لوگو رنوس

هتل تالار شیراز

هتل تالار شیراز

هتل تالار یکی از هتل‌های سه ستاره شهر تاریخی شیراز است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل تالار شیراز و امکانات این هتل سه ستاره صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل تالار

هتل تالار در سال 1370 در شهر زیبای شیراز افتتاح شده است. هتل تالار برای بالا بردن سطح کیفیت خدمات خود در سال 1397 بازسازی شده است. موقعیت مکانی هتل تالار و دسترسی مناسب به جاذبه های دیدنی در کنار برخورداری از پرسنل حرفه ای و قیمت مناسب نسبت به امکانات از عواملی هستند که این هتل را در شمار هتل‌های محبوب شیراز قرار می‌‌دهند.

اتاق‌های هتل تالار شیراز

هتل تالار شیراز در سه طبقه واقع شده است و دارای 60 واحد اقامتی مجهز می‌باشد. از جمله امکانات موجود در اتاق‌های هتل تالار شیراز عبارتند از: IPTV، یخچال، مینی بار با هزینه، اینترنت وای فای رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی و تهویه مطبوع، حمام و لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مانند خمیر دندان هتلی و… دسترسی داشته باشید. علاوه بر اینها میزتحریر، تلفن، روم سرویس و صندوق امانات هم در اختیار شما قرار گرفته است. همچنین لازم به ذکر است که خدمات خانه داری و روم سرویس نیز به تمامی واحدها نیز ارائه می‌گردد. ساعت تحویل اتاق در هتل تالار شیراز ساعت 14 و زمان تخلیه اتاق ساعت 12 ظهر است. مهمانان موظف‌اند سر وقت معین اتاق‌هایشان تحویل داده و یا تخلیه کنند. در غیر این صورت مجبور به پرداخت هزینه یک روز اضافی خواهند بود. اقامت کودکان زیر 3 سال در هتل تالار شیراز رایگان بوده، برای کودکان 3 تا 6 سال هزینه نیم بها دریافت شده و برای کودکان بالای 6 سال هزینه کامل یک نفر محاسبه می‌گردد.

اتاق هتل تالار

امکانات هتل تالار

هتل تالار شیراز دارای امکانات و خدمات رایگانی نظیر: اینترنت وای فای رایگان در لابی و اتاق‌ها و پارکینگ غیرمسقف رایگان با ظرفیت 10 خودرو واقع در جنب ساختمان هتل می‌باشد. در هتل تالار شیراز یک رستوران با ظرفیت 80 نفر در طبقه همکف و یک کافی شاپ وجود دارد. مهمانان می‌توانند برای صرف وعده‌های صبحانه (از ساعت 7 الی 10)، ناهار (از ساعت 12 الی 16) و شام (از ساعت 19 الی23) به رستوران هتل مراجعه کرده و از غذاهای خوشمزه‌ای که سرآشپز آماده کرده، میل نمایند. در کافی شاپ هتل نیز انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه از ساعت 10 صبح الی 22 برای مهمانان آماده و سرو می‌شوند. لابی کوچک هتل با ظرفیت 30 نفر برای راحتی و استراحت مهمانان امکاناتی از قبیل تلویزیون، میز، مبل، اینترنت، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، خود پرداز، تاکسی سرویس، تلفن، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در نظر گرفته است. کافی شاپ هتل با ارائه نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه و سالن همایش مجهز به خدمات صوتی و تصویری و ویدئوپروژکتور آماده پذیرایی و میزبانی جلسات، همایش‌ها و کنفرانس‌ها می‌باشند.

فاصله هتل تالار تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تالار شیراز تا ارگ کریمخانی: 825 متر
فاصله هتل تالار شیراز تا موزه پارس: 1.2 کیلومتر
فاصله هتل تالار شیراز تا بازار وکیل: 1.3 کیلومتر
فاصله هتل تالار شیراز تا مسجد وکیل: 1.5 کیلومتر
فاصله هتل تالار شیراز تا سرای مشیر: 1.6 کیلومتر
فاصله هتل تالار شیراز تا مدرسه خان: 2 کیلومتر
فاصله هتل تالار شیراز تا آرامگاه حافظ: 2.6 کیلومتر
فاصله هتل تالار شیراز تا باغ جهان نما: 2.7 کیلومتر
فاصله هتل تالار شیراز تا حرم مطهر شاهچراغ (ع): 2.2 کیلومتر
فاصله هتل تالار شیراز تا مسجد نصیرالملک: 2.3 کیلومتر
فاصله هتل تالار شیراز تا باغ ارم: 2.5 کیلومتر
فاصله هتل تالار شیراز تا خانه زینت‌الملک: 2.6 کیلومتر
فاصله هتل تالار شیراز تا باغ نارنجستان قوام: 2.7 کیلومتر

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم