لوگو رنوس

هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد

هتل جواد یکی از هتل‌های 4 ستاره شهر زیارتی مشهد می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل جواد مشهد و هر آنچه لازم است درباره این هتل 4 ستاره بدانیم صحبت کنیم.

معرفی هتل جواد

هتل جواد هتلی 4 ستاره در خیابان امام رضای شهر مشهد است. هتل جواد مشهد در سال 1391 در فاصله بسیار مناسبی از حرم امام رضا (ع) قرار دارد. هتل‌های زیادی در نزدیکی حرم امام رضا واقع شده اند ولی هتل جواد تنها هتل 4 ستاره لوکس است که در نزدیکی حرم قرار دارد. این هتل 4 ستاره همواره تلاش دارد با ارائه بهترین تجهیزات هتلی در مشهد خدمت مهمانان خود، رضایت آنان را جلب کند.

اتاق‌های هتل جواد

هتل جواد مشهد در 8 طبقه بنا شده و دارای 105 اتاق و سوئیت مجهز به تمامی امکانات و 250 تخت می‌باشد. اتاق‌های این هتل شامل اتاق 1 تخته، 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته، سوئیت رویال، دبل ملل، دبل سوپر لوکس ملل و سوئیت رویال 3 تخته می‌باشد. تمامی اتاق‌های این هتل دارای امکاناتی مانند یخچال، دراور، کمد لبس، آباژور، تلفن و رخت آویز هستند. نگهداری اسناد و مدارک مهم در اتاق هتل چندان خوشایند مهمانان نبوده و باعث نگرانی آن‌ها می‌شود به همین خاطر هتل جواد با آگاهی کامل و درک این موضوع صندوق‌های اماناتی را در اتاق‌های خود تعبیه کرده تا مهمانانش از این بابت خیالی آسوده و راحت داشته و بدون نگرانی به گشت و گذار در شهر بپردازند. تمامی اتاق‌های هتل جواد مشهد دارای سیستم تهویه مطبوع هستند و برای آسایش و راحتی بیشتر مهمانان سیستم گرمایش و سرمایش نیز در اتاق‌ها تعبیه شده تا مهمانان از گرما و سرما در امان باشند. سرویس بهداشتی داخل اتاق‌ها فرنگی بوده و اتاق‌های هتل جواد فاقد سرویس بهداشتی ایرانی هستند. هتل جواد در تمامی اتاق‌ها تلویزیون قرار داده است. مینی بار نیز از جمله خدماتی است که در اتاق‌های هتل جواد قرار داده شده است. البته استفاده از این مینی بار شامل هزینه خواهد بود. مهمانانی که دسترسی به فضای مجازی برای‌شان از اهمیت بالایی برخوردار است. تمامی اتاق‌های هتل جواد دارای اینترنت پر سرعت می‌باشند. اتاق‌های هتل جواد فاقد برخی امکانات مانند بالکن و میز تحریر است.

هتل جواد اتاق

امکانات هتل جواد

هتل جواد مشهد دارای پارکینگی رایگان با ظرفیت 60 خودرو می‌باشد. از امکانات این هتل می‌توان به این موارد اشاره نمود: مجموعه ورزشی، سالن بدنسازی، وای فای رایگان، لاندری، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، آسانسور، سفره خانه، نماز خانه، سالن اسپا، جکوزی، سونا، صرافی، اتاق چمدان، سالن کنفرانس، خدمات ویژه جهت معلولین(رمپ)، صندوق امانات. از دیگر امکانات هتل جواد شامل: روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، سرویس24 ساعته، نگهبانی، کانتر گردشگری، مینی بار و … می‌باشد.

رستوران و کافی شاپ هتل جواد

رستوران هتل جواد مشهد غذاهایی فوق العاده و بی نظیری را برای مسافران سرو می‌کند و سرو می‌نماید. طعم به یاد ماندنی غذاهای این رستوران لحظات شادی را برای مهمانان این هتل به ارمغان می‌آورد. در هنگام ورود به طراحی شیک و مدرن میزو صندلی‌های رستوران برخورد خواهید کرد. زیرا چیدمان فوق العاده آن‌ها نمای دلپذیری را ایجاد کرده است. وجود میز سلف سرویس و غذاهای متنوع روی آن به مزایای این رستوران افزوده است. روی میز سلف می‌توان انواع سالاد، پیش غذا، سوپ و دسر را نیز یافت. کافی شاپ هتل 4 ستاره جواد مشهد مکانی دنج و آرام است که ساعاتی همراه آرامش را برای مهمانان هتل رقم می‌زند. مهمانان و زائران می‌توانند بعد از ظهر خود را در کنار خانواده خود، با نوشیدن قهوه‌های خوش طعم و آبمیوه‌های طبیعی همراه با انواع کیک‌های خانگی و تازه را در کافی شاپ هتل سپری کنند.

رستوران هتل جواد

فاصله هتل جواد تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل جواد تا حرم ورودی باب الرضا: 0.5 کیلومتر
فاصله هتل جواد تا آرامگاه شیخ نخودکی: 2.1 کیلومتر
فاصله هتل جواد تا بازار رضا: 36 کیلومتر
فاصله هتل جواد تا پارک کوه سنگی: 37 کیلومتر
فاصله هتل جواد تا بازار جنت: 38 کیلومتر
فاصله هتل جواد تا مجتمع الماس شرق: 38 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم