لوگو رنوس

هتل حجاب تهران

هتل حجاب تهران

هتل حجاب یکی از هتل‌های سه ستاره شهر تهران است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل حجاب تهران و امکانات این هتل سه ستاره صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل حجاب

هتل حجاب در سال 1393 افتتاح شده است. هتل حجاب، در خیابان حجاب در بلوار کشاورز روبروی درب شرقی پارک لاله با منظره‌ای از پارک قرار گرفته است. این هتل با بهره گیری از مناسب‌ترین تجهیزات هتلی تهران، سعی دارد بهترین هتل سه ستاره در میان هتل‌های هم رده خود باشد.

اتاق‌های هتل حجاب

هتل حجاب در 10 طبقه واقع شده است و دارای 43 باب اتاق و سوئیت مجهز می‌باشد. اتاق‌های هتل حجاب تهران به اتاق دو تخته دبل: داراي یک تخت دو نفرهرسرویس نفر اضافه به صورت تشک می‌باشد. اتاق دو تخته توئین، اتاق چهار تخته تقسیم بندی می‌شوند. برخی از این واحدها فاقد پنجره و دارای نورگیر رو به پاسیو می‌باشند. پراکندگی اتاق‌ها در طبقات اول تا ششم می‌باشد. اتاق‌های این هتل دارای امکانات و تجهیزات منحصربفردی هستند. از جمله امکانات اتاق‌های هتل حجاب عبارتند از: تلويزيون LCD،تلفن، دراور، مبلمان، كمد لباس، كارت هوشمند اتاق، يخچال، كف پوش موكت هتلی، حمام، لوازم بهداشتی، سرويس فرنگي، سیستم گرمایشی شوفاژ، اسپلیت و مینی بار با هزینه.

اتاق هتل حجاب تهران

امکانات هتل حجاب پایتخت

از جمله امکانات هتل حجاب عبارتند از: سالن کنفرانس، آسانسور، نمازخانه، خدمات بیدارباش، کافی‌شاپ، جعبه کمک های اولیه، تلویزیون در لابی، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، روم سرویس، پارکینگ سرپوشیده، روزنامه، رستوران ایرانی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، لباسشویی، صندوق امانات، خدمات خانه‌داری می‌شوند. همچنین دربلوار کشاورز پیست مخصوص دوچرخه‌سواری دایر است و می‌توانید دوچرخه‌ای کرایه کنید و طعم دوچرخه‌سواری داخل شهر تهران را بچشید. از جمله امکانات پذیرایی هتل حجاب تهران می توان به یک رستوران با ظرفیت 100 نفر اشاره کرد که در طبقه منفی دو قرار گرفته و منوی آن تنها شامل غذاهای ایرانی می‌شود. برای صرف میان وعده، نوشیدنی های گرم و سرد، کیک و دسر و تجربه یک فضای آرام و دنج هم می‌توانید سری به کافی شاپ هتل بزنید که در طبقه همکف و درست در کنار لابی قرار گرفته است. اینکه هتل حجاب یک سالن کنفرانس با گنجایش 50 نفر در طبقه منفی 3 دارد که به ویدئو‌پروژکتور، خدمات صوتی-تصویری و میان وعده مجهز است، خبر خوبی برای مهمانان تجاری هتل است.

فاصله هتل حجاب تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا خیابان ولیعصر: 9 کیلومتر و 615 متر
فاصله تا تله کابین توچال: 20 کیلومتر و 539 متر
فاصله تا نمایشگاه بین المللی: 11 کیلومتر و 699 متر
فاصله تا پارک چیتگر: 22 کیومتر و 30 متر
فاصله تا آبشار سنگان: 78 کیلومتر و 274 متر
فاصله تا برج میلاد: 9 کیلومتر و 409 متر
فاصله تا مجتمع تجاری میلاد نور: 8 کیلومتر و 400 متر
فاصله تا فرودگاه بین المللی امام خمینی: 50 کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: 7 کیلومتر
فاصله تا نایب ساعی: 4 کیلومتر و 12 متر
فاصله تا میدان ونک: 7 کیلومتر و 333 متر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم