لوگو رنوس

هتل درختی آرتیک

هتل آرتیک درختی فنلاند
هتل درختی آرتیک فنلاند که یک تجربه بسیار منحصر بفرد از قطب شمال و احتمالا شفق قطبی است با سرویس در حد افراد مشهور دنیا برای شما که می تواند یک تجربه منحصربفرد باشد. با ما همراه باشید تا با هم این هتل را ببینیم

با خدمات در سطح جهانی در هتل درختی آرتیک، مثل افراد مشهور زندگی کنید. هتل Arctic TreeHouse واقع در نزدیکی SantaPark، اقامتگاه هایی در رووانیمی ارائه می دهد. مهمانان در سوئیت‌ها می‌توانند از منظره‌های جنگل اطراف و حتی شفق شمالی (در صورت خوش شانسی) لذت ببرند. پارکینگ خصوصی رایگان و وای فای رایگان در محل موجود نیز است.

اتاق‌ها با طراحی نوردیک تزئین شده‌اند، تلویزیون صفحه‌تخت، امکانات چای/قهوه و مینی‌بار دارند. اتاق ها دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش هستند. برای راحتی شما، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار پیدا خواهید کرد. در کل تمام تجهیزات هتل را به بهترین شکل در این هتل خواهید یافت.

یک میز پذیرش 24 ساعته، خدمات دربان و فروشگاه هدیه در این ملک وجود دارد. مهمانان می توانند از صرف غذا در رستوران یا نوشیدنی در بار لذت ببرند. اطلاعات بیشتر در مورد ترتیب سافاری هاسکی، تورهای مزرعه گوزن شمالی، سونا فنلاند و بازدید از SantaPark را از کارکنان بخواهید.

منظره اتاق هتل آرتیک

 

می توانید به فعالیت های مختلفی مانند اسکی، دوچرخه سواری و پیاده روی بپردازید. دهکده بابا نوئل – اداره پست اصلی 1.2 مایل تا هتل Arctic TreeHouse فاصله دارد، در حالی که مرکز رووانیمی 3.5 مایل از ملک فاصله دارد. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه رووانیمی است که 2.1 مایل با ملک فاصله دارد.

هتل آرتیک

 

به ویژه زوج ها این مکان را دوست دارند – آنها برای یک سفر دو نفره به آن 8.9 امتیاز دادند.

طراحی هتل و رستوران در دایره قطب شمال

هتل Arctic TreeHouse ترکیبی بی نظیر از راحتی لوکس در قلب طبیعت قطب شمال، سنت های محلی لاپی و طراحی مدرن اسکاندیناوی را ارائه می دهد. برخلاف مکان‌های اقامتی با طراحی دقیق و آرامش لانه‌مانند، مناظر پانوراما از پنجره‌ها مناظر چشمگیری از جنگل و آسمان قطب شمال ارائه می‌کنند: شفق‌های شمالی و خورشید نیمه‌شب را می‌توان از راحتی تخت خود تحسین کرد. رستوران استثنایی آرتیک غذاهای خوشمزه ای را سرو می کند که در محیطی شیک با استفاده از مواد اولیه قطب شمال تهیه شده اند.

به دایره قطب شمال خوش آمدید. تجربه اقامت فراموش نشدنی در انتظار شماست!

هتل در قطب شمال

محل اقامت

سوئیت‌های دنج و لانه مانند Arctic TreeHouse، Arctic GlassHouses با سونای خصوصی خود و سوئیت‌های مجلل ArcticScene Executive در مکان آرام خود بر روی یک تپه درختی شیب‌دار قرار دارند. وجه مشترک همه آنها یک محیط مسحور کننده و مناظر خیره کننده آسمان شمالی است که توسط پنجره های پانوراما ارائه می شود.

غذای هتل آرتیک

غذا با عشق

نام رستوران ما Rakas است که به معنی محبوب فنلاندی است و همچنین درک ما را از اینکه غذای عالی باید باشد را کاملاً توصیف می کند. وعده های غذایی ما مملو از طعم مواد اولیه شمالی و اشتیاق به صرف غذای با کیفیت در کنار هم است. ادویه اضافی با طراحی داخلی فوق العاده شیک اضافه شده است.

 

ایمنی اولویت ماست

هتل Arctic TreeHouse با در نظر گرفتن محیطی امن، استانداردهای خدماتی مثال زدنی، خانه داری و مراقبت از طبیعت قطب شمال همواره سلامت و رفاه مهمانان و تیم ما را در اولویت قرار داده است. در پاسخ به همه‌گیری COVID-19، استانداردهای موجود خود را در تمام جنبه‌های عملیات هتل خود به سطح جدیدی ارتقا داده‌ایم.

 

داستان آرتیک

همه چیز از رویای کودکی و رابطه نزدیک با طبیعت شروع شد. آنها از ما الهام گرفتند تا هتل Arctic TreeHouse را ایجاد کنیم. این فقط اقامت نیست: این یک تجربه است که در آن در طول اقامت خود توسط طبیعت قطب شمال احاطه شده اید. مواد با دقت انتخاب شده، طراحی اتاق هتل منحصر به فرد، و مهمتر از همه احترام به طبیعت اطراف، اساس مفهوم ما هستند.

و طعم ها… رستوران راکاس ما غذاهای محلی را که با عشق آماده شده اند سرو می کند. ما به گرمی شما را به هتل Arctic TreeHouse خوش آمد می گوییم تا جادوی دایره قطب شمال را تجربه کنید.

 

طراحی هتل درختی آرتیک

معماری و طراحی آرتیک

استودیو Puisto برای طراحی معماری هتل Arctic TreeHouse سفارش داده شد و در سال 2016 در فهرست معماران مجله Wallpaper* گنجانده شد. مفهوم هتل به شدت تحت تأثیر طبیعت حساس قطب شمال، دنیای افسانه ای SantaPark Arctic World و لپیش غنی است. فرهنگ

 

موقعیت

هتل Arctic TreeHouse در دایره قطب شمال، در شهر رووانیمی واقع شده است. رووانیمی تقریباً در 800 کیلومتری شمال هلسینکی، پایتخت فنلاند واقع شده است.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم