لوگو رنوس

هتل الیزه شیراز

هتل الیزه شیراز

هتل الیزه یکی از هتل‌های 4 ستاره شهر تاریخی شیراز می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل الیزه شیراز و امکانات موجود در این هتل صحبت کنیم.

معرفی هتل الیزه

هتل 4 ستاره الیزه در سال 1393 افتتاح گردیده است. هتل الیزه یکی از هتل‌های مجلل شیراز به حساب می‌آید که در منطقه معالی آباد شیراز قرار گرفته است. هتل الیزه شیراز گواهینامه برترین هتل 4 ستاره را دریافت کرده است. این هتل با ارائه بهترین تجهیزات هتلی شیراز سعی دارد بیشترین میزبان و مهمان را به خود جذب کند.

اتاق‌های هتل الیزه

هتل الیزه شیراز در ساختمانی 7 طبقه بنا شده است و دارای 68 باب اتاق و سوئیت می‌باشد. واحدهای اقامتی این هتل 4 ستاره شامل شامل اتاق‌های 1 تخته، 2 تخته توئین، 2 تخته کوئین، سوئیت جونیور،سوئیت رویال و اتاق‌های کانکت می‌شود. این اتاق‌ها با زیبا ترین وسایل چیده و طراحی شده اند تا مهمانان در زمان اقامت نهایت آرامش را دریافت کنند. از امکانات اتاق‌‌های هتل الیزه شامل: سیستم تهویه مطبوع، حمام، سرویس بهداشتی، تلفن، مبلمان های زیبا متناسب با رنگ پرده. همچنین این هتل تاکید خاصی بر روی نظافت و تمیزی اتاق‌ها دارد از این رو تمامی اتاق‌ها روزانه توسط کادری حرفه ای نظافت شده و تمامی ملحفه هتلی‌ها و حوله‌ها دربخش لاندری شست و شو و استریل می گردد.

اتاق هتل الیزه

امکانات هتل الیزه

در تمامی اتاق‌های هتل الیزه و همچنین فضای لابی نیز امکان دسترسی رایگان به اینترنت وای فای وجود دارد. یکی از مهم‌ترین مزایایی که ساکنین هتل الیز از آن برخوردارند، نزدیکی به مراکز تجاری و مکان‌های دیدنی است. علاوه بر این، نزدیکی به ایستگاه مترو نیز سبب شده است دسترسی ساکنین هتل به نقاط مختلف شهر به سادگی امکان پذیر باشد. پذیرش هتل الیزه شیراز به صورت شبانه روزی، آماده خدمت رسانی به مسافران است. افراد می‌توانند با هماهنگی این بخش از ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی نیز بهره مند شوند. علاوه بر ترانسفر، افراد می‌توانند برای سهولت رفت و آمد در شهر، از خدمات تاکسی سرویس و یا کرایه اتومبیل نیز استفاده نمایند. همچنین لابی لانژ هتل الیزه شیراز بهترین مکان هتل است که می‌توانید ساعاتی آرام و بدون دغدغه را سپری کنید. همچنین لازم به ذکر است که این هتل دارای پارکینگی می‌باشد که دیگر نگران جای پارک ماشین خود نباشید. سونا، استخر، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و … از دیگر اجزای مجموعه آبی هتل هستند.

امکانات هتل الیزه

رستوران هتل الیزه

یکی از نقاط قوت هتل الیزه شیراز، رستوران مارلین است که با منوی غذاهای خوش طعم و متنوع از جمله؛ ایرانی، گیاهی، و فست و فود از مهمانان پذیرایی می‌کند. بوفه صبحانه هتل الیزه شیراز بسیار متنوع بوده که بوی نان داغ و املت پنیر و قارچ شما را از خود بی‌خود می کند. سرو غذا در رستوران این هتل شیراز بوفه سلف سرویس می باشد.

فاصله هتل الیزه تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا ایستگاه راه آهن: 15 کیلومتر و 114 متر
فاصله تا نقش رجب: 14 کیلومتر و 546 متر
فاصله تا کاخ پاسارگاد: 139 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم