لوگو رنوس

هتل زاگرس ایلام

هتل زاگرس ایلام

هتل زاگرس هتلی سه ستاره در شهر ایلام است. هتل زاگرس ایلام یکی از بهترین هتل‌ها برای اقامت در شهر ایلام است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل زاگرس ایلام و امکانات این هتل بی نظیر صحبت کنیم.

معرفی هتل زاگرس

هتل زاگرس ایلام یک هتل سه ستاره در ایلام است که در میدان امام حسین واقع شده است و فاصله کمی تا پارک جنگلی چغاسبز دارد. هتل زاگرس ایلام در سال 1386 افتتاح شده است و در سال 1394 برای ارتقا سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. هتل زاگرس ایلام با قرار گرفتن در نزدیکی پارک جنگلی چغا سبز یکی از هتل‌های مطبوع برای اقامت است، آب و هوای خوشی دارد و هر از چندی نسیم خنکی از پارک جنگلی می‌وزد که هوش از سرتان می‌برد. گروه تجهیزات هتلی رنوس تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز این هتل را برایشان فراهم می‌نماید.

اتاق‌های هتل زاگرس

هتل زاگرس در سه طبقه ساخته شده است و دارای 32 واحد اقامتی و 92 تخت می‌باشد. واحدهای اقامتی این هتل دارای اتاق‌های 2 تا 6 تخته است. اتاق‌های 3، 4 و 6 تخته این هتل امکان پذیرش نفر اضافه در هتل را نیز دارند. تمامی واحدهای اقامتی هتل زاگرس ایلام دارای امکانات رفاهی از قبیل تخت، تلویزیون، یخچال، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، مبلمان، تلفن، اینترنت رایگان، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، دمپایی، لوازم بهداشتی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی می‌باشند. ویوی اتاق‌های هتل زاگرس ایلام بسیار خاص و چشم نواز و به سمت کوه یا جنگل هستند. همچنین خدماتی نظیر خانه داری، روم سرویس و صبحانه در اتاق به تمامی واحدها تعلق داشته و ارائه می‌گردند. هزینه اقامت برای کودکان زیر 10 سال نیز، در صورتی که از سرویس استفاده نکنند، رایگان است. برای کودکان بالای 10 سال هزینه نفر محاسبه می‌گردد.

اتاق هتل زاگرس

امکانات هتل زاگرس

از جمله خدمات رایگانی که هتل زاگرس ایلام برای مهمانان در نظر گرفته است، شامل اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان با ظرفیت 50 خودرو می‌باشد. از خدمات و تسهیلات دیگر هتل زاگرس ایلام می‌توان به سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، کافی شاپ، رستوران، تاکسی سرویس، فضای سبز، روم سرویس اشاره کرد. سایر امکانات هتل زاگرس شامل فضای سبز، پذیرش 24 ساعته، لاندری، دستگاه واکس کفش، آسانسور، نمازخانه هستند. لابی هتل زاگرس ایلام با ظرفیت 60 نفر جهت رعایت حال مهمانان و رفاه آن ها امکاناتی از قبیل مبلمان، تلویزیون، میز، اینترنت وای فای رایگان، نمازخانه، آسانسور، پله اضطراری، تاکسی سرویس، روزنامه، تلفن، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات در نظر گرفته و فراهم کرده است.

امکانات هتل زاگرس

رستوران هتل زاگرس

در هتل زاگرس ایلام یک رستوران با ظرفیت 110 نفر وجود دارد که در سه وعده اصلی برای مهمانان غذاهای متنوع و خوشمزه تهیه و سرو می‌کند. مهمانان می توانند ساعات فعالیت رستوران هتل زاگرس را از پذیرش پرس و جو کرده و در ساعات معین جهت صرف صبحانه، ناهار و شام به رستوران مراجعه نمایند. انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فست فود در رستوران هتل زاگرس ایلام سرو می گردند. علاوه بر این کافی شاپ هتل زاگرس نیز دایر بوده و انواع نوشیدنی‌ها و خوارکی‌های گوناگون و به روز را در محیطی زیبا و دنج برای مهمانان ارائه می‌کند.

فاصله هتل زاگرس تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا فرودگاه ایلام: 5 کیلومتر
فاصله تا پایانه مسافربری: 6 کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: 10 کیلومتر
فاصله تا پاساژ مهران: 10 کیلومتر
فاصله تا کبیرکوه: 11 کیلومتر
فاصله تا کاخ فلاحتی: 13 کیلومتر
فاصله تا آتشکده چهارطاقی: 13 کیلومتر
فاصله تا آبشار ماربره: 15 کیلومتر
فاصله تا قلارنگ: 25 کیلومتر

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم