لوگو رنوس

هتل رز درویشی مشهد

هتل رز درویشی

هتل رز درویشی یکی از هتل‌های 5 ستاره شهر زیارتی مشهد است. در این مطلب می‌خواهیم درباره هتل رز درویشی مشهد صحبت کنیم.

معرفی هتل رز درویشی

هتل ۵ ستاره رز درویشی در یکی از خیابان‌های اصلی و منتهی به حرم مطهر، خیابان امام رضای مشهد واقع‌ شده است. هتل رز درویشی در سال 1399 افتتاح شده است. این هتل به دلیل نزدیکی به حرم مطهر مورد استقبال بسیاری از مسافران واقع شده است. این هتل بهترین تجهیزات هتلی در مشهد را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

هتل رز درویشی

اتاق‌های هتل رز درویشی

هتل رز درویشی مشهد دارای 22 طبقه و 107 باب اتاق و سوئیت است. اتاق‌های هتل رز درویشی مشهد دارای انواع مختلفی هستند که عبارت‌اند از اتاق یک‌تخته استاندارد، اتاق دوتخته استاندارد، اتاق سه تخته استاندارد، سوئیت چهارنفره استاندارد، اتاق سه تخته کینگ، اتاق چهار تخته کینگ، اتاق چهار تخته رویال، اتاق مخصوص ماه‌عسل، اتاق هشت‌نفره کانکت خانواده. با رزرو اتاق‌های این هتل صبحانه برای مسافران رایگان است ولی برای ناهار و شام باید هزینه پرداخت نمایید. امکانات هتل رز درویشی عبارتند از: سیستم تهویه مطبوع، نظافت رایگان روزانه، روم سرویس، یخچال، کمد لباس، میز کار، آب رایگان، رخت‌آویز، تلویزیون، تلفن، مبلمان، چای‌ساز، بالکن، مینی بار با هزینه، گاوصندوق، اینترنت با هزینه، سیستم گرمایشی و سرمایشی. همچنین در همه اتاق‌ها می‌توانید به حمام اختصاصی دسترسی داشته باشید و این حمام‌ها نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دمپایی، لوازم بهداشتی و سشوار هستند. برای رفتن به طبقات مختلف می‌توانید از آسانسور استفاده کنید، همچنین برای بردن چمدان‌ها و وسایلتان نیز خدمات باربری در این هتل دایر گردیده است.

اتاق هتل رز درویشی

امکانات هتل رز درویشی

لابی این هتل نیز به زیبایی طراحی و مبلمان گردیده شده است و ظرفیت 30 نفری دارد. برای استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی نیز نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس در چند قدمی هتل قرار دارد و ایستگاه مترو نیز با کمی پیاده‌روی قابل‌دسترس است و از این طریق به‌راحتی می‌توانید به نقاط مختلفی از شهر دسترسی داشته باشید. پارکینگ هتل رز درویشی مشهد رایگان است و ظرفیت 80 خودرو را دارد. اینترنت رایگان در لابی این هتل در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. تاکسی‌سرویس موجود در لابی این هتل این امکان را به شما می‌دهد تا به‌راحتی به جاهای مختلف شهر دسترسی داشته باشید. همچنین یکی دیگر از مزیت‌های هتل پذیرش 24 ساعته آن است. در قسمت ورودی هتل نیز دستگاه واکس کفش‌ها قرار داده‌شده است. در صورت لزوم می‌توانید چمدان‌هایتان را به قسمت اتاق چمدان بسپارید. خدماتی نظیر خشک‌شویی نیز با هزینه مربوطه انجام می‌گیرد. در قسمت لابی سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارد و برای افراد معلول و ویلچری نیز امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته‌شده است. همچنین در صورت اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. در هتل رز درویشی اولین مجموعه آبی با ارائه اسپا و ماساژ حرفه‌ای همراه با بکارگیری برترین تکنولوژی‌های روز دنیا در خدمت میهمانان هستند. همچنین خدمات دیگری مانند سونای خشک، سونای بخار،جکوزی، سالن بدن‌سازی نیز در فضای شیک و مدرن در این هتل دایر هستند که بعد از گشت‌وگذار روزانه می‌توانید ریلکس کنید.

رستوران هتل رز درویشی

رستوران موجود در هتل رز درویشی مشهد غذاهای ایرانی سرو می‌کند و دارای ظرفیت 120 نفری است، همچنین کافی‌شاپ موجود در این هتل در فضای باز قرار دارد و محل مناسبی برای صرف غذا یا نوشیدنی است.

فاصله هتل رز درویشی تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا حرم مطهر: 2.1 کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: 2.3 کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالان‌دوز: 2.6 کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی ملک مشهد: 3 کیلومتر
فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار: 3.3 کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه‌شناسی مشهد: 4.3 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم