لوگو رنوس

هتل رفاه مشهد

هتل رفاه مشهد

هتل رفاه یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر زیارتی مشهد است. در این نوشته می‌خواهیم به معرفی هتل رفاه مشهد، امکانات این هتل چهار ستاره و هر آنچه باید درباره این هتل بدانیم، می‌پردازیم.

معرفی هتل رفاه

هتل رفاه مشهد در خیابان حنایی با فاصله زمانی هشت دقیقه تا حرم مطهر واقع شده است. همچنین  این هتل لوکس با داشتن موقعیت خوب موجب دسترسی آسان به بازار رضا با پیمودن مسافت 270 متر را فراهم نموده است. لازم به ذکر است این هتل چهار ستاره در زمینی به مساحت 1640 متر مربع در خیابان امام رضا (ع) با زیر بنای 18700 متر مربع یه عنوان یکی از مجلل‌ترین هتل‌های نزدیک به حرم مطهر محسوب می شود. همچنین این هتل لوکس در فروردین ماه سال 1397 افتتاح شده است.

هتل رفاه مشهد

امکانات هتل رفاه

هتل رفاه همچنین دارای مجموعه ورزشی آبی ( استخر، سونا و جکوزی ) آمفی تئاتر و سالن جلسات می‌باشد. خدمات ویژه هتل رفاه شامل: صبحانه به صورت بوفه آزاد پذیرایی ویژه چای و آب معدنی به صورت رایگان در مدت اقامت، خدمات VIP ماه عسل(تاریخ عقد کمتر از 6 ماه) هدیه هتل به عروس و داماد، پذیرایی در بدو ورود، یک نوبت استفاده از مجموعه آبی هتل برای مهمانان مقیم رایگان، اینترنت رایگان یک گیگابایت به صورت روزانه می باشد. همچنین این هتل چهار ستاره دارای 4 طبقه پارکینگ می‌باشد.

اتاق‌های هتل رفاه

هتل رفاه مشهد دارای 12 طبقه مثبت و 4 طبقه منفی، در مجموع 16 طبقه می‌باشد. این هتل دارای 115 باب اتاق و سوئیت‌های مجهز با تمامی امکانات مدرن است. این هتل چهار ستاره شامل واحدهای اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و آپارتمان یک خوابه چهار تخته می‌باشد. از مزایای این هتل چهار ستاره به کیفیت و متراژ بالای اتاق‌ها اشاره کرد. امکانات اتاق‌ها و واحدهای اقامتی این هتل شامل: میزتحریر، یخچال، اینترنت، مبلمان، تلویزیون، مینی‌بار، دراور، سیستم اعلام حریق، آباژور، لوازم بهداشتی و استحمام، سرویس بهداشتی فرنگی و سنتی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، تلفن، حوله و دمپایی، رخت‌آویز و کمد لباس می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است، گروه تجهیزات هتلی رنوس تمامی تجهیزات هتلی مورد نیاز این هتل را تامین می‌نماید.

اتاق هتل رفاه

رستوران‌های هتل رفاه

یکی از مزیت‌های مهم هتل های با کیفیت، داشت چندین رستوران است که هتل رفاه مشهد هم از این قائده مستثنی نیست. رستوران اصلی، رستوران روف گاردن و رستوران سنتی از جمله رستوران‌های هتل رفاه هستند. تمامی این رستوران‌ها بسیار با کیفیت بوده و غذاهایی مختلف را خدمت مهمانان هتل ارائه می‌دهند. در رستوران اصلی با ظرفیت 400 مهمان که در طبقه مثبت 1 هتل واقع شده، غذا به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود. تعداد زیادی مخلفات، غذاهای مختلف کبابی و خورشتی، سالادها، سوپ‌ها، نوشیدنی، میوه، دسر و … در بوفه این رستوران دیده می‌شود که هر سلیقه ای را پاسخ می‌دهد. بر روی میزهای رستوران، ترمه‌هایی جذاب پهن شده که لذت غذا خوردن را چند برابر می‌کند. روف گاردن هتل رفاه با 2 کاربری رستوران و کافی شاپ، آماده ارائه خدمات به مهمانان مقیم هتل می‌باشد. با مراجعه به رستوران روف گاردن می‌توانید با چشم اندازی رو به حرم غذاهای خود را نوش جان کنید. انواع غذاهای فست فودی و غذاهای ملل مختلف در این رستوران عرضه می‌شود. رستوران سنتی هتل رفاه هم که غذاهای لذیذ ایرانی همچون: آبگوشت، حلیم بادمجون و … را ارائه می‌دهد. همچنین کافی شاپ هتل نیز فضای بسیار دنج و زیبایی دارد که برای ملاقات‌های دوستانه بسیار مناسب است. در کافی شاپ هتل، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرهای خوشمزه و… سرو می‌شود.

رستوران هتل رفاه

 

فاصله هتل رفاه تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا حرم: 5 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا بازار رضا: ۱ دقیقه پیاده
فاصله هتل تا مجتمع تجاری زیست خاور: 5 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا مجتمع تجاری الماس شرق: 10 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا نمایشگاه بین المللی مشهد: 56 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی مشهد: 37 دقیقه با ماشین

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم