لوگو رنوس

هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

هتل توس هتلی 4 ستاره در شهر زیارتی مشهد می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل توس مشهد و امکانات این هتل 4 ستاره صحبت می‌کنیم.

معرفی هتل توس

هتل توس هتلی 4 ستاره در خیابان شیرازی شهر زیارتی مشهد می‌باشد. هتل توس در سال 1388 با زیربنایی با مساحت 16000 مترمربع به بهره برداری رسید. این هتل در سال 1395 به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. هتل توس هم یکی از هتل‌های نزدیک به بارگاه امام رضا (ع) بوده و از این نظر مزیت برتری نسبت به دیگر هتل‌های شهر مشهد دارد. کارکنان و مدیریت هتل توس سعی دارند با ارائه بهترین تجهیزات هتلی در مشهد، بهترین اقامت را برای مهمانان و میزبانان فراهم کنند.

اتاق‌های هتل توس

هتل توس در 8 طبقه بنا شده است و دارای 84 واحد اقامتی مجهز به تمامی امکانات می‌باشد. تمام اتاق‌ها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌های دوبل و تویین هتل توس همگی مجهز به تلویزیون، حمام اختصاصی، آشپزخانه، دراور، یخچال، آباژور، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، مینی بار، مبلمان راحتی، صندوق امانات، رخت‌آویز، اینترنت محدود رایگان، کمد و سرویس بهداشتی فرنگی هستند. حمام‌ها در این اتاق‌ها و واحدهای اقامتی دارای دمپایی و لوازم بهداشتی می‌باشد.

اتاق هتل توس

امکانات هتل توس مشهد

هتل توس مشهد امکانات مختلفی از جمله: اتاق‌های لوکس، رستوران و کافی شاپ، مجموعه آبی و سالن بدنسازی را دارا می‌باشد. همچنین این هتل دارای امکاناتی نظیر استخر، سونا، جکوزی، تجهیزات بدن‌سازی و سونای خشک و بخار می‌باشد. برای بهره‌مندی از خدمات رفاهی دیگر مثل خدمات تور، سرویس تاکسی، صندوق امانات، لاندری، خدمات CIP (تشریفات ویژه) و خدمات تهیه بلیط از راهنمایی‌های کادر مجرب پذیرش بی‌نصیب نخواهید بود. دسترسی به اینترنت نه تنها در اتاق‌های هتل توس مشهد بلکه در لابی هتل نیز امکان‌پذیر است. همچنین لازم به ذکر است که اگر با خودروی شخصی به این هتل آمده اید، نگران جاپارک نباشید زیرا این هتل دارای پارکینگ اختصاصی نسبتا بزرگی است که مامن خودروهای نقلیه شما خواهند بود. همچنین سالن بدنسازی هتل نیز با دستگاه های بسیار پیشرفته ای تجهیز شده است.

رستوران هتل توس

هتل توس مشهد دارای یک رستوران در طبقه دوم می‌باشد. در رستوران هتل توس، متنوع ترین غذاهای ایرانی، دریایی، فست فودی و فرنگی نیز طبخ می‌شوند. رستوران این هتل، بسیار شیک بوده و ظرفیت صد و پنجاه نفر میهمان را دارد. هتل توس مشهد کافی شاپ دنج و راحتی دارد که برای گذراندن اوقاتی آرام، گزینه خوبی می‌تواند باشد. نوشیدنی‌هایی همچون: قهوه، کاپوچینو، اسپرسو و …. می تواند به خوبی خستگی را از بین ببرد. صرف بستنی‌های خوشمزه، آبمیوه های طبیعی و …. نیز، می‌تواند برای شما حس نشاط را به ارمغان بیاورد.

فاصله هتل توس تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا حرم ورودی خیابان شیرازی: 117 متر
فاصله هتل تا مسجد 72 تن: 548 متر
فاصله هتل تا مسجد گوهرشاد: 813 متر
فاصله هتل تا حرم ورودی باب الجواد: 872 متر
فاصله هتل تا بازار جنت: 1.3 کیلومتر
فاصله هتل تا گنبد خشتی: 1.3 کیلومتر
فاصله هتل تا پارک باغ ملی: 1.3 کیلومتر
فاصله هتلد تا بازار رضا: 1.7 کیلومتر
فاصله هتل تا حرم ورودی باب الرضا: 1.8 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم