. تمامی این اتاق‌ها امکانات و خدمات عالی را در خود ایجاد کرده اند که جای هیچگونه نگرانی برای مهمانان باقی نخواهد گذاشت. از امکانات این اتاق‌ها به این موارد می‌توان اشاره نمود: مبلمان شیک، چای‌ساز، یخچال، تلویزیون، آباژور، کمد لباس، رخت‌آویز، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی مجهز به لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی. همچنین سیستم اعلام و اطفاء حریق، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم تهویه مطبوع نیز در تمامی اتاق‌ها تعبیه‌شده‌اند. لازم به ذکر است که اینترنت پرسرعت وای فای در تمامی نقاط هتل الماس نوین مشهد قابل‌دسترس است.

اتاق هتل الماس نوین

امکانات هتل الماس نوین

هر امکاناتی در هتل لوکس انتظار می‌رود، در هتل الماس نوین وجود دارد. از بالکن اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از حرم مطهر امام رضا را تماشا کنید. فروشگاه برای خرید سوغاتی در لابی این هتل دایر شده است، پارکینگ هتل نیز رایگان بوده و با ظرفیت 40 خودرو در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. علاوه بر این‌ها، سایر امکانات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از نمازخانه، آسانسور، آتلیه، صندوق امانات، کافی‌نت، اتاق چمدان. علاوه بر امکانات فوق، هتل الماس نوین مشهد خدمات مختلفی نظیر خدمات تشریفات ویژه، ترانسفر رفت‌وبرگشت، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، تاکسی‌سرویس، خدمات باربری، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، روم سرویس، خدمات خشک‌شویی را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. ناگفته نماند که امکانات رفاهی مناسبی برای اقامت معلولین در نظر گرفته‌شده است. مجموعه آبی مجهز در این هتل وجود دارد و مسافران می‌توانند در هنگام اقامت از این مجموعه بهره‌مند شوند. مهمانان در طول اقامت خود در این هتل می‌توانند از خدماتی نظیر سونای بخار، سونای، جکوزی، حمام ترکی، خدمات اسپا و ماساژ در مجموعه آبی هتل الماس نوین مشهد بهره‌مند شوند. این‌ها از امکانات ویژه هتل الماس نوین به شمار می‌روند که در میان هتل‌های مشهد جزو اولین‌ها شناخته‌شده است.

رستوران هتل الماس نوین

رستوران موجود در هتل الماس نوین مشهد با ظرفیت 100 نفر انواع غذاهای باکیفیت ایرانی و محلی را سرو می‌کند، همچنین کافی‌شاپ برای سرو انواع دسرها و نوشیدنی خدمت مهمانان عزیز خدمات ارائه می‌کند. همچنین رستورانی در بام این هتل دایر شده است، به‌طوری‌که در رستوران سنتی بام هتل الماس نوین مشهد می‌توانید در هنگام صرف غذا به تماشای فضای دل‌نشین و زیبایی از حرم مطهر بپردازید. رستوران موجود در این هتل با ظرفیت 100 نفر انواع غذاهای باکیفیت ایرانی و محلی را سرو می‌کند.

رستوران هتل الماس نوین

فاصله هتل الماس نوین تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا پارک میرزا کوچک خان: 890 متر
فاصله هتل تا موزه آستان قدس رضوی: 1.5 کیلومتر
فاصله هتل تا موزه نجوم و ساعت: 1.5 کیلومتر
فاصله هتل تا موزه مردم‌شناسی: 1.5 کیلومتر
فاصله هتل تا موزه نادری: 3.6 کیلومتر
فاصله هتل تا پارک کوهسنگی: 4.1 کیلومتر
فاصله هتل تا آرامگاه خواجه ربیع: 9.2 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم