لوگو رنوس

هتل رمیس (ایبیس سابق) تهران

هتل رمیس تهران

هتل رمیس (ایبیس سابق) فرودگاه امام تهران اولین گروه از هتل‌های فرودگاهی است که در مجاورت فرودگاه امام واقع شده است. در این مطلب می‌خواهیم درباره هتل رمیس ( ایبیس سابق) تهران و امکانات این هتل 4 ستاره صحبت کنیم.

معرفی هتل رمیس

هتل رمیس (ایبیس سابق) تهران یکی از نخستین هتل‌های فرودگاهی کشور و زیر مجموعه هتل های بین المللی اکور فرانسه می‎باشد. این هتل در سال 1393 در ضلع جنوبی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) افتتاح شد. همانطور که گفتیم، هتل رمیس فرودگاه امام خمینی زیر نظر مجموعه هتل‌های بین المللی اکور فرانسه می‌باشد و فعالیت خود را زیر نظر این گروه و مطابق با آخرین استاندارد‌های روز دنیا در زمینه هتلداری و گردشگری انجام می‌دهد. هتل رمیس تهران با بهره گیری از بهترین تجهیزات هتلی در تهران، درمیان دیگر هتل‌های 4 ستاره، سعی دارد مهمانان و میزبانان زیادی را به خود جذب کند. همچنین هتل رمیس تهران در کنار هتل رکسان تهران تنها هتل فرودگاهی 4 ستاره ایران محسوب می‌شود که با قرارگیری در ضلع جنوبی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی انتخاب بسیار مناسبی برای سفرهای کاری در میان هتل‌های تهران به شمار می‌رود.

اتاق‌های هتل رمیس

هتل ایبیس تهران در 7 طبقه بنا شده است و دارای 196 باب اتاق و سوئیت مجهز می‌باشد. از جمله امکاناتی که در تمامی اتاق‌های هتل رمیس قرار دارد عبارتند از: سیستم تهویه مطبوع، میز کار، تلویزیون ال سی دی، حمام اختصاصی، همچنین سرویس بهداشتی، یخچال (مینی بار)، چای‌ساز، اتاق نشیمن در سوئیت‌ها و سیستم پیشرفته تهویه مطبوع. قابلیت دسترسی رایگان به اینترنت وای فای نیز در تمامی اتاق‌های این هتل امکان پذیر است.

اتاق هتل رمیس تهران

امکانات هتل رمیس

از جمله امکانات هتل رمیس تهران می‌توان به این موارد اشاره کرد: رستوران، کافی شاپ، خدمات ویژه معلولین، دوری از شلوغی، ترافیک و آلودگی شهر، فضای سبز اختصاصی، مسیر پیاده روی، نزدیکی به حرم امام خمینی و کارتینگ. مسافران خارجی می‌توانند در زمان اقامت خود در تهران و با هماهنگی پذیرش هتل، می‌توانند بازدیدی از بهترین جاذبه‌های گردشری این شهر از جمله: کاخ گلستان، موزه جواهرات ملی، بازار بزرگ تهران و همچنین موزه ایران باستان داشته باشند. از دیگر امکانات موجود در این هتل شامل: روم سرویس 24 ساعته، خانه‌داری، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، خدمات اینترنتی، اینترنت وایرلس رایگان در اتاق‌ها و لابی، پارکینگ رایگان و… است.

امکانات هتل رمیس تهران

رستوران هتل رمیس

پذیرایی از مهمانان در هتل ایبیس به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود. می‌توانید روز خود را با صرف یک صبحانه متنوع متشکل از تخم مرغ تازه، آب میوه، چای، قهوه، املت و سبزیجات تازه در رستوران اوپن هتل آغاز کنید. انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و فرنگی مانند گریل و پاستا می‌توانند ناهار یا شام دلچسب شما را در فضای لوکس و آرام هتل شکل دهند. علاوه بر رستوران، یک کافی شاپ به نام شقایق هم در هتل وجود دارد که میزبان خوبی برای دیدار ساده و صمیمی و صرف نوشیدنی و میان وعده مورد علاقه شما خواهد بود.

فاصله هتل رمیس تا اماکن دیدنی تهران

فاصله تا فرودگاه بین المللی امام خمینی: (4 کیلومتر و 152 متر)
فاصله تا خیابان مفتح: (25 کیلومتر و 36 متر)
فاصله تا بهشت زهرا: (33 کیلومتر و 711 متر)
فاصله تا ایستگاه قطار شهری حرم مطهر: (35 کیلومتر و 675 متر)
فاصله تا ایستگاه قطار شهری شاهد: (36 کیلومتر و 331 متر)
فاصله تا ایستگاه قطار شهری باقر شهر: (40 کیلومتر و 343 متر)

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم