لوگو رنوس

هتل جهانگردی شیراز

هتل جهانگردی شیراز

هتل جهانگردی شیراز هتلی 3 ستاره در شهر گردشگری شیراز می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل جهانگردی شیراز و امکانات این هتل 3 ستاره صحبت کنیم.

معرفی هتل جهانگردی

هتل جهانگردی شیراز یکی از هتل‌هایی است که زیر نظر شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی ایران مشغول به فعالیت است. هتل جهانگردی شیراز یکی از قدیمی ترین مراکز جهانگردی است که در سال 1350 احداث شده و از آن زمان تا کنون، پذیرای مسافرانی است که این شهر را به عنوان مقصد تعطیلات خود برگزیده‌اند. هتل جهانگردی شیراز در حدود 50 سال پیش و در زمینی به مساحت 20000 متر مربع، در شمال شرقی شهر احداث شد و به جهت خدمت رسانی بهتر به مسافران، در سال‌های 1374 و 1383، مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. هتل جهانگردی با ارائه بهترین تجهیزات هتلی در شیراز بین هتل‌های هم رده خود سعی دارد مسافران بیشتری را به خود جذب نماید. همچنین هتل سه ستاره جهانگردی شیراز با کادری مجرب آماده پذیرایی از مهمانان گرامی می‌باشد.

اتاق‌های هتل جهانگردی

هتل جهانگردی دارای 3 طبقه ساختمانی و 44 واحد اقامتی می‌باشد. این واحدهای اقامتی شامل اتاق‌‌های بزرگ و سوئیت‌‌های دوبلکس می‌شود و فضای نشیمن اختصاصی دارند. واحدهای اقامتی این هتل 3 ستاره شامل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی مجزا اشاره کرد. همچنین بهتر است بدانید که دسترسی رایگان به اینترنت وای فای نیز در تمامی اتاق‌های هتل امکان پذیر است.

اتاق هتل جهانگردی شیراز

امکانات هتل جهانگردی

هتل جهانگردی شیراز با امکاناتی نظیر استخر، رستوران، پارکینگ، لابی، سالن ورزشی، کافی شاپ و اینترنت در لابی همواره آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران شهر زیبا و تاریخی شیراز می‌باشد. هتل جهانگردی شیراز قیمت مناسب شیراز به مسجد نصیرالملک، باغ جهان نما و باغ ارم نزدیک بوده و علاوه بر این مزایا، محیطی شاد برای کودکان محسوب می‌شود. چون در محوطه این هتل شیراز پارک کودک و فضایی برای بازی اطفال اختصاص داده شده است. نظرات در مورد هتل جهانگردی شیراز مثبت بوده و از مهمانان رتبه‌ای متوسط رو به بالا را دریافت کرده است.

فاصله هتل جهانگردی تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا آرامگاه کوروش کبیر: 131 کیلومتر

فاصله هتل تا تخت جمشید: 58 کیلومتر

فاصله هتل تا نقش رستم: 63 کیلومتر

فاصله هتل تا آرامگاه شاه شجاع: 3 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ دلگشا: 1 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه هفت تنان: 3 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران بین المللی هفت خوان: 600 متر

فاصله هتل تا آرامگاه سعدی: 3 کیلومتر

فاصله هتل تا خانه زینت الملوک: 3 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد جامع عتیق: 4 کیلومتر

فاصله هتل تا آرامگاه خواجوی کرمانی: 5 کیلومتر

فاصله هتل تا آرامگاه حافظ: 4 کیلومتر

فاصله هتل تا دروازه قرآن: 5 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه شیراز: 9.8 کیلومتر

فاصله هتل تا ترمینال شهید کاراندیش: 2 کیلومتر

فاصله هتل تا دریاچه مهارلو: 130 کیلومتر

از این که تا ادامه این مطلب گردشگری همراه ما بودید ممنونیم. همچنین اگر به دنبال هتل‌های هم رده هتل جهانگردی شیراز هستید مقاله هتل زندیه شیراز را  نیز مطالعه بفرمایید.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم