لوگو رنوس

هتل جمیل قم

هتل جمیل قم

هتل جمیل هتلی 3 ستاره نوساز در شهر زیارتی قم می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل جمیل قم و امکانات هتل جمیل صحبت می‌کنیم. پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل جمیل

هتل بین المللی جمیل قم در سال 1395 افتتاح شده است. یکی از مزایای این هتل نزدیکی به حرم و خارج بودن از محدوده طرح ترافیک است. همچنین لازم به ذکر است که هتل جمیل یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره این شهر زیارتی است. هتل جمیل سعی دارد با ارائه بهترین امکانات و تجهیزات هتلی قم، مهمانان و گردشگران زیادی را به خود، نسبت به سایر هتل‌های هم رده خودش، جذب کند.

اتاق‌های هتل جمیل

هتل جمیل دارای ساختمانی 7 طبقه می‌باشد و در مجموع دارای 38 واحد اقامتی می‌باشد. همچنین این اتاق‌‌های این هتل دارای امکانات منحصربفرد خود هستند. امکانات اتاق‌های هتل جمیل شامل: یخچال، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش،  کمد لباس، تلفن، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی فرنگی، انواع لوازم بهداشتی نظیر: شامپو، صابون، مسواک و خمیر دندان هتلی و… می‌شوند. همچنین مهمانان در داخل اتاق‌های هتل جمیل قم امکان اتصال و دسترسی به اینترنت رایگان و نامحدود هتل را خواهند داشت.

اتاق هتل جمیل قم

امکانات هتل جمیل قم

از نقاط ضعف هتل جمیل قم می‌توان به نبود استخر و وضعیت پارکینگ آن اشاره کرد. این هتل هفت طبقه گرچه برای مهمانان خود پارکینگ اختصاصی و رایگان در نظر گرفته اما این پارکینگ ظرفیت بسیار محدود 4 خودرو را دارد و از این بابت ممکن است مهمانان را دچار زحمت فراوانی می‌کند. سرویس ویژه رفت و برگشت به حرم حضرت معصومه است که آسایش فراوانی را برای مهمانان و زائران به همراه داشته است. همچنین مهمانان در هتل جمیل به خدمات تور و خدمات تهیه بلیط دسترسی خواهند داشت و دیگر نیازی به خارج شدن از هتل برای دسترسی به این خدمات گردشگری را نخواهند داشت. مهمانان خارجی و یا داخلی که به دنبال تبدیل ارز باشند، کافیست به صرافی هتل مراجعه کرده و ارز مورد نظر خود را دریافت کنند. سایر خدمات و امکانات هتل جمیل عبارتند از آسانسور، خدمات باربری، خدمات خانه داری، خدمات لاندری، خدمات برای معلولین و چای خانه سنتی. پذیرش هتل جمیل قم به صورت 24 ساعت فعال بوده و آماده خدمات رسانی و راهنمایی مهمانان است.

امکانات هتل جمیل

رستوران هتل جمیل

هتل جمیل 2 رستوران دارد که یکی از آن‌ها به سرو انواع غذاهای بین المللی می‌پردازد و دیگری در پخت انواع غذاهای ایرانی تخصص دارد. وجود دو رستوران در هتل این امکان را به مهمانان داده تا باهر سلیقه و فرهنگی بتوانند غذای مورد علاقه و مطابق سلیقه خود را سفارش داده و میل کنند. بخش زیبای هتل جمیل قم به آن است که در پشت بام هتل قرار گرفته و مهمانان علاوه بر اینکه از آب و هوای خوب در این کافی شاپ استفاده خواهند کرد چشم انداز بسیار زیبایی از حرم نیز خواهند داشت.

فاصله هتل جمیل تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا مسجدجامع امام حسن عسگری (ع): 0.7 کیلومتر
فاصله هتل تا مدرسه فیضیه: 1 کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد جامع: 1 کیلومتر
فاصله هتل تا خیابان ۱۹ دی: 1 کیلومتر
فاصله هتل تا حرم حضرت معصومه: 1 کیلومتر
فاصله هتل تا بازار قم: 1.3 کیلومتر
فاصله هتل تا باغ گنبد سبز: 1.7 کیلومتر
فاصله هتل تا خیابان زنگارکی: 4.5 کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری عصر جدید: 5.7 کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد جمکران: 9 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم