لوگو رنوس

هتل برج سفید تهران

هتل برج سفید تهران

هتل 4 ستاره برج سفید یکی از مجلل ترین و معروف ترین هتل‎‌های تهران می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل برج سفید تهران و امکانات این هتل 4 ستاره صحبت کنیم.

معرفی هتل برج سفید

هتل 4 ستاره برج سفید تهران در خیابان پاسداران و محله دروس واقع شده است. این هتل چهار ستاره در سال 1374 افتتاح شده است و در سال 1396 برای بهبود کیفیت خدمات خود مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل برج سفید با ارائه بهترین تجهیزات هتلی در تهران سعی دارد مهمانان و میزبانان زیادی را به خود جذب کند. همچنین برج سفید، تنها برجی در ایران است که برخی از طبقات آن به هتل اختصاص داده شده است. و البته هتل برج سفید تنها برج در جهان است که چهار طرف آن با ابزار دستی در ارتفاع با طرح رومی کار شده است.

اتاق‌های هتل برج سفید

هتل برج سفید در 22 طبقه بنا شده است و دارای 15 باب واحد اقامتی می‌باشد. این واحدهای اقامتی به سوئیت‌های 2 تخته جونیور، 3 تخته سینیور و رویال تقسیم می‌شوند. از جمله امکانات رفاهی که در تمام اتاق‌ها تعبیه شده است می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی مجزا اشاره کرد. دسترسی رایگان به اینترنت وای فای نیز در تمامی اتاق‌ها و همچنین لابی هتل برج سفید برای مسافران امکان پذیر است. در تمام سوئیت‌ها بهترین و لوکس‌ترین امکانات و تجهیزات قرار داده شده است و به جز سوئیت جونیور باقی واحدها دارای فضای خواب و نشیمن مجزا هستند. سوئیت VIP دارای آشپزخانه بدون امکان پخت و پز نیز هست.

اتاق هتل برج سفید

امکانات هتل برج سفید

از جمله امکانات رفاهی هتل برج سفید تهران می‌توان به رستوران‌ها و کافی‌شاپ مجلل و مشهور هتل اشاره کرد.  طبقات دیگر این برج شامل پنج طبقه پارکینگ، دو طبقه فروشگاه و 9 طبقه واحدهای اداری می‌باشد. همچنین هتل برج سفید علاوه بر رستوران گردان دارای کافی شاپ، سالن همایش و اتاق جلسه، کافی نت، تاکسی سرویس، روم سرویس، صندوق امانات، فروشگاه‌های متعدد و بانک می‌باشد. از دیگر امکانات هتل برج سفید به لاندری، خشکشویی، آسانسور، خودپرداز، بانک، انواع رستوران، کافه، تالار پذیرایی، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، آرایشگاه مردانه، اینترنت بی‌سیم رایگان، آژانس مسافرتی اشاره کرد.

رستوران‌های هتل برج سفید

رستوران گردان هتل برج سفید تهران واقع در طبقه 15 برج با 100 نفر ظرفیت انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و بین‌المللی را در فضایی لوکس و چشم‌اندازی بی‌نظیر برای مهمانان سرو می‌کند. در طبقه 14 هتل برج سفید تهران هم می‌توانید مهمان رستوران ایتالیایی جذاب و خاص این هتل باشید. تنوع غذاهای این هتل بسیار بالا بوده که می‌توان به: غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی، دریایی، گیاهی و فست فود اشاره کرد. منوی رستوران برج سفید تهران دست شما را برای انتخاب غذاها باز می‌گذارد تا باب میل و سلیقه خود، غذا سفارش دهید.

رستوران هتل برج سفید

فاصله هتل برج سفید تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا نمایشگاه بین المللی تهران: 11 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا فرودگاه امام خمینی تهران: 44 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا فرودگاه مهر آباد تهران: 21 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن تهران: 24 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا میدان آزادی: 18 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا بازار بزرگ تهران: 22 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا موزه ملی ایران : 21 دقیقه با ماشین

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم