لوگو رنوس

هتل دانشمند اصفهان

هتل دانشمند اصفهان

هتل دانشمند یکی از هتل‌های 3 ستاره شهر اصفهان است. در این مطلب می‌‌خواهیم درباره هتل دانشمند اصفهان و امکانات این هتل صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل دانشمند

هتل دانشمند یکی از هتل‌های 3 ستاره شهر اصفهان است که در سال 1399 افتتاح شده است. این هتل 3 ستاره با امکانات رفاهی مدرن و جدید خود گزینه مناسبی برای اقامت گردشگران شهر زیبای اصفهان می‌باشد. هتل دانشممند با بهره گیری از تجهیزات هتل عالی در اصفهان سعی دارد بهترین هتل سه ستاره در میان هتل‌های هم رده خود باشد.

اتاق‌های هتل دانشمند

هتل دانشمند در ساختمانی 4 طبقه بنا شده است و دارای 38 باب اتاق و سوئیت مجهز می‌باشد. این هتل دارای واحدهای اقامتی اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته تویین، اتاق سه تخته، سوئیت یک خوابه استودیو و اتاق کانکت 4 نفره است. بعضی از واحدها ظرفیت نفر اضافه دارند و در صورت درخواست سرویس اضافه به صورت کاناپه تخت شو به مهمانان ارائه می‌شود.
امکانات اتاق ها شامل تلویزیون صفحه تخت، تلفن، مبلمان، میز، صندلی، آباژور، کمد لباس، آباژور، رخت آویز، دراور، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، مینی بار، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، دمپایی، سشوار، حوله و وسایل بهداشتی نظیر شامپو هتلی و…است. لازم به ذکر است اقامت کودکان زیر 4 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان بوده و بالای 4 سال تمام بها است.

اتاق هتل دانشمند

امکانات هتل دانشمند

از امکانات این هتل 3 ستاره می‌توان پارکینگ رایگان، لابی، فضای سبز، آسانسور، اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، خدمات ویژه معلولین، نمازخانه، اتاق چمدان، راهنمای تور، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، جعبه کمک های اولیه، کپسول آتشنشانی و سرویس اطفاء حریق اشاره کرد. همچنین در هتل دانشمند خدمات خانه داری، لاندری، بیدار باش، تهیه بلیط و باربری به مهمانان ارائه می‌شود. لازم به ذکر است که این هتل دارای یک سالن صبحانه خوری با ظرفیت 90 مهمان است که در طبقه همکف قرار دارد. ساعت سرو صبحانه 7 الی 10 صبح است. رستوران‌های خوبی در نزدیکی هتل قرار دارند که برای صرف ناهار و شام می‌توانید آنها را انتخاب کنید. یک کافی شاپ دنج هم در طبقه همکف قرار دارد که 24 ساعته باز است. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه در کافه ارائه می‌شود و مکان مناسبی برای استراحت یا گفتگو با دوستان است.

فاصله هتل دانشمند تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا مدرسه تاریخی ابن سینا: 1.6 کیلومتر
فاصله هتل تا حمام تاریخی علی قلی آقا: 1.8 کیلومتر
فاصله هتل تا میدان امام علی: 2.6 کیلومتر
فاصله هتل تا پارک باقوشخانه: 2.6 کیلومتر
فاصله هتل تا میدان نقش جهان: 3.4 کیلومتر
فاصله هتل تا سی و سه پل: 4 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم