لوگو رنوس

هتل خواجو اصفهان

هتل خواجو اصفهان

هتل خواجو هتلی 4 ستاره در شهر تاریخی اصفهان می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل خواجو اصفهان و امکانات این هتل 4 ستاره صحبت کنیم. در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

معرفی هتل خواجو

هتل خواجو در سال 1396 در شهر زیبای اصفهان افتتاح شده است. دلیل نامگذاری این هتل نزدیکی هتل به پل خواجو می‌باشد. بنای هتل خواجو را می‌توان پیوندی بین زیبایی‌های معماری سنتی و معماری مدرن دانست. به همین دلیل است که همیشه از این هتل به عنوان یکی از اقامتگاه‌های زیبا و حیرت‌انگیز یاد می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که علاوه بر ظاهر ساختمان هتل، فضای داخلی آن نیز فوق‌العاده زیبا است. این هتل سعی دارد بیشترین و بهترین امکانات و تجهیزات هتلی در اصفهان را در اختیار مهمانان خود قرار دهد.

اتاق‌های هتل خواجو

هتل خواجو در 6 طبقه بنا شده است و دارای 114 باب اتاق و سوئیت مجهز می‌باشد. در این هتل اتاق‌های دوتخته به دو صورت دبل و تویین ارائه شده و اتاق‌های سه‌تخته یا دارای یک تخت دبل و یک تخت سینگل بوده یا سه تخت سینگل در خود جای داده‌اند. واحدهای اقامتی این هتل، امکانات متعدد و زیادی دارند. از جمله امکانات هتل خواجو می‌توان به این موارد اشاره نمود: یخچال، تهویه مطبوع، چای ساز، کمد، صندوق امانات، حمام، اینترنت، کتری برقی، سشوار، مینی بار، مبلمان، رخت آویز و … . امکانات و تجهیزات هتلی موجود در واحدهای اقامتی هتل خواجو، شاید بیشتر و بهتر از یک هتل 4 ستاره باشد.

اتاق هتل خواجو

امکانات هتل خواجو اصفهان

در هتل خواجو امکاناتی نظیر آسانسور، اتاق چمدان، زنگ هشدار، پذیرش 24 ساعته، پله اضطراری، پارکینگ سرپوشیده و روباز، آسانسور، روم سرویس، خشکشویی، رستوران و کافی‌شاپ، خدمات تور و تهیه بلیت، صندوق امانات و … خدمت مهمانان و میزبانان هتل خواجو ارائه می‌گردد. همچنین در هتل خواجو استعمال دخانیات تنها در فضاهای خاص ممکن بوده و همین مورد باعث می‌شود که هوای داخل هتل همواره پاک و سالم باشد. هتل خواجو اصفهان مجهز به یک سالن همایش بی‌نظیر است که قابلیت پذیرایی از 120 نفر را دارد. این سالن جزو زیباترین سالن‌های همایش شهر اصفهان است.  از بخش‌های بسیار جذاب این هتل، می‌توان به رستوران حیرت‌انگیز آن اشاره کرد. این رستوران نه تنها بسیار شیک و لوکس است بلکه غذاهای لذیذ و خوش طعمی را هم برای مهمانان خود طبخ و سرو می‌کند. لازم به ذکر است که پارکینگ این هتل با ظرفیت نامحدود و رایگان در اختیار مسافران و مهمانان قرار می‌گیرد. اگر مهمان هتل خواجوی اصفهان شدید، حتما از خدمات اسپا در این اقامتگاه نیز برخوردار شوید.

فاصله هتل خواجو تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا ایستگاه مترو: 2 کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز شهر: 2.5 کیلومتر
فاصله هتل تا نمایشگاه بین المللی: 5 کیلومتر
فاصله هتل تا پایانه مسافربری: 8.9 کیلومتر
فاصله هتل تا ایستگاه قطار: 16.5 کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه: 27 کیلومتر

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم