لوگو رنوس

هتل خورشید قم

هتل خورشید قم

هتل 4 ستاره خورشید در قلب شهر قم و در نزدیگ حرم مطهر حضرت معصومه (س) واقع شده است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل خورشید قم و امکانات این هتل 4 ستاره صحبت کنیم.

معرفی هتل خورشید

هتل خورشید قم در سال 1389 در فضایی به مساحت 8000 متر مربع زیربنا، افتتاح شد و در سال 1400 بازساری شد. هتل خورشید به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد در نزدیکی حرم حضرت معصومه، مورد استقبال بسیاری از مهمانان این شهر زیارتی قرار گرفته است. با توجه به به موقعیت جغرافيايي هتل خورشید، به ویژه مجاورت با بافت تجاری مرکز شهر و بازار بزرگ قم امکان دسترسی سریع و آسان به خیابان‌های اصلی، مراکز خرید، ارگان‌های دولتی و غیردولتی، بیمارستان‌ها، سینماها، تالارها، بناهای تاریخی و موزه فراهم می‌باشد.

اتاق‌های هتل خورشید

هتل خورشید قم دارای 63 باب اتاق و سوئیت که با بهترین تجهیزات هتلی در قم تجهیز شده اند، می‌باشد. سوئیت‌های این هتل 4 ستاره برای اقامت زوج‌های جوان مناسب است که می‌خواهند ماه عسل خود را در این شهر زیارتی تجربه کنند و زندگی مشترک خود را آغاز نمایند. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل خورشید مجهز به امکاناتی نظیر: تلویزیون، یخچال، چای‌ساز، آباژور، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، مبلمان راحت، رخت‌آویز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات، تلفن، مینی بار، پاور سوئیچ و لوازم بهداشتی می‌باشد.

اتاق هتل خورشید

امکانات هتل خورشید

هتل خورشید قم دارای امکاناتی از قبیل پارکینگ، رستوران، فروشگاه، نمازخانه، آسانسور، مرکز خرید، خودپرداز، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، اتاق سیگار و … می‌باشد. پارکینگ این هتل دارای ظرفیت  100 خودرو می‌باشد و مهمانان هتل می‌توانند از خدمات پارکینگ رایگان این هتل بهره‌مند گشته و خودروی خود را در طول اقامت خود در این هتل با خیالی آسوده در پارکینگ آن پارک کنند. علاوه بر امکانات ذکر شده، هتل خورشید دارای امکانات متعدد دیگری نیز می‌باشد. این امکانات شامل: خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات برای معلولین، پرینتر و دورنگار، خدمات خشک‌شویی، خدمات تهیه بلیط، خانه‌داری، صرافی، خدمات بیدارباش و .. در طول شبانه‌روز به‌صورت رایگان و یا با صرف هزینه‌ای اندک به‌تمامی مهمانان هتل می‌باشد.

رستوران‌ها و تالارهای هتل خورشید

هتل خورشید دارای رستورانی با ظرفیت 400 مهمان می‌باشد. رستوران هتل خورشید انواع غذاهای عربی، سنتی، فرنگی و غذای فوری برای مهمانان فراهم می‌کند. از دیگر مزایای اقامت در هتل خورشید قم، برخورداری از امکاناتی نظیر تالار و سالن آمفی‌تئاتر است. تالار هتل خورشید با داشتن کادر پذیرایی مجرب و ظرفیتی حدود 500 نفر، آماده میزبانی از کلیه مراسم‌ها و جشن‌های مهمانان می‌باشد. همچنین سالن آمفی‌تئاتر بزرگ این هتل که به تجهیزاتی مدرن نظیر ویدئو پروژکشن، ویدئو کنفرانس، سیستم تصویری ماهواره‌ای، سیستم صوتی حرفه‌ای، نورپردازی سن و غیره مجهز شده است، بهترین مکان برای برگزاری کنفرانس‌ها، کارگاه‌های آموزشی، مجالس و .. بوده و با فضای شیک و گنجایش 150 نفری خود قادر است از پس میزبانی هر اجلاسی برآید.

غذای هتل خورشید

فاصله هتل خورشید تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل خورشید تا حرم حضرت معصومه: 468 متر
فاصله هتل خورشید تا مدرسه فیضیه: 600 متر
فاصله هتل خورشید تا بازار قم: 1.2 کیلومتر
فاصله هتل خورشید تا مسجد جامع: 1.8 کیلومتر
فاصله هتل خورشید تا مجتمع تجاری عصر جدید: 7.3 کیلومتر

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم